Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Error . Liczba klamer.

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 ric0

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 176
Profesjonalista

  • Postów:558
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 11.09.2011 11:10

public Death()
{
new id = read_data(2);
new attacker = read_data(1);

if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker))
return PLUGIN_CONTINUE;

new weapon = get_user_weapon(attacker);
new zdrowie = get_user_health(attacker);

if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker) && klasa_gracza[attacker])
{
new nowe_doswiadczenie = 0;

nowe_doswiadczenie += doswiadczenia_za_zabojstwo;

if(klasa_gracza[id] == Rambo && klasa_gracza[attacker] != Rambo)
nowe_doswiadczenie += doswiadczenia_za_zabojstwo*2;

if(poziom_gracza[id] > poziom_gracza[attacker])
nowe_doswiadczenie += poziom_gracza[id] - poziom_gracza[attacker];

if(klasa_gracza[attacker] == Rambo || informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 15 && maxClip[weapon] != -1)
{

new nowe_zdrowie = (zdrowie+20<maksymalne_zdrowie_gracza[attacker])? zdrowie+20: maksymalne_zdrowie_gracza[attacker];
set_user_clip(attacker, maxClip[weapon]);
set_user_health(attacker, nowe_zdrowie);
}
#if defined BOTY
if(is_user_bot2(attacker) && random(9) == 0)
WyrzucPrzedmiot(id);
#endif
if(!informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0])
DajPrzedmiot(attacker, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));

if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 14)
{
new nowe_zdrowie = (zdrowie+50<maksymalne_zdrowie_gracza[attacker])? zdrowie+50: maksymalne_zdrowie_gracza[attacker];
set_user_health(attacker, nowe_zdrowie);
}

set_hudmessage(255, 212, 0, 0.50, 0.33, 1, 6.0, 4.0);
ShowSyncHudMsg(attacker, SyncHudObj2, "+%i", nowe_doswiadczenie);

doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie;
}

{

new killer = read_data(1);

if(!is_user_connected(killer) || !is_user_connected(read_data(2)) )
return PLUGIN_CONTINUE;

killstreak[killer]++;

if(killstreak[killer] == 3)
{
doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_killstreak;

set_hudmessage(255, 212, 0, -1.0, 0.30, 0, 2.0, 2.0)
ShowSyncHudMsg(killer, SyncHudObj4, "TRIPLE KILL!^n+%d XP", doswiadczenie_za_killstreak);
}
return PLUGIN_CONTINUE;

}

SprawdzPoziom(attacker);

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 7 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[id][1]) == 1)
set_task(0.1, "Wskrzes", id+ZADANIE_WSKRZES);

return PLUGIN_CONTINUE;
}


Poprawi ktoś ten kawałek kodu ? bo mam ten błąd : unreachable code i nie wiem jak te klamry dobrze ustawić...

Użytkownik Squady edytował ten post 11.09.2011 11:20

  • +
  • -
  • 0

To co piszę się nie liczy...

 


#2 Mousher

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:28
  • Lokalizacja:Wroclaw
Offline

Napisano 11.09.2011 11:13

http://amxx.pl/topic...er-w-funkcjach/

hmm ?
  • +
  • -
  • 0

#3 ric0

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 176
Profesjonalista

  • Postów:558
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 11.09.2011 11:14

Liczba klamer jest prawdiłowa.. I używam tego programu... Poprostu ten kod jest źle ułożony... nie wiem jak to opisać.
  • +
  • -
  • 0

To co piszę się nie liczy...

 


#4 Mousher

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:28
  • Lokalizacja:Wroclaw
Offline

Napisano 11.09.2011 11:18

Jak to mozliwe ze jest prawidłowa skoro ..
new killer = read_data(1);

Przed tym masz otwarcie

Później masz po tym otwarcie

if(killstreak[killer] == 3)

Później zamknięcia dotyczące wyżej wymienionych komend a na samym koncu jeszcze jedno zamkniecie, ktore juz nie wiem skad wziales ? :o
  • +
  • -
  • 0

#5 ric0

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 176
Profesjonalista

  • Postów:558
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 11.09.2011 11:21

edytowałem pierwszy post masz tam teraz cały public.

Użytkownik Squady edytował ten post 11.09.2011 11:34

  • +
  • -
  • 0

To co piszę się nie liczy...

 


#6 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 547
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 11.09.2011 15:54

public Death()
{
new id = read_data(2);
new attacker = read_data(1);

if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker))
return PLUGIN_CONTINUE;

new weapon = get_user_weapon(attacker);
new zdrowie = get_user_health(attacker);

if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker) && klasa_gracza[attacker])
{
new nowe_doswiadczenie = 0;

nowe_doswiadczenie += doswiadczenia_za_zabojstwo;

if(klasa_gracza[id] == Rambo && klasa_gracza[attacker] != Rambo)
nowe_doswiadczenie += doswiadczenia_za_zabojstwo*2;

if(poziom_gracza[id] > poziom_gracza[attacker])
nowe_doswiadczenie += poziom_gracza[id] - poziom_gracza[attacker];

if(klasa_gracza[attacker] == Rambo || informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 15 && maxClip[weapon] != -1)
{

new nowe_zdrowie = (zdrowie+20<maksymalne_zdrowie_gracza[attacker])? zdrowie+20: maksymalne_zdrowie_gracza[attacker];
set_user_clip(attacker, maxClip[weapon]);
set_user_health(attacker, nowe_zdrowie);
}
#if defined BOTY
if(is_user_bot2(attacker) && random(9) == 0)
WyrzucPrzedmiot(id);
#endif
if(!informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0])
DajPrzedmiot(attacker, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));

if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 14)
{
new nowe_zdrowie = (zdrowie+50<maksymalne_zdrowie_gracza[attacker])? zdrowie+50: maksymalne_zdrowie_gracza[attacker];
set_user_health(attacker, nowe_zdrowie);
}

set_hudmessage(255, 212, 0, 0.50, 0.33, 1, 6.0, 4.0);
ShowSyncHudMsg(attacker, SyncHudObj2, "+%i", nowe_doswiadczenie);

doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie;
}

if(!is_user_connected(attacker) || !is_user_connected(id) )
{
return PLUGIN_CONTINUE;

killstreak[attacker]++;

if(killstreak[attacker] == 3)
{
doswiadczenie_gracza[attacker] += doswiadczenie_za_killstreak;

set_hudmessage(255, 212, 0, -1.0, 0.30, 0, 2.0, 2.0)
ShowSyncHudMsg(attacker, SyncHudObj4, "TRIPLE KILL!^n+%d XP", doswiadczenie_za_killstreak);
}
return PLUGIN_CONTINUE;

}

SprawdzPoziom(attacker);

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 7 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[id][1]) == 1)
set_task(0.1, "Wskrzes", id+ZADANIE_WSKRZES);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 0

#7 ric0

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 176
Profesjonalista

  • Postów:558
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 12.09.2011 15:34

@up
nadal ten sam warning.
a.sma(669) : warning 225: unreachable code

  • +
  • -
  • 0

To co piszę się nie liczy...

 


#8 Mousher

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:28
  • Lokalizacja:Wroclaw
Offline

Napisano 12.09.2011 15:43

Sprobuj usunać w 'SprawdzPoziom' to :

return PLUGIN_CONTINUE;

  • +
  • -
  • 0

#9 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 547
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 12.09.2011 16:35

if(!is_user_connected(attacker) || !is_user_connected(id) )
return PLUGIN_CONTINUE;

killstreak[attacker]++;

if(killstreak[attacker] == 3)
{
doswiadczenie_gracza[attacker] += doswiadczenie_za_killstreak;

set_hudmessage(255, 212, 0, -1.0, 0.30, 0, 2.0, 2.0)
ShowSyncHudMsg(attacker, SyncHudObj4, "TRIPLE KILL!^n+%d XP", doswiadczenie_za_killstreak);
}
return PLUGIN_CONTINUE;

Użytkownik A może sma? edytował ten post 12.09.2011 16:35

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych