Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Klasa ma tarcze ?

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kolar`.

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:704
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Jastrzębie Zdrój
Offline

Napisano 09.09.2011 05:35

Jak w temacie, w jaki sposób można dać klasie tarcze, tę od CT.

#2 MieTeK_

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 308
Wszechpomocny

  • Postów:185
  • Imię:Wheatley
Offline

Napisano 09.09.2011 06:20

W cod_class_enabled ustaw cod_set_user_shield(id, 1);
A w disabled wiadomo - cod_set_user_shield(id, 0);
  • +
  • -
  • 1

#3 Kolar`.

    Guru

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:704
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Jastrzębie Zdrój
Offline

Napisano 09.09.2011 14:53

Okej. Ale to nie wystarcza.

public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;
cod_set_user_shield(id, 1);

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
cod_set_user_shield(id, 0);



Errory:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
Error: Symbol already defined: "cod_set_user_shield" on line 32
Error: Symbol already defined: "cod_set_user_shield" on line 36
2 Errors.
Could not locate output file C:\Users\Kamil\Desktop\scripting\codclass_komandos.amx (compile failed).


#4 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 09.09.2011 15:04


public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
cod_set_user_shield(id, 1);
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
cod_set_user_shield(id, 0);
}


  • +
  • -
  • 1

#5 Kolar`.

    Guru

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:704
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Jastrzębie Zdrój
Offline

Napisano 09.09.2011 15:09

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)

new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Komandos";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(PPM)";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 0;
new const obrazenia = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, obrazenia);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
cod_set_user_shield(id, 1);
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
cod_set_user_shield(id, 0);
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}


Jak nie miał tak nie ma

#6 Grandi

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:104
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Cs
Offline

Napisano 11.09.2011 13:00

Nie będzie działać, ponieważ główny silnik cod moda, blokuje tarcze, wystarczy w prosty sposób odblokować
  • +
  • -
  • 0

I'm Back


#7 HaDeS From HELL

    CoD MoD Fanatyk

  • Użytkownik

Reputacja: 163
Profesjonalista

  • Postów:453
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 11.09.2011 14:25

Grandi: a może napiszesz w jaki to sposób odblokować ??
  • +
  • -
  • 0

#8 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 546
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 11.09.2011 15:41

W silniku coda edytuj public ustawtarcze na taki:
public UstawTarcze(id, wartosc)
{
if(wartosc != 0)
{
gracz_ma_tarcze[id] = true;
fm_give_item(id, "weapon_shield");
}
else
{
gracz_ma_tarcze[id] = false;
}
}

I napisz czy działa :D
  • +
  • -
  • 1

#9 Grandi

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:104
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Cs
Offline

Napisano 11.09.2011 19:55

Jakiś czas temu to robiłem i na 70% to działa, w głównym silniku zmieniasz:
RegisterHam(Ham_Touch, "weapon_shield", "DotykBroni");

na:
RegisterHam(Ham_Touch, "weapon_shield", "DotykTarczy");

i na samym dole dodajesz to:
public DotykTarczy(weapon,id)
{
if(get_pcvar_num(cvar_blokada_broni) != 1)
return HAM_IGNORED;
if(!is_user_connected(id))
return HAM_IGNORED;
if(gracz_ma_tarcze[id])
return HAM_IGNORED;
return HAM_SUPERCEDE;
}

  • +
  • -
  • 1

I'm Back


#10 Kolar`.

    Guru

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:704
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Jastrzębie Zdrój
Offline

Napisano 12.09.2011 15:21

Działa, plusik dla sma. :)





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych