Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z hudem

diablomod

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 M@nkovsky

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:110
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 08.09.2011 14:18

Witam , mam problem z wiadomoscia na hud (jest tam lvl klasa , jaki item)etc.
Nie wiem dlaczego tak sie dzieje. (warunek jest if_user_alive i hud sie pojawia przy zmainei broni ale zaraz znika ; /
Za pomoc ++
Oto kod

public write_hud(id)
{
if (player_lvl[id] == 0)
player_lvl[id] = 1
new tpstring[1024]
new Float:xp_now
new Float:xp_need
new Float:perc
if (last_update_xp[id] == player_xp[id])
{
perc = last_update_perc[id]
}
else
{
//Calculate percentage of xp required to level
if (player_lvl[id] == 1)
{
xp_now = float(player_xp[id])
xp_need = float(LevelXP[player_lvl[id]])
perc = xp_now*100.0/xp_need
}
else
{
xp_now = float(player_xp[id])-float( LevelXP[player_lvl[id]-1])
xp_need = float(LevelXP[player_lvl[id]])-float(LevelXP[player_lvl[id]-1])
perc = xp_now*100.0/xp_need
}
}
last_update_xp[id] = player_xp[id]
last_update_perc[id] = perc
set_hudmessage(200, 100, 0, 0.03, 0.20, 0, 6.0, 1.0)
if(player_class[id]!=Paladyn)
{
show_hudmessage(id, "Klasa: %s^nPoziom: %i (%0.0f%s)^nPrzedmiot: %s (%i)^nZycie: %i^nMana: %i/800", Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%", player_item_name[id],item_durability[id],get_user_health(id),player_mana[id])
}
else
{
show_hudmessage(id, "Klasa: %s^nPoziom: %i (%0.0f%s)^nSkoki: %i/%i^nPrzedmiot: %s (%i)^nZycie: %i^nMana: %i/800", Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",JumpsLeft[id],JumpsMax[id], player_item_name[id],item_durability[id],get_user_health(id),player_mana[id])
}
message_begin(MSG_ONE,gmsgStatusText,{0,0,0}, id)
write_byte(0)
write_string(tpstring)
message_end()
}


#2 BaQStiC

    Supra Team

  • Power User

Reputacja: 108
Zaawansowany

  • Postów:628
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Ck / Wroc
Offline

Napisano 08.09.2011 15:45

public write_hud(id)
{
if (player_lvl[id] == 0)
player_lvl[id] = 1
new tpstring[1024]
new Float:xp_now
new Float:xp_need
new Float:perc
if (last_update_xp[id] == player_xp[id])
{
perc = last_update_perc[id]
}
else
{
//Calculate percentage of xp required to level
if (player_lvl[id] == 1)
{
xp_now = float(player_xp[id])
xp_need = float(LevelXP[player_lvl[id]])
perc = xp_now*100.0/xp_need
}
else
{
xp_now = float(player_xp[id])-float( LevelXP[player_lvl[id]-1])
xp_need = float(LevelXP[player_lvl[id]])-float(LevelXP[player_lvl[id]-1])
perc = xp_now*100.0/xp_need
}
}
last_update_xp[id] = player_xp[id]
last_update_perc[id] = perc
set_hudmessage(200, 100, 0, 0.3, 0.20, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2)
if(player_class[id]!=Paladyn)
{
show_hudmessage(id, "Klasa: %s^nPoziom: %i (%0.0f%s)^nPrzedmiot: %s (%i)^nZycie: %i^nMana: %i/800", Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%", player_item_name[id],item_durability[id],get_user_health(id),player_mana[id])
}
else
{
show_hudmessage(id, "Klasa: %s^nPoziom: %i (%0.0f%s)^nSkoki: %i/%i^nPrzedmiot: %s (%i)^nZycie: %i^nMana: %i/800", Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",JumpsLeft[id],JumpsMax[id], player_item_name[id],item_durability[id],get_user_health(id),player_mana[id])
}
message_begin(MSG_ONE,gmsgStatusText,{0,0,0}, id)
write_byte(0)
write_string(tpstring)
message_end()
}


Sprobuj tak.
  • +
  • -
  • 0

#3 Kavi76

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:209
  • GG:
  • Imię:Paweł :)
  • Lokalizacja:CrL
Offline

Napisano 08.09.2011 15:46

W kodzie błędów nie widze ale takie coś może być spowodowane przez pluginy wyświetlające coś w hudzie.
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: diablomod

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych