Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Długi skok dla jednej postaci

diablomod diablo mod serwer

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 zwid114

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:49
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:BDG
Offline

Napisano 26.07.2014 11:12

Mam pytanie, jak zmienić aby umiejętność długiego skoku(ctrl) była dla jednej postaci gdy mam takie coś przy gravity i wydaje mi się to ta część kodu:

 

public set_gravitychange(id)
{
    if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id))
    {
        if(player_class[id] == Ninja)
        {
            if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17)
            else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2)
            else set_user_gravity(id, 0.25)
        }
        else if(player_class[id] == Matrix)
                {
            if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17)
            else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2)
            else set_user_gravity(id, 0.25)
                }
        else if(player_class[id] == Skoczek)
                {
                        if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17)
                        else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2)
                        else set_user_gravity(id, 0.65)
                }
        else
        {
            set_user_gravity(id,1.0*(1.0-player_b_gravity[id]/12.0))
        }
    }
}


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png


#2 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 705
Guru

  • Postów:2178
Offline

Napisano 26.07.2014 12:06

Jeśli chodzi Ci o tego longjumpa co jest przy którymś itemie to - nie, to nie tutaj.

Możesz znaleźć item, który ma ten długi skok i zobaczyć jaką ma zmienną (pewnie będzie się zaczynać na player_b_*)

Potem wzorujesz się na tym poradniku i powinno coś wyjść.

 

O ile dobrze pamiętam to nazwa zmiennej była coś z "frog".

 


  • +
  • -
  • 0

#3 zwid114

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:49
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:BDG
Offline

Napisano 26.07.2014 12:33

Dobra już sobie poradziłem, rozwiązanie dla innych jak coś:

 

public set_gravitychange(id)
{
    if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id))
    {
        if(player_class[id] == Ninja)
        {
            if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17)
            else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2)
            else set_user_gravity(id, 0.25)
        }
        else if(player_class[id] == Matrix)
                {
            if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17)
            else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2)
            else set_user_gravity(id, 0.25)
                }
        else if(player_class[id] == Skoczek)
                {
                        if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17)
                        else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2)
                        set_user_gravity(id,0.65*(1.0-player_b_gravity[id]/12.0))
                }
      
    }
}

 

PS tak chodziło z itemu ale trochę pomyślałem i udało się :)


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: diablomod, diablo, mod, serwer

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych