Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zabawa w entity : D


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 GeDox

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 125
Zaawansowany

  • Postów:315
  • Steam:steam
  • Imię:Przemysław
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 05.09.2011 15:25

Hejo. Mam takie pytanie :D Jak zapisać nowe "dane" do danego entity? Przykład: Robię nową broń (podmieniony model i obrażenia, prędkość) oraz chcę, aby tę broń można było wyrzucić i podnieść oraz, aby nie gryzła się z bronią bez zmienionego modelu (zrozumieliście? :)).
  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6032
Godlike

  • Postów:10825
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 05.09.2011 15:34

pev_iuser1
pev_iuser2
pev_iuser3
pev_iuser4

pev_vuser1
pev_vuser2
pev_vuser3
pev_vuser4

pev_euser1
pev_euser2
pev_euser3
pev_euser4

pev_fuser1
pev_fuser2
pev_fuser3
pev_fuser4

gra raczej nie używa tych pól (pev_fuser2 tylko)
  • +
  • -
  • 1

#3 GeDox

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 125
Zaawansowany

  • Postów:315
  • Steam:steam
  • Imię:Przemysław
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 05.09.2011 18:48

Dzięki :) Do zamknięcia (Do czego gra używa pev_fuser2? :D).
  • +
  • -
  • 0

#4 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 361
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 05.09.2011 19:04

http://amxx.pl/topic...post__p__279082
Dla CS znajduje się wartość float związana ze skokiem.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych