Hejo. Mam takie pytanie Jak zapisać nowe "dane" do danego entity? Przykład: Robię nową broń (podmieniony model i obrażenia, prędkość) oraz chcę, aby tę broń można było wyrzucić i podnieść oraz, aby nie gryzła się z bronią bez zmienionego modelu (zrozumieliście? ).
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Zabawa w entity : D
Temat rozp. GeDox, 05.09.2011 15:25
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 05.09.2011 15:25
#2
Napisano 05.09.2011 15:34
pev_iuser1
pev_iuser2
pev_iuser3
pev_iuser4
pev_vuser1
pev_vuser2
pev_vuser3
pev_vuser4
pev_euser1
pev_euser2
pev_euser3
pev_euser4
pev_fuser1
pev_fuser2
pev_fuser3
pev_fuser4
gra raczej nie używa tych pól (pev_fuser2 tylko)
pev_iuser2
pev_iuser3
pev_iuser4
pev_vuser1
pev_vuser2
pev_vuser3
pev_vuser4
pev_euser1
pev_euser2
pev_euser3
pev_euser4
pev_fuser1
pev_fuser2
pev_fuser3
pev_fuser4
gra raczej nie używa tych pól (pev_fuser2 tylko)
#3
Napisano 05.09.2011 18:48
Dzięki Do zamknięcia (Do czego gra używa pev_fuser2? ).
#4
Napisano 05.09.2011 19:04
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych