
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

Działko kierowane przez gracza
#21
Napisano 06.05.2012 17:58

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
#22
Napisano 07.05.2012 16:12
remove_entity_name(g_sClassName);Eventy znajdziesz tutaj: http://amxx.pl/topic/1680-eventy/
Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !
#23
Napisano 07.05.2012 16:28
#25
Napisano 07.05.2012 18:21
www.BartoIT.pl
- klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD
#26
Napisano 07.05.2012 18:28
/test będzie działał gdy wgrasz dopiero ten plugin:
#include <amxmodx> #include "dzialko.inl" #define VERSION "0.1" public plugin_init() { register_plugin("Test z dzialkiem", VERSION, "Diablix") register_clcmd("say /test", "cmdTest"); } public cmdTest(id){ diablix_create_cannon(id, 100, 30, 1.0); }
Użytkownik radim edytował ten post 07.05.2012 18:28
Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !
#27
Napisano 08.05.2012 10:16

Użytkownik ogieR- edytował ten post 08.05.2012 10:17
Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
#29
Napisano 10.05.2012 07:43
Z limitem na rundę ? Nie za bardzo rozumiem
Pewnie chodzi o to aby za pomocą cvara ograniczyć stawianie działek w ciągu rundy .
www.BartoIT.pl
- klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD
#30
Napisano 10.05.2012 12:33


Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
#31
Napisano 10.05.2012 14:09
#include <amxmodx> #include "dzialko.inl" new dzialka_gracza[33]; public plugin_init() { register_plugin("Test", "1.0", "radim") register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); register_clcmd("say /test", "Test"); } public Test(id){ if( !dzialka_gracza[id] ) { client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie dzialka!"); return PLUGIN_CONTINUE; } if( is_user_alive(id) ) { dzialka_gracza[id]--; diablix_create_cannon(id, 100, 30, 1.0); } return PLUGIN_CONTINUE; } public ResetHUD(id) dzialka_gracza[id] = 2;Chyba nie trzeba mówić gdzie zmienia się limit działek ?
Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !
#32
Napisano 10.05.2012 21:26



Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
#33
Napisano 06.01.2014 13:32
L 10/21/2011 - 02:25:50: [HAMSANDWICH] Failed to retrieve classtype for "cl_dzialko", hook for "think_Dzialko" not active.
L 10/21/2011 - 02:25:50: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "dzialko.amxx")
L 10/21/2011 - 02:25:50: [AMXX] Run time error 10: native error (native "RegisterHam")
L 10/21/2011 - 02:25:50: [AMXX] [0] dzialko.sma::plugin_init (line 64)
1 # Po śmierci można dalej strzelać
2 # Działko nawet jak zostanie rozbite to w next rundzie mozna go uzyc [W miejscu gdzie stało dalej strzelasz normalnie]
3 # Błąd w konsoli
4 # Działko nie znika po rundzie
/////////////////////////////////////////////////
Witam czy podjął by się ktoś naprawienia tych błędów?
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: sentry, cannon, bf3, battlefield, dzialko, działko
BattleField2
Battlefield 3 Mod - mała prezentacjaNapisany przez wiwi249, 23.12.2014 ![]() |
|
![]() |
|||
BattleField2
Battlefield 2 : Rank Mod PL v1.3.1Wersja Specjalna dla AMXX Napisany przez Misiaczek ;c, 07.04.2014 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
[ROZWIĄZANE] Problem z działkiem (lewituje)Napisany przez Drago36, 09.01.2014 ![]() |
|
![]() |
||
CoD Nowy
Klasa StraznikDziałko pod przyciskiem E Napisany przez Drago36, 05.01.2014 ![]() |
|
![]() |
|||
Modyfikacja
Prośba o prostą zmianę zapisu SQL w BF2 RankModNapisany przez wiwi249, 13.11.2013 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych