Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
- - - - -

Działko kierowane przez gracza

sentry cannon bf3 battlefield dzialko działko

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
32 odpowiedzi w tym temacie

#21 ogieR8

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:641
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 06.05.2012 17:58

A ja mam inne pytanie, bo znalazłem raczej 'bug' w tym tym pluginie/tej bibliotece. Mogłoby to usuwać działko w momencie zakończenia rundy ? Runda się skończyła, gracze wybici, nawet zrestartowalem i dalej działko jest, tylko off/on serwera pomaga i zmiana mapy, naprawiłby to ktoś ? :>
  • +
  • -
  • 0

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !


#22 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 07.05.2012 16:12

Otwórz działko.sma, zarejestruj event KoniecRundy, i do niego wpisz:
remove_entity_name(g_sClassName);
Eventy znajdziesz tutaj: http://amxx.pl/topic/1680-eventy/
  • +
  • -
  • 1

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#23 tivi

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:69
  • Imię:Jacek
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 07.05.2012 16:28

A mógłbyś dać nowe .sma z tym co się usuwa co runde??
  • +
  • -
  • 0

#24 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 07.05.2012 17:43

Proszę

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#25 Barto_12_SAS

    mów mi Paja

  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:433
  • GG:
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Dąbrowa
Offline

Napisano 07.05.2012 18:21

Jaką komendą uruchomić to działko ? "/test" nie działa
  • +
  • -
  • 0

www.BartoIT.pl

:plus: - klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD


#26 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 07.05.2012 18:28

@up
/test będzie działał gdy wgrasz dopiero ten plugin:
#include <amxmodx>

#include "dzialko.inl"

#define VERSION "0.1"

public plugin_init() {
		register_plugin("Test z dzialkiem", VERSION, "Diablix")

		register_clcmd("say /test", "cmdTest");
}

public cmdTest(id){
		diablix_create_cannon(id, 100, 30, 1.0);
}

Użytkownik radim edytował ten post 07.05.2012 18:28

  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#27 ogieR8

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:641
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 08.05.2012 10:16

Oo, a podejrzewałem, że wątek pójdzie w zapomnienie, bo co prawda diablix zna się na rzeczy i ma fajne pomysły, ale często nie zagląda na 'stare śmieci', ale ktoś się znalazł ;) radim jak już tutaj zaglądnąłeś / zaglądasz, to może dorobisz do tego cvar z limitem na rundę ? Na pewno by się przydało takie coś, a ja teraz nie zbytnio jestem pomysłowy, gdzie if'a z ogranicznikiem ustawić ; x

Użytkownik ogieR- edytował ten post 08.05.2012 10:17

  • +
  • -
  • 0

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !


#28 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 09.05.2012 12:55

Z limitem na rundę ? Nie za bardzo rozumiem :/
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#29 Barto_12_SAS

    mów mi Paja

  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:433
  • GG:
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Dąbrowa
Offline

Napisano 10.05.2012 07:43

Z limitem na rundę ? Nie za bardzo rozumiem :/


Pewnie chodzi o to aby za pomocą cvara ograniczyć stawianie działek w ciągu rundy .
  • +
  • -
  • 0

www.BartoIT.pl

:plus: - klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD


#30 ogieR8

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:641
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 10.05.2012 12:33

Dokładnie. Np 1 na rundę, wiem że wystarczy zrobić zmienną globalną, zarejestrować nową rundę i tam wyzerować tą zmienną, a przy użyciu tego zrobić działko, że tworzy je gdy zmienna[index]==0, a potem zmienna[index]=1, ale nie wiem wlasnie w jakim momencie, z góry dzięki ;) A na cvara bym se juz sam zrobil :)
  • +
  • -
  • 0

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !


#31 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 10.05.2012 14:09

#include <amxmodx>

#include "dzialko.inl"

new dzialka_gracza[33];

public plugin_init() {
    register_plugin("Test", "1.0", "radim")
    
    register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");

    register_clcmd("say /test", "Test");
}

public Test(id){
    if( !dzialka_gracza[id] )
    {
        client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie dzialka!");
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    if( is_user_alive(id) )
    {
        dzialka_gracza[id]--;
        diablix_create_cannon(id, 100, 30, 1.0);
    }
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

public ResetHUD(id)
    dzialka_gracza[id] = 2;
Chyba nie trzeba mówić gdzie zmienia się limit działek ?
  • +
  • -
  • 1

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#32 ogieR8

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:641
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 10.05.2012 21:26

O kuźwa, sorry. Zbłaźniłem się.. :| Kompletnie zapomniałem, że to się robi przez natyw i szukałem w tym pluginie i coś złapać odpowiedniego momentu nie umiałem ^^ Sorry za głupie pytanie, ale + leci za pomoc i cierpliwość na mnie xD
  • +
  • -
  • 0

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !


#33 OverShot

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:52
  • Lokalizacja:Czarnobyl
Offline

Napisano 06.01.2014 13:32

L 10/21/2011 - 02:25:50: [HAMSANDWICH] Failed to retrieve classtype for "cl_dzialko", hook for "think_Dzialko" not active.
L 10/21/2011 - 02:25:50: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "dzialko.amxx")
L 10/21/2011 - 02:25:50: [AMXX] Run time error 10: native error (native "RegisterHam")
L 10/21/2011 - 02:25:50: [AMXX] [0] dzialko.sma::plugin_init (line 64)


1 # Po śmierci można dalej strzelać

2 # Działko nawet jak zostanie rozbite to w next rundzie mozna go uzyc [W miejscu gdzie stało dalej strzelasz normalnie]

3 # Błąd w konsoli

4 # Działko nie znika po rundzie

/////////////////////////////////////////////////

 

 

 

Witam czy podjął by się ktoś naprawienia tych błędów?


  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: sentry, cannon, bf3, battlefield, dzialko, działko

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych