Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Co do zmiennej


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Raku129

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 70
Pomocny

  • Postów:280
  • GG:
  • Lokalizacja:Bielawa
Offline

Napisano 03.09.2011 23:51

Mam zmienną, jest w niej dużo liczb.
Można jakoś zrobić aby tą zmienną można było kupować bronie itd.?
To co normalnie można kupić.
  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 03.09.2011 23:52

set_user_money o to chodzi ?
  • +
  • -
  • 0

#3 Muzzi

    Guru

  • Przyjaciel

Reputacja: 226
Wszechwidzący

  • Postów:772
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 03.09.2011 23:53

Nie rozumiem o co Ci chodzi.. Może jaśniej ? Tak aby każdy zrozumiał ?
  • +
  • -
  • 0

#4 Raku129

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 70
Pomocny

  • Postów:280
  • GG:
  • Lokalizacja:Bielawa
Offline

Napisano 04.09.2011 00:03

Hmmm, piszę lepszy licznik kasy, to znaczy z savem i nie ma maks kasy.
Tylko że jeżeli kasę w zmienną zamieniam, to nią nie mogę przecież broni kupić za tą kasę.

Więc nie wiem. Przydałby się warunek na jeżeli gracz kupuje lub event.
Albo żeby gracz mógłby kupować te durne bronie przez kasę zmiennej.

Zrobiłem to tak, ale nie za bardzo działa.
Nie wiem jak to zrobić w buy zrobić remove task, a na końcu publica znów dać task?

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <nvault>
const AUTH_STEAM = 2;
new bool: dproto_installed;
new pcv_dp_r_id_provider;
new g_Money[33], g_Save, g_pSave;
public plugin_init()
{
register_plugin("Pokemon Dollar", "1.0", "Raku");
if ( cvar_exists( "dp_version" ) )
{
dproto_installed = true;
pcv_dp_r_id_provider = get_cvar_pointer("dp_r_id_provider");
}
else
{
dproto_installed = false;
pcv_dp_r_id_provider = 0;
}
register_event("ResetHUD", "remove", "abe");
register_clcmd("buyequip", "buy");
register_clcmd("buy", "buy");
g_pSave = register_cvar("amx_savemoney", "1");
g_Save = nvault_open("moneysave");
set_task(10.0, "getmoney", _, _, _, "b");
set_task(3.0, "display", _, _, _, "b");
}
public buy(id)
{
cs_set_user_money(id, 16000, _)
}
public getmoney()
{
new Players[32], Num, i, id;
get_players( Players, Num, "a" );

for( i = 0; i < Num; i++ )
{
id = Players[i];
g_Money[id]+=cs_get_user_money(id);
cs_set_user_money(id, 0, _)
}
}
public display()
{
new Players[32], Num, i, id;
get_players( Players, Num, "a" );

for( i = 0; i < Num; i++ )
{
id = Players[i];
set_hudmessage(213, 170, 0, 0.75, 0.87, 0, 6.0, 7.0);
show_hudmessage(id, "%d$", g_Money[id]);
}
}
public remove(id)
{
message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("HideWeapon"), _, id );
write_byte( 1 << 5 );
message_end( );
}
public load(id)
{
new authid[64], vaultkey[64], vaultdata[32], one[512];

switch(get_pcvar_num(g_pSave))
{
case 1: get_user_authid(id, authid, 63);
case 2: get_user_name(id, authid, 63);
case 3:
{
if(is_user_steam(id)) get_user_authid(id, authid, 63);
else if(!is_user_steam(id)) get_user_name(id, authid, 63);
}
}

replace_all(authid, 63, " ", "+");
format(vaultkey,63,"%s", authid);
nvault_get(g_Save, vaultkey, vaultdata,511);
replace_all(vaultdata, 256,"#"," ");
parse(vaultdata, one, 99);
g_Money[id] = str_to_num(one);
}
public save(id)
{
new authid[64], vaultkey[64], vaultdata[512];

switch(get_pcvar_num(g_pSave))
{
case 1: get_user_authid(id, authid, 63);
case 2: get_user_name(id, authid, 63);
case 3:
{
if(is_user_steam(id)) get_user_authid(id, authid, 63);
else if(!is_user_steam(id)) get_user_name(id, authid, 63);
}
}

format(vaultkey, 63, "%s", authid);
format(vaultdata, 511,"%d", g_Money[id]);
replace_all(authid, 63, " ", "+");
nvault_set(g_Save, vaultkey, vaultdata);
}
public client_connect(id) load(id);
public client_disconnect(id) save(id);
public plugin_end() nvault_close(g_Save);
stock bool: is_user_steam(id)
{
if ( dproto_installed )
{
server_cmd("dp_clientinfo %d", id);
server_exec();

static uClient;
uClient = get_pcvar_num(pcv_dp_r_id_provider);

if ( uClient == AUTH_STEAM )
return true;
}
else
{
static sAuthID[32];
get_user_authid(id, sAuthID, charsmax(sAuthID) );

if ( containi( sAuthID, "STEAM_0:" ) > -1 )
return true;
}

return false;
}

Użytkownik Raku129 edytował ten post 04.09.2011 00:23

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych