Mam zmienną, jest w niej dużo liczb.
Można jakoś zrobić aby tą zmienną można było kupować bronie itd.?
To co normalnie można kupić.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Co do zmiennej
Temat rozp. Raku129, 03.09.2011 23:51
3 odpowiedzi w tym temacie
#2
Napisano 03.09.2011 23:52
set_user_money o to chodzi ?
#3
Napisano 03.09.2011 23:53
Nie rozumiem o co Ci chodzi.. Może jaśniej ? Tak aby każdy zrozumiał ?
#4
Napisano 04.09.2011 00:03
Hmmm, piszę lepszy licznik kasy, to znaczy z savem i nie ma maks kasy.
Tylko że jeżeli kasę w zmienną zamieniam, to nią nie mogę przecież broni kupić za tą kasę.
Więc nie wiem. Przydałby się warunek na jeżeli gracz kupuje lub event.
Albo żeby gracz mógłby kupować te durne bronie przez kasę zmiennej.
Zrobiłem to tak, ale nie za bardzo działa.
Nie wiem jak to zrobić w buy zrobić remove task, a na końcu publica znów dać task?
Tylko że jeżeli kasę w zmienną zamieniam, to nią nie mogę przecież broni kupić za tą kasę.
Więc nie wiem. Przydałby się warunek na jeżeli gracz kupuje lub event.
Albo żeby gracz mógłby kupować te durne bronie przez kasę zmiennej.
Zrobiłem to tak, ale nie za bardzo działa.
Nie wiem jak to zrobić w buy zrobić remove task, a na końcu publica znów dać task?
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <nvault>
const AUTH_STEAM = 2;
new bool: dproto_installed;
new pcv_dp_r_id_provider;
new g_Money[33], g_Save, g_pSave;
public plugin_init()
{
register_plugin("Pokemon Dollar", "1.0", "Raku");
if ( cvar_exists( "dp_version" ) )
{
dproto_installed = true;
pcv_dp_r_id_provider = get_cvar_pointer("dp_r_id_provider");
}
else
{
dproto_installed = false;
pcv_dp_r_id_provider = 0;
}
register_event("ResetHUD", "remove", "abe");
register_clcmd("buyequip", "buy");
register_clcmd("buy", "buy");
g_pSave = register_cvar("amx_savemoney", "1");
g_Save = nvault_open("moneysave");
set_task(10.0, "getmoney", _, _, _, "b");
set_task(3.0, "display", _, _, _, "b");
}
public buy(id)
{
cs_set_user_money(id, 16000, _)
}
public getmoney()
{
new Players[32], Num, i, id;
get_players( Players, Num, "a" );
for( i = 0; i < Num; i++ )
{
id = Players[i];
g_Money[id]+=cs_get_user_money(id);
cs_set_user_money(id, 0, _)
}
}
public display()
{
new Players[32], Num, i, id;
get_players( Players, Num, "a" );
for( i = 0; i < Num; i++ )
{
id = Players[i];
set_hudmessage(213, 170, 0, 0.75, 0.87, 0, 6.0, 7.0);
show_hudmessage(id, "%d$", g_Money[id]);
}
}
public remove(id)
{
message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("HideWeapon"), _, id );
write_byte( 1 << 5 );
message_end( );
}
public load(id)
{
new authid[64], vaultkey[64], vaultdata[32], one[512];
switch(get_pcvar_num(g_pSave))
{
case 1: get_user_authid(id, authid, 63);
case 2: get_user_name(id, authid, 63);
case 3:
{
if(is_user_steam(id)) get_user_authid(id, authid, 63);
else if(!is_user_steam(id)) get_user_name(id, authid, 63);
}
}
replace_all(authid, 63, " ", "+");
format(vaultkey,63,"%s", authid);
nvault_get(g_Save, vaultkey, vaultdata,511);
replace_all(vaultdata, 256,"#"," ");
parse(vaultdata, one, 99);
g_Money[id] = str_to_num(one);
}
public save(id)
{
new authid[64], vaultkey[64], vaultdata[512];
switch(get_pcvar_num(g_pSave))
{
case 1: get_user_authid(id, authid, 63);
case 2: get_user_name(id, authid, 63);
case 3:
{
if(is_user_steam(id)) get_user_authid(id, authid, 63);
else if(!is_user_steam(id)) get_user_name(id, authid, 63);
}
}
format(vaultkey, 63, "%s", authid);
format(vaultdata, 511,"%d", g_Money[id]);
replace_all(authid, 63, " ", "+");
nvault_set(g_Save, vaultkey, vaultdata);
}
public client_connect(id) load(id);
public client_disconnect(id) save(id);
public plugin_end() nvault_close(g_Save);
stock bool: is_user_steam(id)
{
if ( dproto_installed )
{
server_cmd("dp_clientinfo %d", id);
server_exec();
static uClient;
uClient = get_pcvar_num(pcv_dp_r_id_provider);
if ( uClient == AUTH_STEAM )
return true;
}
else
{
static sAuthID[32];
get_user_authid(id, sAuthID, charsmax(sAuthID) );
if ( containi( sAuthID, "STEAM_0:" ) > -1 )
return true;
}
return false;
}
Użytkownik Raku129 edytował ten post 04.09.2011 00:23
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych