Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

#1
Napisano 01.09.2011 19:41
#2
Napisano 01.09.2011 20:00
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == NazwaPerku || (klasa_gracza[idattacker] == Nazwa klasy) ) informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = CSW_AWP;
i w publick TakeDamage
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == NazwaPerku || (klasa_gracza[idattacker] == Nazwa klasy) { informacje_przedmiotu_gracza[this][1]--; return HAM_SUPERCEDE;
Ja mam akurat w swoim na deagle
#3
Napisano 01.09.2011 20:27
#4
Napisano 02.09.2011 17:18
ZabijamBoLubie.PL
#5
Napisano 02.09.2011 18:04
if(klasa_gracza[this] == Nazwa_klasy && damagebits & (1<<1) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP)
return HAM_SUPERCEDE;
To na starego CoD'a.
#6
Napisano 02.09.2011 21:31
#7
Napisano 05.09.2011 14:28
#9
Napisano 06.09.2011 17:00
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <amxmisc> new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Czolgista"; new const opis[] = "Calkowicie odporny na AWP "; new const bronie = 1<<CSW_M4A1; new const zdrowie = 25; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 30; public plugin_init() { cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage") } public cod_class_enabled(id) ma_klase[id] = true; public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[this]) return HAM_IGNORED; if(idattacker = CSW_AWP) return HAM_SUPERCEDE; return HAM_IGNORED; }
nie zabiera obrazen z awp ale rowniez z pozostalych broni , nie wiem o co jest nie tak , proszę o pomoc
Użytkownik dabek26 edytował ten post 06.09.2011 17:01
#10
Napisano 06.09.2011 17:52
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[this])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP)
return HAM_SUPERCEDE;
return HAM_IGNORED;
}
Użytkownik A może sma? edytował ten post 06.09.2011 17:53
#11
Napisano 06.09.2011 18:43

#12
Napisano 06.09.2011 18:45
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz,

Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych