Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Klasa odporna na pociski z AWP

odporna awp klasa

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 dabek26

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:6
  • Imię:bartosz
  • Lokalizacja:c
Offline

Napisano 01.09.2011 19:41

potrzebuje pomocy lub gotowego skryptu klasy która ma odporność na pociski z awp , próbowałem zrobić sam ale mi nie wychodzi pomocy !!
  • +
  • -
  • 0

#2 ExTaza?!

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 106
Zaawansowany

  • Postów:424
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Leszno
Offline

Napisano 01.09.2011 20:00

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == NazwaPerku || (klasa_gracza[idattacker] == Nazwa klasy)
)
        informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = CSW_AWP;

i w publick TakeDamage

if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == NazwaPerku || (klasa_gracza[idattacker] == Nazwa klasy)
    {
        informacje_przedmiotu_gracza[this][1]--;
        return HAM_SUPERCEDE;

Ja mam akurat w swoim na deagle
  • +
  • -
  • 0

http://www.Cs-Kurnik.pl - Zapraszam!

 

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png IP: awp.cs-kurnik.pl:27017 / 155.133.43.190:27017

 

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png IP: ts3.cs-kurnik.pl - Darmowe kanały                     


#3 dabek26

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:6
  • Imię:bartosz
  • Lokalizacja:c
Offline

Napisano 01.09.2011 20:27

a mógłbyś dać już gotowy skrypt bo ja nie wiem co i jak wpisac , dopiero zaczynam chodzi zeby wszystkie pociski z awp (wszystkie tzn. awp z perkow i klas )nie dawaly obrazen tej klasie
  • +
  • -
  • 0

#4 MrSpiryt

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:248
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Poznan
Offline

Napisano 02.09.2011 17:18

to dziala na starym cod ?gdzie to 1 wkleic ?

ZabijamBoLubie.PL


#5 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 02.09.2011 18:04

pm161, najpierw zastanów się co piszesz... Tak będzie prawidłowo, do funkcji TakeDamage:
if(klasa_gracza[this] == Nazwa_klasy && damagebits & (1<<1) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP)
return HAM_SUPERCEDE;

To na starego CoD'a.
  • +
  • -
  • 0

#6 Dragonite

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:55
  • Lokalizacja:haha
Offline

Napisano 02.09.2011 21:31

a na nowego?
  • +
  • -
  • 0

#7 dabek26

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:6
  • Imię:bartosz
  • Lokalizacja:c
Offline

Napisano 05.09.2011 14:28

właśnie? Chodziło mi o nowego COD'a
  • +
  • -
  • 0

#8 Hajtowy

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:132
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 05.09.2011 16:59

http://amxx.pl/topic...nano-kamizelka/

Nano kamizelka.

#9 dabek26

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:6
  • Imię:bartosz
  • Lokalizacja:c
Offline

Napisano 06.09.2011 17:00

zrobilem takie cos :
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <amxmisc>
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Czolgista";
new const opis[] = "Calkowicie odporny na AWP ";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 25;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 30;
 
public plugin_init()
{
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage")
}
 
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
 
if(!is_user_connected(idattacker))
  return HAM_IGNORED;
 
if(!ma_klase[this])
  return HAM_IGNORED;
 
if(idattacker = CSW_AWP)
  return HAM_SUPERCEDE;
 
return HAM_IGNORED;
}
 

nie zabiera obrazen z awp ale rowniez z pozostalych broni , nie wiem o co jest nie tak , proszę o pomoc

Użytkownik dabek26 edytował ten post 06.09.2011 17:01

  • +
  • -
  • 0

#10 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 547
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 06.09.2011 17:52

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[this])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP)
return HAM_SUPERCEDE;

return HAM_IGNORED;
}

Użytkownik A może sma? edytował ten post 06.09.2011 17:53

  • +
  • -
  • 1

#11 dabek26

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:6
  • Imię:bartosz
  • Lokalizacja:c
Offline

Napisano 06.09.2011 18:43

dzięki dzial :D plusik leci
  • +
  • -
  • 0

#12 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7 492
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 06.09.2011 18:45

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych