Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Klasa która przy kucaniu jest [StaryCoD]


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 ^KaC^

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:12
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 31.08.2011 19:57

Czy da się zrobic klase nie widzialną przy kucaniu ? słyszałem o niej ale nie wiem czy się da jeśli możecie jakiś poradni lub cos :)
  • +
  • -
  • 0

#2 VerShinin

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:173
  • Lokalizacja:Świdwin
Offline

Napisano 31.08.2011 20:37

Dodaj to w CmdStart

if(button & IN_DUCK  && !(oldbutton & IN_JUMP) && klasa_gracza[id] == nazwa_klasy){
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 32);
}
else if(!(button & IN_DUCK) && !(oldbutton & IN_JUMP) && klasa_gracza[id] == nazwa_klasy){
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}


powinno działać :P
  • +
  • -
  • 1

#3 ^KaC^

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:12
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 31.08.2011 20:55

NIe działa ;/
  • +
  • -
  • 0

#4 Hajtowy

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:132
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 02.09.2011 17:17

Niewidzialność na nozu:
Znajdź funkcję
CurWeapon(id)


Dodaj kod


if(klasa_gracza[id] == Ninja && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 7);
if(klasa_gracza[id] == Ninja && weapon == CSW_MAC10) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
if(klasa_gracza[id] == Ninja && weapon == CSW_ELITE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);


zaraz po

if(weapon == CSW_C4)
podkladajacy = id;



oraz Na początku public Odrodzenie przed switch(klasa_gracza[id]) dodajesz:
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 255);

(żeby zapobiec bugowi po zmianie klasy)

Użytkownik Hajtowy edytował ten post 02.09.2011 17:18


#5 Ciuchcia:D

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:187
  • Imię:Ciuchcia
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 02.09.2011 18:25

Wejdz pod tego linka to bedziesz miec wzor jak zrobic klase jak kuca staje sie niewidzialna.
http://amxx.pl/topic...c-przy-kucaniu/
  • +
  • -
  • 0

#6 MrSpiryt

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:248
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Poznan
Offline

Napisano 03.09.2011 10:51

A google bola ?! wystarczylo poszukac chwile....-.-

http://amxx.pl/topic...cacz-stary-cod/

ZabijamBoLubie.PL





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych