←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Kucacz [Stary COD]

Locked

MrSpiryt's Photo MrSpiryt 31.08.2011

Siema, na nowym Cod jest klasa Kucacz czy cos tekiego.

Jak kucnie jest calkowicie niewidzialny, jak wstanie znow widzialny.

Kiedys znalazlem takie cos ale teraz nie moge..;/

Moglby ktos mi podrzucic jak zrobic taki item i klase ?
Quote

  • +
  • -
VerShinin's Photo VerShinin 31.08.2011

To dodaj do CmdStart

if(button & IN_DUCK  && !(oldbutton & IN_JUMP) && klasa_gracza[id] == nazwa_klasy){
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 32);
}
else if(!(button & IN_DUCK) && !(oldbutton & IN_JUMP) && klasa_gracza[id] == nazwa_klasy){
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}


a co do itemu to chyba będzie to samo tylko:

if(button & IN_DUCK  && !(oldbutton & IN_JUMP) && informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == numer_itemu){
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 32);
}
else if(!(button & IN_DUCK) && !(oldbutton & IN_JUMP) && informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == numer_itemu){
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

Edited by Marko1525, 31.08.2011 17:47.
Quote

MrSpiryt's Photo MrSpiryt 31.08.2011

a jak zrobie tak
if(button & IN_DUCK  && !(oldbutton & IN_JUMP) && klasa_gracza[id] == nazwa_klasy || informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == numer_itemu){
  set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 32);
}
else if(!(button & IN_DUCK)  && !(oldbutton & IN_JUMP) && klasa_gracza[id] == nazwa_klasy || informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == numer_itemu){
  set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}

bedzie dzialalo i to i to ?

jak tak zrobilem to tylko klasa dziala a item ma caly czas niewidzialnosc
Quote

  • +
  • -
Kapi^'s Photo Kapi^ 01.09.2011

Raczej nie .
Quote
Locked