Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Kucacz [Stary COD]


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 MrSpiryt

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:248
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Poznan
Offline

Napisano 31.08.2011 17:25

Siema, na nowym Cod jest klasa Kucacz czy cos tekiego.

Jak kucnie jest calkowicie niewidzialny, jak wstanie znow widzialny.

Kiedys znalazlem takie cos ale teraz nie moge..;/

Moglby ktos mi podrzucic jak zrobic taki item i klase ?

ZabijamBoLubie.PL


#2 VerShinin

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:173
  • Lokalizacja:Świdwin
Offline

Napisano 31.08.2011 17:47

To dodaj do CmdStart

if(button & IN_DUCK  && !(oldbutton & IN_JUMP) && klasa_gracza[id] == nazwa_klasy){
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 32);
}
else if(!(button & IN_DUCK) && !(oldbutton & IN_JUMP) && klasa_gracza[id] == nazwa_klasy){
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}


a co do itemu to chyba będzie to samo tylko:

if(button & IN_DUCK  && !(oldbutton & IN_JUMP) && informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == numer_itemu){
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 32);
}
else if(!(button & IN_DUCK) && !(oldbutton & IN_JUMP) && informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == numer_itemu){
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

Użytkownik Marko1525 edytował ten post 31.08.2011 17:47

  • +
  • -
  • 0

#3 MrSpiryt

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:248
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Poznan
Offline

Napisano 31.08.2011 18:43

a jak zrobie tak
if(button & IN_DUCK  && !(oldbutton & IN_JUMP) && klasa_gracza[id] == nazwa_klasy || informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == numer_itemu){
  set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 32);
}
else if(!(button & IN_DUCK)  && !(oldbutton & IN_JUMP) && klasa_gracza[id] == nazwa_klasy || informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == numer_itemu){
  set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}

bedzie dzialalo i to i to ?

jak tak zrobilem to tylko klasa dziala a item ma caly czas niewidzialnosc

ZabijamBoLubie.PL


#4 Kapi^

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:168
  • GG:
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Koszalin
Offline

Napisano 01.09.2011 16:47

Raczej nie .
  • +
  • -
  • 0

Zapraszamy [DD2] IP : 31.186.82.130:27156

b_350_20_707070_000000_FFFFFF_000000.png





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych