Siema, na nowym Cod jest klasa Kucacz czy cos tekiego.
Jak kucnie jest calkowicie niewidzialny, jak wstanie znow widzialny.
Kiedys znalazlem takie cos ale teraz nie moge..;/
Moglby ktos mi podrzucic jak zrobic taki item i klase ?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Kucacz [Stary COD]
Temat rozp.
MrSpiryt
, 31.08.2011 17:25
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 31.08.2011 17:25
ZabijamBoLubie.PL
#2
Napisano 31.08.2011 17:47
To dodaj do CmdStart
a co do itemu to chyba będzie to samo tylko:
if(button & IN_DUCK && !(oldbutton & IN_JUMP) && klasa_gracza[id] == nazwa_klasy){
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 32);
}
else if(!(button & IN_DUCK) && !(oldbutton & IN_JUMP) && klasa_gracza[id] == nazwa_klasy){
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
a co do itemu to chyba będzie to samo tylko:
if(button & IN_DUCK && !(oldbutton & IN_JUMP) && informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == numer_itemu){
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 32);
}
else if(!(button & IN_DUCK) && !(oldbutton & IN_JUMP) && informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == numer_itemu){
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
Użytkownik Marko1525 edytował ten post 31.08.2011 17:47
#3
Napisano 31.08.2011 18:43
a jak zrobie tak
bedzie dzialalo i to i to ?
jak tak zrobilem to tylko klasa dziala a item ma caly czas niewidzialnosc
if(button & IN_DUCK && !(oldbutton & IN_JUMP) && klasa_gracza[id] == nazwa_klasy || informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == numer_itemu){ set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 32); } else if(!(button & IN_DUCK) && !(oldbutton & IN_JUMP) && klasa_gracza[id] == nazwa_klasy || informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == numer_itemu){ set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); }
bedzie dzialalo i to i to ?
jak tak zrobilem to tylko klasa dziala a item ma caly czas niewidzialnosc
ZabijamBoLubie.PL
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych