Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Zombie Mod

BaseBuild

zombie mod

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 Piekna722

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -5
Mniej niż zer0.

  • Postów:42
  • Imię:Michale
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 30.08.2011 12:40

Mam problem wpisuje /round i pisze 0/1 jak zmienic zeby byly 6 round na BaseBuild ??? bo caly czas pisze ze wygrali ct pokazuje mi [ Base Builder ] Round: 1 of 0

Użytkownik Piekna722 edytował ten post 30.08.2011 12:47

  • +
  • -
  • 0

#2 Waq

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 45
Pomocny

  • Postów:141
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Brak
Offline

Napisano 30.08.2011 12:50

jakiś kod ?
  • +
  • -
  • 0

#3 Skull3D

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 102
Zaawansowany

  • Postów:651
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 30.08.2011 12:56

Zainstaluj plugin od nowa.

#4 Piekna722

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -5
Mniej niż zer0.

  • Postów:42
  • Imię:Michale
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 30.08.2011 12:57

kod dac sma. ???

jak zainstalowac plugin od nowa

proszę o szybka odpowiedz lub napisac na <ciach>

Użytkownik hiroshima edytował ten post 30.08.2011 13:12
od pomocy jest forum

  • +
  • -
  • 0

#5 Skull3D

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 102
Zaawansowany

  • Postów:651
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 30.08.2011 13:04

Też tak kiedyś mialem przeinstaluj plugin zgodnie z instrukcją.

#6 Piekna722

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -5
Mniej niż zer0.

  • Postów:42
  • Imię:Michale
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 30.08.2011 13:05

ale ja niewiem jak to zrobic usunac plugin i jeszcze raz go wsadzic ??
  • +
  • -
  • 0

#7 Skull3D

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 102
Zaawansowany

  • Postów:651
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 30.08.2011 13:24

Nie.
Wgraj od nowa pluginy i się wszystko zastąpi oczywiście wgraj TotalCommander i nie zamieniaj liter na male i postępuj wedlug instrukcji.

#8 Piekna722

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -5
Mniej niż zer0.

  • Postów:42
  • Imię:Michale
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 30.08.2011 14:05

dobra reinstalowac wszystko mam

dobra reinstaluje bo ja caly czas ustawialem 150 czas budowy a pisze 250 bo to sie zapisalo z poprzedniego chyba

to co wpisalem do amxx.cfg

bb_enabled "1" //Włączenie / wyłączenie pluginu (def. 1)
bb_buildtime "200" //Czas budowania w sekundach (def. 150)
bb_preptime "30" //Czas przygotowania (0 wyłączy) (def. 30)
bb_zombie_respawn_delay "3" //Opóźnienie dla odrodzenia Zombie (w sekundach) (def. 3)
bb_infection_respawn "5" //Odrodzenie zainfekowanych Oborńców - CT (w sekundach), ustawione na 0 nie respi / odradza (def.5)
bb_showmovers "1" //Pokazuje ostatnią osobę która ruszała klocek/obiekt (def. 1)
bb_lockblocks "1" //Blokowanie klocków/obiektów ?? Lock blocks <0/1>, see lock blocks (def. 10)
bb_lockmax "10" //Maksymalnie zablokowanych klocków (def. 10)
bb_colormode "1" //Ustawienia kolorów <0/1/2> Menu, jeden gracz jeden kolor, losowo (def. 1)
bb_max_move_dist "768" //maksymalna odległość na jaką można odepchnąć klocek/obiekt (def. 768)
bb_min_move_dist "32" //maksymalna odległość na jaką można przyciągnąć kolcek/obietk (def. 64)
bb_min_dist_set "64" //jeśli chwytamy klocek który jest bardzo blisko nas zostanie on automatycznie oddalony na podana odległość (def. 64)
bb_resetblocks "1" //Resetuje klocki w nowej rundzie def. 1
bb_zombie_supercut "0" //Jeden coś zadany przez Zombie zabija
bb_gunsmenu "1" //1 - użyj standardowego menu broni, - 0 użyj zewnętrznego menu broni (def. 1)

bb_give_nades "hsf" //Granaty które dostaje CT h = HE, f = Flashbang s = Smoke (Def: h)
bb_weapons "abcdeghijlmnqrstuvwx" // Lista dostępnych broni w oryginalnym menu z broniami, lista broni niżej (Def: abcdeghijlmnqrstuvwx)
bb_pain_shock_free 1 || Daję możliwość przenoszenia adminowi obiektów jako zombie,
bb_max_move_dist 960 || Jeśli odległość jest za duża do obiektu to nie można go przenieść,

bb_roundtime 9 (9) || Czas całej rundy (faza budowy+faza obrony baz),
bb_rounds 4 (4) || Ile ma być rund na jednej map
bb_claim_mode 1 || Włącza tryb, dzięki któremu gracz może ubiegać się aby zostać budowniczym tzw. on będzie mógł tylko budować,
zresetowalem i dalej nie dziala caly czas pisze 1/0 a nie 1/4 proszę o pomoc

Dziwne jest to ze jak wpisuje w amxx.cfg to niewiem skad bb_buildtime "200" //Czas budowania w sekundach (def. 150) to wpisuje a pokazuje 250 na servie co moze byc grane ??
  • +
  • -
  • 0

#9 Skull3D

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 102
Zaawansowany

  • Postów:651
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 30.08.2011 14:13

Pokaż plugins.ini oraz cale amxx.cfg

#10 Piekna722

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -5
Mniej niż zer0.

  • Postów:42
  • Imię:Michale
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 30.08.2011 14:32

ok

// AMX Mod X Configuration File
echo Executing AMX Mod X Configuration File

// Default access for all non admin players (see users.ini for access details)
//
// Default value: "z"
amx_default_access "z"

// Name of setinfo which should store a password on a client (you should change this)
// Note: Always prefix the field with an underscore (aka: "_")
// (Example: setinfo _pw "password")
//
// Default value: "_pw"
amx_password_field "_pw"

// Mode of logging to a server
// 0 - disable logging, players won't be checked (and access won't be set)
// 1 - normal mode which obey flags set in accounts
// 2 - kick all players not on list
//
// Default value: 1
amx_mode 1

// Show admins activity
// 0 - disabled
// 1 - show without admin name
// 2 - show with name
//
// Default value: 2
amx_show_activity 2

// Frequency in seconds and text of scrolling message
//
// Default value: "Welcome to %hostname% -- This server is using AMX Mod X" 600
amx_scrollmsg "Welcome to %hostname% -- This server is using AMX Mod X" 600

// Center typed colored messages (last parameter is a color in RRRGGGBBB format)
//
// Default values: "Welcome to %hostname%" "000255100"
//             	"This server is using AMX ModX\nVisit http://www.amxmodx.org" "000100255"
amx_imessage "Welcome to %hostname%" "000255100"
amx_imessage "This server is using AMX Mod X\nVisit http://www.amxmodx.org" "000100255"

// Frequency in seconds of colored messages
//
// Default value: 180
amx_freq_imessage 180

// Ban times for the main ban menu (amx_banmenu)
// Use 0 for permanent ban
// Default values: 0 5 10 15 30 45 60
amx_plmenu_bantimes 0 5 10 15 30 45 60

// Slap damage amounts for the main slap menu (amx_slapmenu)
// Slay is automaticall inserted as the first option
// Default values: 0 1 5
amx_plmenu_slapdmg 0 1 5

// Set in seconds how fast players can chat (chat-flood protection)
//
// Default value: 0.75
amx_flood_time 0.75

// Amount of slots to reserve.
//
// Default value: 0
amx_reservation 0

// If you set this to 1, you can hide slots on your server.
// If server "full" of public slots and slots hidden, you must manually connect with connect console command
//
// Default value: 0
amx_hideslots 0

// Displaying of time remaining
// a - display white text on bottom
// b - use voice
// c - don't add "remaining" (only in voice)
// d - don't add "hours/minutes/seconds" (only in voice)
// e - show/speak if current time is less than this set in parameter
//
// Default value: "ab 1200" "ab 600" "ab 300" "ab 180" "ab 60" "bcde 11"
amx_time_display "ab 1200" "ab 600" "ab 300" "ab 180" "ab 60" "bcde 11"

// Announce "say thetime" and "say timeleft" with voice, set to 0 to disable.
//
// Default value: 1
amx_time_voice 1

// Minimum delay in seconds between two voting sessions
//
// Default value: 10
amx_vote_delay 10

// How long voting session goes on
//
// Default value: 10
amx_vote_time 10

// Display who votes for what option, set to 0 to disable, 1 to enable.
//
// Default value: 1
amx_vote_answers 1

// Some ratios for voting success

// Default value: 0.40
amx_votekick_ratio 0.40

// Default value: 0.40
amx_voteban_ratio 0.40

// Default value: 0.40
amx_votemap_ratio 0.40

// Default value: 0.02
amx_vote_ratio 0.02

// Max. time to which map can be extended
//
// Default value: 90
amx_extendmap_max 90

// Step for each extending
//
// Default value: 15
amx_extendmap_step 15

// If you set this to 0, clients cannot chose their language, instead they use
// whatever language the server is configured to use.
//
// Default value: 1
amx_client_languages 1

// Plugin Debug mode
// 0 - No debugging (garbage line numbers)
// 1 - Plugins with "debug" option in plugins.ini are put into debug mode
// 2 - All plugins are put in debug mode
// Note - debug mode will affect JIT performance
//
// Default value: 1
amx_debug 1

// Plugin MultiLingual Debug
// To debug a language put its 2 letter code between quotes ("en", "de", etc)
// "" means disabled
//
// Default value: ""
amx_mldebug ""

//
// Beginning of Counter-Strike package specific configurations.
//

// Rank mode
// 0 - by nick
// 1 - by authid
// 2 - by ip
//
// Default value: 1
csstats_rank 1

// Max size of the stats file
//
// Default value: 3500
csstats_maxsize 3500

// Whether or not to rank bots with csstats - set to 1 to rank bots, 0 otherwise.
//
// Default value: 0
csstats_rankbots 0

// Duration of HUD-statistics
//
// Default value: 12.0
amx_statsx_duration 12.0

// HUD-statistics display limit relative round freeze end
// Negative time will clear the HUD-statstics before the round freeze time has ended
//
// Default value: -2.0
amx_statsx_freeze -2.0


bb_enabled "1" //W??czenie / wy??czenie pluginu (def. 1)
bb_buildtime "200" //Czas budowania w sekundach (def. 150)
bb_preptime "30" //Czas przygotowania (0 wy??czy) (def. 30)
bb_zombie_respawn_delay "3" //Op&#243;?nienie dla odrodzenia Zombie (w sekundach) (def. 3)
bb_infection_respawn "5" //Odrodzenie zainfekowanych Obor?c&#243;w - CT (w sekundach), ustawione na 0 nie respi / odradza (def.5)
bb_showmovers "1" //Pokazuje ostatni? osob? kt&#243;ra rusza?a klocek/obiekt (def. 1)
bb_lockblocks "1" //Blokowanie klock&#243;w/obiekt&#243;w ?? Lock blocks <0/1>, see lock blocks (def. 10)
bb_lockmax "10" //Maksymalnie zablokowanych klock&#243;w (def. 10)
bb_colormode "1" //Ustawienia kolor&#243;w <0/1/2> Menu, jeden gracz jeden kolor, losowo (def. 1)
bb_max_move_dist "768" //maksymalna odleg?o?? na jak? mo?na odepchn?? klocek/obiekt (def. 768)
bb_min_move_dist "32" //maksymalna odleg?o?? na jak? mo?na przyci?gn?? kolcek/obietk (def. 64)
bb_min_dist_set "64" //je?li chwytamy klocek kt&#243;ry jest bardzo blisko nas zostanie on automatycznie oddalony na podana odleg?o?? (def. 64)
bb_resetblocks "1" //Resetuje klocki w nowej rundzie def. 1
bb_zombie_supercut "0" //Jeden co? zadany przez Zombie zabija
bb_gunsmenu "1" //1 - u?yj standardowego menu broni, - 0 u?yj zewn?trznego menu broni (def. 1)

bb_give_nades "hsf"  //Granaty kt&#243;re dostaje CT h = HE, f = Flashbang s = Smoke (Def: h)
bb_weapons "abcdeghijlmnqrstuvwx" // Lista dost?pnych broni w oryginalnym menu z broniami, lista broni ni?ej (Def: abcdeghijlmnqrstuvwx)
bb_pain_shock_free 1 (0) || Daj? mo?liwo?? przenoszenia adminowi obiekt&#243;w jako zombie,
bb_max_move_dist 960 || Je?li odleg?o?? jest za du?a do obiektu to nie mo?na go przenie??,

bb_roundtime 9 (9) || Czas ca?ej rundy (faza budowy+faza obrony baz),
bb_rounds 4 (4) || Ile ma by? rund na jednej map
bb_claim_mode 1 (0) || W??cza tryb, dzi?ki kt&#243;remu gracz mo?e ubiega? si? aby zosta? budowniczym tzw. on b?dzie m&#243;g? tylko budowa?,

; AMX Mod X plugins

; Admin Base - Always one has to be activated
admin.amxx		; admin base (required for any admin-related)
mini_bans.amxx
;admin_sql.amxx		; admin base - SQL version (comment admin.amxx)

; Basic
admincmd.amxx		; basic admin console commands
adminhelp.amxx		; help command for admin console commands
adminslots.amxx		; slot reservation
multilingual.amxx	; Multi-Lingual management

; Menus
menufront.amxx		; front-end for admin menus
cmdmenu.amxx		; command menu (speech, settings)
reasonkicker.amxx
plmenu.amxx		; players menu (kick, ban, client cmds.)
;telemenu.amxx		; teleport menu (Fun Module required!)
mapsmenu.amxx		; maps menu (vote, changelevel)
pluginmenu.amxx		; Menus for commands/cvars organized by plugin

; Chat / Messages
adminchat.amxx		; console chat commands
antiflood.amxx		; prevent clients from chat-flooding the server
scrollmsg.amxx		; displays a scrolling message
imessage.amxx		; displays information messages
adminvote.amxx		; vote commands

; Map related
nextmap.amxx		; displays next map in mapcycle
mapchooser.amxx		; allows to vote for next map
timeleft.amxx		; displays time left on map

; Configuration
pausecfg.amxx		; allows to pause and unpause some plugins
statscfg.amxx		; allows to manage stats plugins via menu and commands

; Counter-Strike
;restmenu.amxx		; restrict weapons menu
statsx.amxx		; stats on death or round end (CSX Module required!)
;miscstats.amxx		; bunch of events announcement for Counter-Strike
;stats_logging.amxx	; weapons stats logging (CSX Module required!)

; Enable to use AMX Mod plugins
;amxmod_compat.amxx	; AMX Mod backwards compatibility layer

; Custom - Add 3rd party plugins here
niema tego bo to jest w pluginbb
  • +
  • -
  • 0

#11 Na 5tyk

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 30.08.2011 14:36

A gdzie wpisana nazwa pluginu BB?
  • +
  • -
  • 0

#12 Piekna722

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -5
Mniej niż zer0.

  • Postów:42
  • Imię:Michale
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 30.08.2011 15:00

a to trzeba ?

czekajcie dodam

i zas to samo a moze jest zly amxx. bo sciagnelem to <ciach link>

Użytkownik hiroshima edytował ten post 30.08.2011 15:16

  • +
  • -
  • -1

#13 Nomaf

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 155
Profesjonalista

  • Postów:344
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 30.08.2011 19:40

Jak masz cvary i ich opis to zamień || na //
Przykład: to:
bb_pain_shock_free 1 (0) || Daj? mo?liwo?? przenoszenia adminowi obiektów jako zombie
Na:
bb_pain_shock_free 1 (0) // Daje mozliwosc przenoszenia adminowi obiektow jako zombie,
  • +
  • -
  • 0

#14 Piekna722

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -5
Mniej niż zer0.

  • Postów:42
  • Imię:Michale
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 30.08.2011 20:16

oo zobacze

i niedziala niewiem czemu zmienilem mape i nic Dołączona grafika niewiem co jest jak ktos by mogl pomoc 1 osoba proszę albo tu odpisac albo napisac na <ciach> proszę

Użytkownik hiroshima edytował ten post 30.08.2011 20:38
od pomocy jest forum!

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: zombie mod

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych