Użytkownik Piekna722 edytował ten post 30.08.2011 12:47
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#1
Napisano 30.08.2011 12:40
#2
Napisano 30.08.2011 12:50
#3
Napisano 30.08.2011 12:56
#4
Napisano 30.08.2011 12:57
jak zainstalowac plugin od nowa
proszę o szybka odpowiedz lub napisac na <ciach>
Użytkownik hiroshima edytował ten post 30.08.2011 13:12
od pomocy jest forum
#5
Napisano 30.08.2011 13:04
#6
Napisano 30.08.2011 13:05
#7
Napisano 30.08.2011 13:24
Wgraj od nowa pluginy i się wszystko zastąpi oczywiście wgraj TotalCommander i nie zamieniaj liter na male i postępuj wedlug instrukcji.
#8
Napisano 30.08.2011 14:05
dobra reinstaluje bo ja caly czas ustawialem 150 czas budowy a pisze 250 bo to sie zapisalo z poprzedniego chyba
to co wpisalem do amxx.cfg
bb_enabled "1" //Włączenie / wyłączenie pluginu (def. 1)
bb_buildtime "200" //Czas budowania w sekundach (def. 150)
bb_preptime "30" //Czas przygotowania (0 wyłączy) (def. 30)
bb_zombie_respawn_delay "3" //Opóźnienie dla odrodzenia Zombie (w sekundach) (def. 3)
bb_infection_respawn "5" //Odrodzenie zainfekowanych Oborńców - CT (w sekundach), ustawione na 0 nie respi / odradza (def.5)
bb_showmovers "1" //Pokazuje ostatnią osobę która ruszała klocek/obiekt (def. 1)
bb_lockblocks "1" //Blokowanie klocków/obiektów ?? Lock blocks <0/1>, see lock blocks (def. 10)
bb_lockmax "10" //Maksymalnie zablokowanych klocków (def. 10)
bb_colormode "1" //Ustawienia kolorów <0/1/2> Menu, jeden gracz jeden kolor, losowo (def. 1)
bb_max_move_dist "768" //maksymalna odległość na jaką można odepchnąć klocek/obiekt (def. 768)
bb_min_move_dist "32" //maksymalna odległość na jaką można przyciągnąć kolcek/obietk (def. 64)
bb_min_dist_set "64" //jeśli chwytamy klocek który jest bardzo blisko nas zostanie on automatycznie oddalony na podana odległość (def. 64)
bb_resetblocks "1" //Resetuje klocki w nowej rundzie def. 1
bb_zombie_supercut "0" //Jeden coś zadany przez Zombie zabija
bb_gunsmenu "1" //1 - użyj standardowego menu broni, - 0 użyj zewnętrznego menu broni (def. 1)
bb_give_nades "hsf" //Granaty które dostaje CT h = HE, f = Flashbang s = Smoke (Def: h)
bb_weapons "abcdeghijlmnqrstuvwx" // Lista dostępnych broni w oryginalnym menu z broniami, lista broni niżej (Def: abcdeghijlmnqrstuvwx)
bb_pain_shock_free 1 || Daję możliwość przenoszenia adminowi obiektów jako zombie,
bb_max_move_dist 960 || Jeśli odległość jest za duża do obiektu to nie można go przenieść,
bb_roundtime 9 (9) || Czas całej rundy (faza budowy+faza obrony baz),
bb_rounds 4 (4) || Ile ma być rund na jednej map
bb_claim_mode 1 || Włącza tryb, dzięki któremu gracz może ubiegać się aby zostać budowniczym tzw. on będzie mógł tylko budować,
zresetowalem i dalej nie dziala caly czas pisze 1/0 a nie 1/4 proszę o pomoc
Dziwne jest to ze jak wpisuje w amxx.cfg to niewiem skad bb_buildtime "200" //Czas budowania w sekundach (def. 150) to wpisuje a pokazuje 250 na servie co moze byc grane ??
#9
Napisano 30.08.2011 14:13
#10
Napisano 30.08.2011 14:32
// AMX Mod X Configuration File echo Executing AMX Mod X Configuration File // Default access for all non admin players (see users.ini for access details) // // Default value: "z" amx_default_access "z" // Name of setinfo which should store a password on a client (you should change this) // Note: Always prefix the field with an underscore (aka: "_") // (Example: setinfo _pw "password") // // Default value: "_pw" amx_password_field "_pw" // Mode of logging to a server // 0 - disable logging, players won't be checked (and access won't be set) // 1 - normal mode which obey flags set in accounts // 2 - kick all players not on list // // Default value: 1 amx_mode 1 // Show admins activity // 0 - disabled // 1 - show without admin name // 2 - show with name // // Default value: 2 amx_show_activity 2 // Frequency in seconds and text of scrolling message // // Default value: "Welcome to %hostname% -- This server is using AMX Mod X" 600 amx_scrollmsg "Welcome to %hostname% -- This server is using AMX Mod X" 600 // Center typed colored messages (last parameter is a color in RRRGGGBBB format) // // Default values: "Welcome to %hostname%" "000255100" // "This server is using AMX ModX\nVisit http://www.amxmodx.org" "000100255" amx_imessage "Welcome to %hostname%" "000255100" amx_imessage "This server is using AMX Mod X\nVisit http://www.amxmodx.org" "000100255" // Frequency in seconds of colored messages // // Default value: 180 amx_freq_imessage 180 // Ban times for the main ban menu (amx_banmenu) // Use 0 for permanent ban // Default values: 0 5 10 15 30 45 60 amx_plmenu_bantimes 0 5 10 15 30 45 60 // Slap damage amounts for the main slap menu (amx_slapmenu) // Slay is automaticall inserted as the first option // Default values: 0 1 5 amx_plmenu_slapdmg 0 1 5 // Set in seconds how fast players can chat (chat-flood protection) // // Default value: 0.75 amx_flood_time 0.75 // Amount of slots to reserve. // // Default value: 0 amx_reservation 0 // If you set this to 1, you can hide slots on your server. // If server "full" of public slots and slots hidden, you must manually connect with connect console command // // Default value: 0 amx_hideslots 0 // Displaying of time remaining // a - display white text on bottom // b - use voice // c - don't add "remaining" (only in voice) // d - don't add "hours/minutes/seconds" (only in voice) // e - show/speak if current time is less than this set in parameter // // Default value: "ab 1200" "ab 600" "ab 300" "ab 180" "ab 60" "bcde 11" amx_time_display "ab 1200" "ab 600" "ab 300" "ab 180" "ab 60" "bcde 11" // Announce "say thetime" and "say timeleft" with voice, set to 0 to disable. // // Default value: 1 amx_time_voice 1 // Minimum delay in seconds between two voting sessions // // Default value: 10 amx_vote_delay 10 // How long voting session goes on // // Default value: 10 amx_vote_time 10 // Display who votes for what option, set to 0 to disable, 1 to enable. // // Default value: 1 amx_vote_answers 1 // Some ratios for voting success // Default value: 0.40 amx_votekick_ratio 0.40 // Default value: 0.40 amx_voteban_ratio 0.40 // Default value: 0.40 amx_votemap_ratio 0.40 // Default value: 0.02 amx_vote_ratio 0.02 // Max. time to which map can be extended // // Default value: 90 amx_extendmap_max 90 // Step for each extending // // Default value: 15 amx_extendmap_step 15 // If you set this to 0, clients cannot chose their language, instead they use // whatever language the server is configured to use. // // Default value: 1 amx_client_languages 1 // Plugin Debug mode // 0 - No debugging (garbage line numbers) // 1 - Plugins with "debug" option in plugins.ini are put into debug mode // 2 - All plugins are put in debug mode // Note - debug mode will affect JIT performance // // Default value: 1 amx_debug 1 // Plugin MultiLingual Debug // To debug a language put its 2 letter code between quotes ("en", "de", etc) // "" means disabled // // Default value: "" amx_mldebug "" // // Beginning of Counter-Strike package specific configurations. // // Rank mode // 0 - by nick // 1 - by authid // 2 - by ip // // Default value: 1 csstats_rank 1 // Max size of the stats file // // Default value: 3500 csstats_maxsize 3500 // Whether or not to rank bots with csstats - set to 1 to rank bots, 0 otherwise. // // Default value: 0 csstats_rankbots 0 // Duration of HUD-statistics // // Default value: 12.0 amx_statsx_duration 12.0 // HUD-statistics display limit relative round freeze end // Negative time will clear the HUD-statstics before the round freeze time has ended // // Default value: -2.0 amx_statsx_freeze -2.0 bb_enabled "1" //W??czenie / wy??czenie pluginu (def. 1) bb_buildtime "200" //Czas budowania w sekundach (def. 150) bb_preptime "30" //Czas przygotowania (0 wy??czy) (def. 30) bb_zombie_respawn_delay "3" //Opó?nienie dla odrodzenia Zombie (w sekundach) (def. 3) bb_infection_respawn "5" //Odrodzenie zainfekowanych Obor?ców - CT (w sekundach), ustawione na 0 nie respi / odradza (def.5) bb_showmovers "1" //Pokazuje ostatni? osob? która rusza?a klocek/obiekt (def. 1) bb_lockblocks "1" //Blokowanie klocków/obiektów ?? Lock blocks <0/1>, see lock blocks (def. 10) bb_lockmax "10" //Maksymalnie zablokowanych klocków (def. 10) bb_colormode "1" //Ustawienia kolorów <0/1/2> Menu, jeden gracz jeden kolor, losowo (def. 1) bb_max_move_dist "768" //maksymalna odleg?o?? na jak? mo?na odepchn?? klocek/obiekt (def. 768) bb_min_move_dist "32" //maksymalna odleg?o?? na jak? mo?na przyci?gn?? kolcek/obietk (def. 64) bb_min_dist_set "64" //je?li chwytamy klocek który jest bardzo blisko nas zostanie on automatycznie oddalony na podana odleg?o?? (def. 64) bb_resetblocks "1" //Resetuje klocki w nowej rundzie def. 1 bb_zombie_supercut "0" //Jeden co? zadany przez Zombie zabija bb_gunsmenu "1" //1 - u?yj standardowego menu broni, - 0 u?yj zewn?trznego menu broni (def. 1) bb_give_nades "hsf" //Granaty które dostaje CT h = HE, f = Flashbang s = Smoke (Def: h) bb_weapons "abcdeghijlmnqrstuvwx" // Lista dost?pnych broni w oryginalnym menu z broniami, lista broni ni?ej (Def: abcdeghijlmnqrstuvwx) bb_pain_shock_free 1 (0) || Daj? mo?liwo?? przenoszenia adminowi obiektów jako zombie, bb_max_move_dist 960 || Je?li odleg?o?? jest za du?a do obiektu to nie mo?na go przenie??, bb_roundtime 9 (9) || Czas ca?ej rundy (faza budowy+faza obrony baz), bb_rounds 4 (4) || Ile ma by? rund na jednej map bb_claim_mode 1 (0) || W??cza tryb, dzi?ki któremu gracz mo?e ubiega? si? aby zosta? budowniczym tzw. on b?dzie móg? tylko budowa?,
; AMX Mod X plugins ; Admin Base - Always one has to be activated admin.amxx ; admin base (required for any admin-related) mini_bans.amxx ;admin_sql.amxx ; admin base - SQL version (comment admin.amxx) ; Basic admincmd.amxx ; basic admin console commands adminhelp.amxx ; help command for admin console commands adminslots.amxx ; slot reservation multilingual.amxx ; Multi-Lingual management ; Menus menufront.amxx ; front-end for admin menus cmdmenu.amxx ; command menu (speech, settings) reasonkicker.amxx plmenu.amxx ; players menu (kick, ban, client cmds.) ;telemenu.amxx ; teleport menu (Fun Module required!) mapsmenu.amxx ; maps menu (vote, changelevel) pluginmenu.amxx ; Menus for commands/cvars organized by plugin ; Chat / Messages adminchat.amxx ; console chat commands antiflood.amxx ; prevent clients from chat-flooding the server scrollmsg.amxx ; displays a scrolling message imessage.amxx ; displays information messages adminvote.amxx ; vote commands ; Map related nextmap.amxx ; displays next map in mapcycle mapchooser.amxx ; allows to vote for next map timeleft.amxx ; displays time left on map ; Configuration pausecfg.amxx ; allows to pause and unpause some plugins statscfg.amxx ; allows to manage stats plugins via menu and commands ; Counter-Strike ;restmenu.amxx ; restrict weapons menu statsx.amxx ; stats on death or round end (CSX Module required!) ;miscstats.amxx ; bunch of events announcement for Counter-Strike ;stats_logging.amxx ; weapons stats logging (CSX Module required!) ; Enable to use AMX Mod plugins ;amxmod_compat.amxx ; AMX Mod backwards compatibility layer ; Custom - Add 3rd party plugins hereniema tego bo to jest w pluginbb
#11
Napisano 30.08.2011 14:36
#12
Napisano 30.08.2011 15:00
czekajcie dodam
i zas to samo a moze jest zly amxx. bo sciagnelem to <ciach link>
Użytkownik hiroshima edytował ten post 30.08.2011 15:16
#13
Napisano 30.08.2011 19:40
Przykład: to:
bb_pain_shock_free 1 (0) || Daj? mo?liwo?? przenoszenia adminowi obiektów jako zombie
Na:
bb_pain_shock_free 1 (0) // Daje mozliwosc przenoszenia adminowi obiektow jako zombie,
#14
Napisano 30.08.2011 20:16
i niedziala niewiem czemu zmienilem mape i nic niewiem co jest jak ktos by mogl pomoc 1 osoba proszę albo tu odpisac albo napisac na <ciach> proszę
Użytkownik hiroshima edytował ten post 30.08.2011 20:38
od pomocy jest forum!
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: zombie mod
Biohazard
Biohazard punkty żywych i zombieNapisany przez Puni07, 13.02.2024 biohazard, zombie mod |
|
||||
Zombie Mod
Umiejetnosci za wbicie lvlaUmiejetnosci za wbicie lvla Napisany przez marcin16p, 10.12.2022 zombie mod |
|
||||
Zombie Mod
Poprawienie zapisu LVL/EXP'a w systemie LVLNapisany przez lewyb, 30.10.2022 zombie mod |
|
||||
Zombie Mod
Dodanie flagi do klasy HumanNapisany przez lewyb, 26.10.2022 zombie mod |
|
||||
Zombie Mod
Przerobienie klanów Zombie pod system expNapisany przez lewyb, 24.06.2022 zombie mod |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych