Czemu menu pokazuje się ale już nie ustawia modelu noża?
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#define PLUGIN "Noze"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "xxx"
new zmiana[33];
new nazwy[][256]={
"Zwykly Noz",
"Kastety",
"Tuningowany Noz",
"Widelec",
"Szwabski Szpadel",
"Srubokret",
"Olowek",
"Kosa Osamy",
"Szpony",
"Tarka",
"Przepychacz",
"Pila Mechaniczna",
"Ryba",
"Diamentowy Kilof",
"Klucz Nasadowy"
}
new modele[][256]={
"models/d*pa/v_kastet.mdl",
"models/d*pa/v_kastet.mdl",
"models/d*pa/v_widelec.mdl",
"models/d*pa/v_szwabskiszpadel.mdl",
"models/d*pa/v_srubokret.mdl",
"models/d*pa/v_olowek.mdl",
"models/d*pa/v_kosaosamy.mdl",
"models/d*pa/v_szpony.mdl",
"models/d*pa/v_tarka.mdl",
"models/d*pa/v_przepychacz.mdl",
"models/d*pa/v_pilamechaniczna.mdl",
"models/d*pa/v_ryba.mdl",
"models/d*pa/v_minecraft.mdl",
"models/d*pa/v_klucznasadowy.mdl"
}
public plugin_init(){
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_clcmd("say /noze", "xmenu");
register_event("CurWeapon", "Event_Change", "be", "1=29")
}
public client_connected(id){
zmiana[id] = -1;
}
public Event_Change(id){
if(get_user_weapon(id) == 29 && zmiana[id] != -1){
set_pev(id, pev_viewmodel2, modele[zmiana[id]]);
}
}
public xmenu(id){
new menu = menu_create("Wybierz swoj noz:", "wybieranie");
for(new i = 0 ;i<sizeof(nazwy);i++){
menu_additem(menu,nazwy[i])
}
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
menu_display(id, menu, 0);
}
public wybieranie(id, menu, item){
if (item == MENU_EXIT){
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
zmiana[id] = item;
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty









