Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Nie pokazuje modelu noża


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 .minD

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 58
Pomocny

  • Postów:451
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 29.08.2011 14:54

Siema

Czemu menu pokazuje się ale już nie ustawia modelu noża? :(

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "Noze"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "xxx"

new zmiana[33];
new nazwy[][256]={
    	"Zwykly Noz",
    	"Kastety",
    	"Tuningowany Noz",
    	"Widelec",
"Szwabski Szpadel",
"Srubokret",
"Olowek",
"Kosa Osamy",
"Szpony",
"Tarka",
"Przepychacz",
"Pila Mechaniczna",
"Ryba",
"Diamentowy Kilof",
"Klucz Nasadowy"
}
new modele[][256]={
    	"models/d*pa/v_kastet.mdl",
    	"models/d*pa/v_kastet.mdl",
    	"models/d*pa/v_widelec.mdl",
    	"models/d*pa/v_szwabskiszpadel.mdl",
"models/d*pa/v_srubokret.mdl",
"models/d*pa/v_olowek.mdl",
"models/d*pa/v_kosaosamy.mdl",
"models/d*pa/v_szpony.mdl",
"models/d*pa/v_tarka.mdl",
"models/d*pa/v_przepychacz.mdl",
"models/d*pa/v_pilamechaniczna.mdl",
"models/d*pa/v_ryba.mdl",
"models/d*pa/v_minecraft.mdl",
"models/d*pa/v_klucznasadowy.mdl"
}

public plugin_init(){     
    	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);     
    	register_clcmd("say /noze", "xmenu");
    	register_event("CurWeapon", "Event_Change", "be", "1=29")
       
}
public client_connected(id){
    	zmiana[id] = -1;
}
public Event_Change(id){
    	if(get_user_weapon(id) ==  29 && zmiana[id] != -1){
            	set_pev(id, pev_viewmodel2, modele[zmiana[id]]);
    	}
}
public xmenu(id){
    	new menu = menu_create("Wybierz swoj noz:", "wybieranie");
    	for(new i = 0 ;i<sizeof(nazwy);i++){
            	menu_additem(menu,nazwy[i])
    	}
       
       
    	menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
       
    	menu_display(id, menu, 0);
}
public wybieranie(id, menu, item){
    	if (item == MENU_EXIT){
            	menu_destroy(menu);
            	return PLUGIN_HANDLED;
    	}
       
    	zmiana[id] = item;
    	menu_destroy(menu);
    	return PLUGIN_HANDLED;
}

  • +
  • -
  • 0

#2 Skull3D

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 102
Zaawansowany

  • Postów:651
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 29.08.2011 15:21

Najpierw zarejestruj
public plugin_precache()


#3 .minD

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 58
Pomocny

  • Postów:451
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 29.08.2011 15:38

i tak nie działa
  • +
  • -
  • 0

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 29.08.2011 15:38

przeczytaj to
http://amxx.pl/topic...e-modeli-broni/
  • +
  • -
  • 0

#5 .minD

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 58
Pomocny

  • Postów:451
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 29.08.2011 16:37

DarkGL, sam użyłem twojego kodu z tego tematu, nie wiem czemu nie działa ;/

http://amxx.pl/topic...__fromsearch__1
  • +
  • -
  • 0

#6 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 29.08.2011 19:15

w moim temacie nie ma
register_event("CurWeapon", "Event_Change", "be", "1=29")
zamien to na
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych