Czemu menu pokazuje się ale już nie ustawia modelu noża?
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fakemeta> #define PLUGIN "Noze" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "xxx" new zmiana[33]; new nazwy[][256]={ "Zwykly Noz", "Kastety", "Tuningowany Noz", "Widelec", "Szwabski Szpadel", "Srubokret", "Olowek", "Kosa Osamy", "Szpony", "Tarka", "Przepychacz", "Pila Mechaniczna", "Ryba", "Diamentowy Kilof", "Klucz Nasadowy" } new modele[][256]={ "models/d*pa/v_kastet.mdl", "models/d*pa/v_kastet.mdl", "models/d*pa/v_widelec.mdl", "models/d*pa/v_szwabskiszpadel.mdl", "models/d*pa/v_srubokret.mdl", "models/d*pa/v_olowek.mdl", "models/d*pa/v_kosaosamy.mdl", "models/d*pa/v_szpony.mdl", "models/d*pa/v_tarka.mdl", "models/d*pa/v_przepychacz.mdl", "models/d*pa/v_pilamechaniczna.mdl", "models/d*pa/v_ryba.mdl", "models/d*pa/v_minecraft.mdl", "models/d*pa/v_klucznasadowy.mdl" } public plugin_init(){ register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); register_clcmd("say /noze", "xmenu"); register_event("CurWeapon", "Event_Change", "be", "1=29") } public client_connected(id){ zmiana[id] = -1; } public Event_Change(id){ if(get_user_weapon(id) == 29 && zmiana[id] != -1){ set_pev(id, pev_viewmodel2, modele[zmiana[id]]); } } public xmenu(id){ new menu = menu_create("Wybierz swoj noz:", "wybieranie"); for(new i = 0 ;i<sizeof(nazwy);i++){ menu_additem(menu,nazwy[i]) } menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL); menu_display(id, menu, 0); } public wybieranie(id, menu, item){ if (item == MENU_EXIT){ menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } zmiana[id] = item; menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; }