1. Defines.inl (addons>amxmodx>scripting>pokemon>defines.inl)
a.) Zwiększenie ilości pokemonów w plecaku (te które trzymamy przy sobie)
b.) Zwiększenie ilości pokemonów w EMP (PC)
c.) Zwiększenie ilości skillów na Pokemodzie
d.) Zwiększenie ilości skillów jakich może używać pokemon (domyślnie 4)
e.) Dodawanie własnych modeli
f.) Dodawanie własnych sprite'ów
g.) Dodawanie własnych sound'ów
2. Pokemod.sma - Kompilacja Pokemoda
Do roboty
2. Defines.inl (addons>amxmodx>scripting>pokemon>defines.inl)
a.) Zwiększenie ilości pokemonów w plecaku (te które trzymamy przy sobie)
- wchodzimy do addons>amxmodx>scripting>pokemon>defines.inl
- szukamy linjki
Spoiler
- zamiast 6 wpisujemy ilość pokemonów, którą chcemy mieć przy sobie.
- kompilacja Pokemoda (opisane na dole)
b.) Zwiększenie ilości pokemonów w EMP (PC)
- wchodzimy do addons>amxmodx>scripting>pokemon>defines.inl
- szukamy linjki
Spoiler
- zamiast 50 wpisujemy ilosć pokemnów, ile chcemy mieć a naszym EMP
- kompilacja Pokemoda (opisane na dole)
c.) Zwiększenie ilości skillów na Pokemodzie
- wchodzimy do addons>amxmodx>scripting>pokemon>defines.inl
- szukamy linjki
Spoiler
- zamiast 300 wpisujemy ilosć skilli, ile nasz Pokemon ma unieść
- kompilacja Pokemoda (opisane na dole)
Skutki: Jeśli będzie wpisane 100 i będzie dodawać skilla, który jest 101 z kolei, to on nie będzie działa. Pokemod go nie wykryje, zignoruje go, nie będzie można go używać.
d.) Zwiększenie ilości skillów jakich może używać pokemon (domyślnie 4)
- wchodzimy do addons>amxmodx>scripting>pokemon>defines.inl
- szukamy linjki
Spoiler
- zamiast 300 wpisujemy ilosć skilli, ile pokemon może mieć skilli
- kompilacja Pokemoda (opisane na dole)
Skutki: Jeśli będzie wpisane 2 i będzie dodawać skilla do pokemona, który już ma 2 skille i dodajesz 3-ciego, to on nie będzie działa. Pokemon go nie wykryje, zignoruje go, nie będzie można go używać.
e.) Dodawanie własnych modeli.
- wchodzimy do addons>amxmodx>scripting>pokemon>defines.inl
- szukamy linjki
Spoiler
-
MDL_POKEBALL, MDL_SURF, MDL_OAK, MDL_BONE, MAX_MDLnad MAX_MDL wpisujemy MDL_NASZ_MODEL, Najlepiej wpisać skrót modelu, np jak mamy darkball.mdl to możemy wpisać, MDL_DRKBL, UWAGA, gdy tutaj dodajemy model to na końcu nazwy modelu musi być przecinek !
czyli ma to wyglądać tak:
MDL_POKEBALL, MDL_SURF, MDL_OAK, MDL_BONE, MDL_DRKBL, MAX_MDL
-
//Custom Pokemon Models "models/pokemon/w_pokeball.mdl", "models/pokemon/wave.mdl", "models/pokemon/oak.mdl", "models/pokemon/bone.mdl"po ostatnim naszym modelu, czyli u mnie bone.mdl dajemy PRZECINEK ! Gdy już dodamy przecinek to pod tym piszemy lokalizacje naszego modelu (najlepiej dodawać nowe modele do models>pokemon) np. "models/pokemon/darkball.mdl" UWAGA ! Tutaj ostatni dodany model NIE MOŻE mieć PRZECINKA ! I dajemy prawidłową nazwę modelu !
czyli ma to wyglądać tak:
//Custom Pokemon Models "models/pokemon/w_pokeball.mdl", "models/pokemon/wave.mdl", "models/pokemon/oak.mdl", "models/pokemon/bone.mdl", "models/pokemon/darkball"- kompilacja Pokemoda (opisane na dole)
f.) Dodawanie własnych sprite'ów
- wchodzimy do addons>amxmodx>scripting>pokemon>defines.inl
- szukamy linjki
Spoiler
-
SPR_XPLODE, SPR_ARBOK, SPR_TRAIL, SPR_GAS, SPR_SNOW, SPR_AEROBLAST, MAX_SPRnad MAX_SPR wpisujemy SPR_NASZ_SPRITE, Najlepiej wpisać skrót sprite, np jak mamy iceplasma.spr to możemy wpisać, SPR_ICEPLA, UWAGA, gdy tutaj dodajemy sprite to na końcu nazwy sprite musi być przecinek !
czyli ma to wyglądać tak:
SPR_XPLODE, SPR_ARBOK, SPR_TRAIL, SPR_GAS, SPR_SNOW, SPR_AEROBLAST, SPR_ICEPLA, MAX_SPR
-
"sprites/pokemon/zerogxplode2.spr", "sprites/pokemon/arbok.spr", "sprites/pokemon/psybeam.spr", "sprites/pokemon/splash.spr", "sprites/pokemon/snow.spr", "sprites/pokemon/aeroblast.spr"po ostatnim naszym sprite, czyli u mnie aeroblast.spr dajemy PRZECINEK ! Gdy już dodamy przecinek to pod tym piszemy lokalizacje naszego sprite (najlepiej dodawać nowe sprite do sprites>pokemon) np. "sprites/pokemon/iceplasma.spr" UWAGA ! Tutaj ostatni dodany sprite NIE MOŻE mieć PRZECINKA ! I dajemy całą, prawidłową nazwę SPRITE !
czyli ma to wyglądać tak:
"sprites/pokemon/zerogxplode2.spr", "sprites/pokemon/arbok.spr", "sprites/pokemon/psybeam.spr", "sprites/pokemon/splash.spr", "sprites/pokemon/snow.spr", "sprites/pokemon/aeroblast.spr", "sprites/pokemon/iceplasma.spr- kompilacja Pokemoda (opisane na dole)
g.) Dodawanie własnych sound'ów
- wchodzimy do addons>amxmodx>scripting>pokemon>defines.inl
- szukamy linjki
Spoiler
-
SND_POKECENTER, SND_EXM2, SND_CURE, SND_CAST, SND_SING, MAX_SNDnad MAX_SND wpisujemy SND_NASZ_SOUND, Najlepiej wpisać skrót sound, np jak mamy iceplasma.spr to możemy wpisać, SND_UFO, UWAGA, gdy tutaj dodajemy sound'y to na końcu nazwy sound'a musi być przecinek !
czyli ma to wyglądać tak:
SND_POKECENTER, SND_EXM2, SND_CURE, SND_CAST, SND_SING, SND_UFO, MAX_SND-
//Custom Pokemon Sounds "pokemon/pokecenter.wav", "pokemon/a_exm2.wav", "pokemon/cure.wav", "pokemon/cast.wav", "pokemon/jigglypuff.wav"po ostatnim naszym sound, czyli u mnie ufoludek.wav dajemy PRZECINEK ! Gdy już dodamy przecinek to pod tym piszemy lokalizacje naszego sound'a (najlepiej dodawać nowe ssound do sounds>pokemon) np. "sounds/pokemon/ufoludek.wav" UWAGA ! Tutaj ostatni dodany sound NIE MOŻE mieć PRZECINKA ! I dajemy całą, prawidłową nazwę SOUND'a !
czyli ma to wyglądać tak:
//Custom Pokemon Sounds "pokemon/pokecenter.wav", "pokemon/a_exm2.wav", "pokemon/cure.wav", "pokemon/cast.wav", "pokemon/jigglypuff.wav", "pokemon/ufoludek.wav"
2. Pokemod.sma - Kompilacja Pokemoda
Po zmienieniu defines.inl. wchodzicie do addons>amxmodx>scripting. Tam znajdujecie pokemod.sma. Zaznaczacie go i trzymacie naciśnięty lewy przycisk myszy. Następnie przesuwacie pokemod.sma na compile.exe. Powinno wyskoczyć czarne okienko, nie wyłączajcie go. Możecie dopiero wyłączyć jak się już skompiluje, czyli wyskoczy coś takiego jak zaznaczone na czerwono screenie:
ImageShack� - Online Photo and Video Hosting
Nie zwracajcie na moje wraningi, u was takie nie powinny być. Gdy już się skompiluje, należy nacisnąć enter, aby wyłączyć okienko. Następnie wchodzimy do addons>amxmodx>scripting>compiled. tam jest nowo powstały plik pokemod.amxx z waszym wybranym level'em. Należy go wgrać do addons>amxmodx>plugins, zrestartować serwer i GOTOWE.
To chyba na tyle, zapraszam do innych poradników. W razie problemów, stwórz temat a Ci na pewno pomogę.
[PokeMod] [Poradnik PokeMod] Edycja koloru Skilla - AMXX.pl: Support AMX Mod X
[PokeMod] [Poradnik PokeMod] Zwiększenie level'a - AMXX.pl: Support AMX Mod X
[PokeMod] [Poradnik PokeMod] Custom.inl - AMXX.pl: Support AMX Mod X
!!! UWAGA !!!
Prawa zastrzeżone. Zakaz kopiowania na inne fora.
Użytkownik radim edytował ten post 03.07.2012 18:45