FATAL ERROR (shutting down): MSG_ONE or MSG_ONE_UNRELIABLE with no target entity
FATAL ERROR (shutting down): MSG_ONE or MSG_ONE_UNRELIABLE with no target entity
Mam taki błąd w konsoli i potem następuje crash - Niestety nie wiem który to plugin powoduje, dlatego domyślam się ,że
próbóje wywołać EVENT np. na graczu którego nie ma, bądź na ent który nie istnieje.
Na serwerze jest sporo pluginów i troche było to by nie wporządku wyłącząć każdy plugin i patrzeć czy to on. Dlatego rozumiem ,że wystarczyłoby przejrzeć .sma i przed wysyłaniem "eventu" sprawdzać czy gracz/ent istnieje.
if(pev_valid(id) || is_user_alive(id)){ message_begin(MSG_ONE, gmsgShake, {0,0,0}, id) write_short( (1<<12) * 10 ) write_short( (1<<12) * 3 ) write_short( (1<<12) * 14) message_end() }
Takie coś wystarczy? Czy np. w przypadku wiadomości MSG_ALL też dobrze byłoby sprawdzać? Lub może w którejś wiadomości jakiś parametr jest błędny?
Użytkownik dram edytował ten post 21.08.2011 20:43