Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Cod mod tylko dla ct


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 SaduS

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:32
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Lubon
Offline

Napisano 19.08.2011 19:09

Witam czy istnieje możliwość zrobienia klas tylko dla ct żeby tylko ct mogło używać cod moda a tt nie
  • +
  • -
  • 0

#2 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:1913
Offline

Napisano 19.08.2011 19:49

Jeżeli chodzi Ci o klasę tylko dla CT to spróbuj tak:

W public WybierzKlase_Handle dodaj:

	if(item == Nazwa_klasy && !(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT))
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Klasa tylko dla CT.");
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 0

2011 - Admin FFA

2011 ~ 2012 - Support Team

2012 ~ 2014 - Moderator

2014 - Junior Admin

2015 - Przyjaciel  R.I.P. sharkowy :(

 


#3 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1138
Super Hero

  • Postów:964
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 19.08.2011 20:04

Sharku po co tak pojedynczo blokować klasy można wszystkie :)

zmieniasz to całe:

public WybierzKlase(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Handle");
new klasa[50];
for(new i=1; i<sizeof nazwy_klas; i++)
{
WczytajDane(id, i);
format(klasa, 49, "%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]);
menu_additem(menu, klasa);
}

WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);

menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu);

client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
#if defined BOTY
if(is_user_bot2(id))
WybierzKlase_Handle(id, menu, random(sizeof nazwy_klas-1));
#endif
}


na:

public WybierzKlase(id)
{
if(get_user_team(id) != 2) //dalem != 2 zeby też specty nie wybierały :)
return;
new menu = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Handle");
new klasa[50];
for(new i=1; i<sizeof nazwy_klas; i++)
{
WczytajDane(id, i);
format(klasa, 49, "%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]);
menu_additem(menu, klasa);
}

WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);

menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu);

client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
#if defined BOTY
if(is_user_bot2(id))
WybierzKlase_Handle(id, menu, random(sizeof nazwy_klas-1));
#endif
}

  • +
  • -
  • 0

#4 SaduS

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:32
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Lubon
Offline

Napisano 19.08.2011 23:18

nie działa :/ jak się wybierze w ct klase i przejdzie do tt to się ją nadal ma.

bo mi chodzi o takie coś mam na zombi modzie coda wgranego i chiałbym ze jak zm ct zarazi to mu się klasa wyłącza

nie wiem czy da rade takie cos zrobić?

a i przy okazji powiedzcie mi jak usunąć awp snajper oraz notatki generała czy jak to sie tam zwie zeby nie dawało awp ani granata 1/1

Użytkownik SaduS edytował ten post 19.08.2011 23:19

  • +
  • -
  • 0

#5 Stachuu :D ??

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:476
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 19.08.2011 23:27

ale w zombi nie jest tak ze początek wszyscy są ct tzn każdy może wybrać klasę a potem wybierany jest 1 zombi a zombi zabije czy wlanie ct to staje się tez zombi



zrobić jakiś natyw od zombi co sprawdza czy gracz to ct czy zombi
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych