Witam czy istnieje możliwość zrobienia klas tylko dla ct żeby tylko ct mogło używać cod moda a tt nie
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Cod mod tylko dla ct
Temat rozp. SaduS, 19.08.2011 19:09
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 19.08.2011 19:09
#2
Napisano 19.08.2011 19:49
Jeżeli chodzi Ci o klasę tylko dla CT to spróbuj tak:
W public WybierzKlase_Handle dodaj:
W public WybierzKlase_Handle dodaj:
if(item == Nazwa_klasy && !(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT))
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Klasa tylko dla CT.");
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
#3
Napisano 19.08.2011 20:04
Sharku po co tak pojedynczo blokować klasy można wszystkie
zmieniasz to całe:
na:
zmieniasz to całe:
public WybierzKlase(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Handle");
new klasa[50];
for(new i=1; i<sizeof nazwy_klas; i++)
{
WczytajDane(id, i);
format(klasa, 49, "%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]);
menu_additem(menu, klasa);
}
WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu);
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
#if defined BOTY
if(is_user_bot2(id))
WybierzKlase_Handle(id, menu, random(sizeof nazwy_klas-1));
#endif
}
na:
public WybierzKlase(id)
{
if(get_user_team(id) != 2) //dalem != 2 zeby też specty nie wybierały
return;
new menu = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Handle");
new klasa[50];
for(new i=1; i<sizeof nazwy_klas; i++)
{
WczytajDane(id, i);
format(klasa, 49, "%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]);
menu_additem(menu, klasa);
}
WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu);
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
#if defined BOTY
if(is_user_bot2(id))
WybierzKlase_Handle(id, menu, random(sizeof nazwy_klas-1));
#endif
}
#4
Napisano 19.08.2011 23:18
nie działa jak się wybierze w ct klase i przejdzie do tt to się ją nadal ma.
bo mi chodzi o takie coś mam na zombi modzie coda wgranego i chiałbym ze jak zm ct zarazi to mu się klasa wyłącza
nie wiem czy da rade takie cos zrobić?
a i przy okazji powiedzcie mi jak usunąć awp snajper oraz notatki generała czy jak to sie tam zwie zeby nie dawało awp ani granata 1/1
bo mi chodzi o takie coś mam na zombi modzie coda wgranego i chiałbym ze jak zm ct zarazi to mu się klasa wyłącza
nie wiem czy da rade takie cos zrobić?
a i przy okazji powiedzcie mi jak usunąć awp snajper oraz notatki generała czy jak to sie tam zwie zeby nie dawało awp ani granata 1/1
Użytkownik SaduS edytował ten post 19.08.2011 23:19
#5
Napisano 19.08.2011 23:27
ale w zombi nie jest tak ze początek wszyscy są ct tzn każdy może wybrać klasę a potem wybierany jest 1 zombi a zombi zabije czy wlanie ct to staje się tez zombi
zrobić jakiś natyw od zombi co sprawdza czy gracz to ct czy zombi
zrobić jakiś natyw od zombi co sprawdza czy gracz to ct czy zombi
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych