Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Blokada broni (same noże)


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 shakerek

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:167
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 19.08.2011 12:33

Witam, poszukuję pluginu który zablokuje darmowe pistolety w obu drużynach (USP I GLOCK) znalazłem taki plugin ale on niestety posiada jeden błąd*, kiedy gracz dołącza do aktualnej rundy dostaje pistolety i mu nie blokuje.
Proszę o jakąś lepszą wersję pluginu ewentualnie przeprowadzić jakąś modyfikację obecnego :)

#include < amxmodx >
#include < fun >

public plugin_init( )
{
register_logevent( "EventRoundStart", 2, "1=Round_Start" );
}

public EventRoundStart( )
{
new iPlayers[32], iNum, iTemp;
get_players( iPlayers, iNum );

for( new i = 0; i < iNum; i++ )
{
iTemp = iPlayers[i];

strip_user_weapons( iTemp );
give_item( iTemp, "weapon_knife" );
}
}


#2 BoB0_

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 38
Życzliwy

  • Postów:365
  • GG:
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 19.08.2011 12:38

#include < amxmodx >
#include < fun >

public plugin_init( )
{
register_logevent( "EventRoundStart", 2, "1=Round_Start" );
register_event("WeapPickup", "WeapPickup", "b")
}

public EventRoundStart( )
{
new iPlayers[32], iNum, iTemp;
get_players( iPlayers, iNum );

for( new i = 0; i < iNum; i++ )
{
iTemp = iPlayers[i];

strip_user_weapons( iTemp );
give_item( iTemp, "weapon_knife" );
}
}

public WeapPickup(id)
{
new iPlayers[32], iNum, iTemp;
get_players( iPlayers, iNum );

for( new i = 0; i < iNum; i++ )
{
iTemp = iPlayers[i];

strip_user_weapons( iTemp );
give_item( iTemp, "weapon_knife" );
}
}


Może to zadziała. Jak nie to spróbuj z innymi eventami. Eventy - AMXX.pl: Support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 0

#3 Change

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1161
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 19.08.2011 12:44

Użyj CurWeapon
  • +
  • -
  • 0

#4 shakerek

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:167
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 19.08.2011 12:54

W końcu jaka jest ostateczny fix żeby bugów nie było ? Proszę zapodać pewny kod w 100 % oraz działający, w miedzy czasie po posprawdzam czy będą działać te *...

#5 Hiroshima

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1312
Godlike

  • Postów:4968
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 19.08.2011 12:55

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fun>



#define PLUGIN "strip user weapons"
#define AUTHOR "hiroshima"
#define VERSION "1.0"

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player","spawned", 1);
}


public spawned(id){
if(!is_user_alive(id)){
return HAM_IGNORED;
}
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
return HAM_IGNORED;
}


to powinno zadzialac

to za kazdym jednym spawnem daje tylko noz. nie wiem czy o to ci chodzi...
  • +
  • -
  • 1

#6 Change

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1161
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 19.08.2011 13:00

#include < amxmodx >
#include < fun >

public plugin_init( )
{
register_logevent( "EventRoundStart", 2, "1=Round_Start" );
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
}

public EventRoundStart( )
{
new iPlayers[32], iNum, iTemp;
get_players( iPlayers, iNum );

for( new i = 0; i < iNum; i++ )
{
iTemp = iPlayers[i];

strip_user_weapons( iTemp );
give_item( iTemp, "weapon_knife" );
}
}

public CurWeapon(id)
{
if(get_user_weapon(id) != CSW_KNIFE)
{
strip_user_weapons(id)
give_item(id, "weapon_knife")
}

}


Użytkownik Change edytował ten post 19.08.2011 13:03

  • +
  • -
  • 0

#7 shakerek

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:167
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 19.08.2011 14:08

Dobra dzięki hiroshima ale mogłbyś dodać jedną funkcję? Że blokuje wszystkie bronie oprocz p228 ponieważ w portal modzie wychwytuje jako ten pistolet :)
Czekam na fixa :D (blokada wszystkich broni oprocz p228) :D
Z góry thanks :)

Kod Hiroszimy jest prawidłowy ;)

#8 Hiroshima

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1312
Godlike

  • Postów:4968
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 19.08.2011 14:13

a nie prosciej zablokowac kupowanie (usunac buyzone)? portalgun masz na komende /portal czy jak? jesli tak to zastosuj to: Buyzone Range - AMXX.pl: Support AMX Mod X a do mojego pluginu dorzuc odpowiedni give_item i po problemie, tym sposobem bedziesz miec zawsze portalguna na start a innych broni nie bedzie sie dalo kupic
  • +
  • -
  • 0

#9 shakerek

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:167
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 19.08.2011 14:18

Nie wiesz o co chodzi, w standardzie jest tak że każdy może chodzić ze swoim pistoletem i portalem :)
Zależało mi zablokować standardowe pistolety przy każdej rundzie i zostawić sam nóż, ale bug polega na tym że gdy kupujemy portal guna pod komendą /portal to wszystko ładnie śmiga, ale w następnej rundzie twój plugin tą broń blokuje, i przy wpisaniu ponownym wyskakuje informacje że Posiadasz portal guna ...
Wszystkie bronie przy kupowaniu są zablokowane standardowym pluginem, nic nie można więc ten plugin z usunięciem shopu jest zbędny...
Po proszę o fixa tych blokad broni bez p228 ...

#10 Hiroshima

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1312
Godlike

  • Postów:4968
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 19.08.2011 14:21

sprawdz:

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fun>



#define PLUGIN "strip user weapons"
#define AUTHOR "hiroshima"
#define VERSION "1.0"

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player","spawned", 1);
}


public spawned(id){
if(!is_user_alive(id)){
return HAM_IGNORED;
}
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_p228");
return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0

#11 BoB0_

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 38
Życzliwy

  • Postów:365
  • GG:
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 19.08.2011 14:25

Ten chyba od razu będzie dawał p228 a portal guna się kupuje czyli zostaje wersja z tymi strefami.

@edit.

No przepraszam że tylko napisałem co myślę.

Ps. Masz w poście u góry kolejne słowo do tej poprawnej pisowni.

Użytkownik BoB0_ edytował ten post 19.08.2011 14:30

  • +
  • -
  • 0

#12 shakerek

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:167
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 19.08.2011 14:33

Tak jak napisał BOBO dokładnie w powyższym pluginiem pistolet p228 czyta jako zwykły pistolet a nie portal gun.
Czyli lipa, zresztą w tym pluginie jest opcja żeby spawnować w każdej rundzie portal guna, plugin jak napisałem ma na celu blokować wszystkie pistolety przed dostawaniem na starcie oprocz p228 :)

Użytkownik shakerek edytował ten post 19.08.2011 14:35


#13 Hiroshima

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1312
Godlike

  • Postów:4968
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 19.08.2011 14:44

na Twoim miejscu poczekalbym na nowa wersje portalguna (ma to niedlugo nastapic), Dark juz przerobil tego portalguna na nóż.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych