Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zmiana sciezki spr


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Nortos

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:22
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 18.08.2011 15:04

Jak zmienić spr tego pliku?
Wklejka #578545 | Wklej.org

#2 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 18.08.2011 15:15

1. Pierwszy musisz dodać swój spirte w defines.inl
//SPRITES
 enum{
    SPR_ROPE,
    SPR_BUBBLE,
    SPR_SHOCKWAVE,
    SPR_STEAM1,
    SPR_EXPLODE1,
    SPR_XFIRE,
    SPR_BALLSMOKE,
    SPR_ZBEAM6,
    SPR_EEXPLO,
    SPR_FIRE,
    SPR_LGTNING,
    SPR_MUZZLEFLASH1,
    SPR_BIGSPIT,

    SPR_XPLODE,
    SPR_ARBOK,
    SPR_TRAIL,
    SPR_GAS,
    SPR_SNOW,
    SPR_AEROBLAST,
    MAX_SPR
 }
 stock const SPRITES[MAX_SPR][] = {
    "sprites/rope.spr",
    "sprites/bubble.spr",
    "sprites/shockwave.spr",
    "sprites/steam1.spr",
    "sprites/explode1.spr",
    "sprites/xfire.spr",
    "sprites/ballsmoke.spr",
    "sprites/zbeam6.spr",
    "sprites/eexplo.spr",
    "sprites/fire.spr",
    "sprites/lgtning.spr",
    "sprites/muzzleflash1.spr",
    "sprites/cnt1.spr",

    "sprites/pokemon/zerogxplode2.spr",
    "sprites/pokemon/arbok.spr",
    "sprites/pokemon/psybeam.spr",
    "sprites/pokemon/splash.spr",
    "sprites/pokemon/snow.spr",
    "sprites/pokemon/aeroblast.spr"
}

Nad MAX_SPR dodaj swój Sprite, czyli SPR_TWOJA_NAZWA, UWAGA, TUTAJ MUSI BYĆ PRZECINEK !
Następnie, po ostatnim sprite (u mnie "aeroblast.spr") dopisz swojego, czyli "sprites/pokemon/twoj_sprite.spr" UWAGA, TO SPRITE KTÓRY ZNDAJDUJĘ SIĘ NA OSTATNIM MIEJSCIU, WIĘC NIE TRZEBA DAWAĆ TUTAJ PRZECINKA.

2.
public IceThrower(id, skill, prop)
 {
	if ( entity_in_water(id) ){
		poke_print(id, print_chat, "You cannot use Ice Thrower while underwater")
		sound_deny(id)
		g_StopSkill[id] = true;
		return SKILL_READY;
	}

	new flamecount = 3

	new Float:fOrigin[3], Float:fVelocity[3]
	pev(id, pev_origin, fOrigin)
	velocity_by_aim(id, 35, fVelocity)

	new Float:fTemp[3], iFireOrigin[3]
	xs_vec_add(fOrigin, fVelocity, fTemp)
	FVecIVec(fTemp, iFireOrigin)

	new Float:fFireVelocity[3], iFireVelocity[3]
	velocity_by_aim(id, 100, fFireVelocity)
	FVecIVec(fFireVelocity, iFireVelocity)

	new parm[7]
	parm[0] = iFireOrigin[0]
	parm[1] = iFireOrigin[1]
	parm[2] = iFireOrigin[2]
	parm[3] = iFireVelocity[0]
	parm[4] = iFireVelocity[1]
	parm[5] = iFireVelocity[2]
	parm[6] = SPRITE_INDEX[SPR_EXPLODE1]

	create_sprite_spray( parm )
	if( flamecount-1 )
		set_task(0.1, "create_sprite_spray", 0, parm, 7, "a", flamecount-1)

	parm[0] = id
	parm[1] = 1
	parm[2] = skill
	spray_check( parm )
	if( flamecount-1 )
		set_task(0.1, "spray_check", 0, parm, 3, "a", flamecount-1)

	poke_sound(id, CHAN_VOICE, SND_FLAME)

	if( end_rep_use(id, skill, 3.0) )
		return SKILL_USED;
	return SKILL_READY;
 }

parm[6] = SPRITE_INDEX[SPR_EXPLODE1]

zamiast SPR_EXPLODE1 dodaj swój sprite czyli:

parm[6] = SPRITE_INDEX[SPR_TWOJ_SPRITE]

Teraz skompiluj pokemoda, nowo powstały .amxx wgraj do plugins.ini, do pokemon>skill.ini dodaj
IceThrower f 10 b "opis skilla"

f - typ lodowy
10 - czas ładowania skilla
b - trzeba nacisnąć +pokeskill aby uaktywnić skilla


UWAGA !!! PO KAŻDYM DODANYM SPRICIE, MODELU, DZWIEKU, NALEZY SKOMPILOWAĆ POKEMODA

Użytkownik radim edytował ten post 18.08.2011 15:15

  • +
  • -
  • 2

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#3 Nortos

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:22
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 18.08.2011 15:26

a jak zrobić aby ten skill zamrażał ?

#4 Hiroshima

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1312
Godlike

  • Postów:4968
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 18.08.2011 15:40

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
AMX Mod X -> Pytania
do
Scripting AMXX -> Pytania

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych