Jak zmienić spr tego pliku?
Wklejka #578545 | Wklej.org
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Zmiana sciezki spr
Temat rozp.
Nortos
, 18.08.2011 15:04
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 18.08.2011 15:04
#2
Napisano 18.08.2011 15:15
1. Pierwszy musisz dodać swój spirte w defines.inl
Nad MAX_SPR dodaj swój Sprite, czyli SPR_TWOJA_NAZWA, UWAGA, TUTAJ MUSI BYĆ PRZECINEK !
Następnie, po ostatnim sprite (u mnie "aeroblast.spr") dopisz swojego, czyli "sprites/pokemon/twoj_sprite.spr" UWAGA, TO SPRITE KTÓRY ZNDAJDUJĘ SIĘ NA OSTATNIM MIEJSCIU, WIĘC NIE TRZEBA DAWAĆ TUTAJ PRZECINKA.
2.
parm[6] = SPRITE_INDEX[SPR_EXPLODE1]
zamiast SPR_EXPLODE1 dodaj swój sprite czyli:
parm[6] = SPRITE_INDEX[SPR_TWOJ_SPRITE]
Teraz skompiluj pokemoda, nowo powstały .amxx wgraj do plugins.ini, do pokemon>skill.ini dodaj
IceThrower f 10 b "opis skilla"
f - typ lodowy
10 - czas ładowania skilla
b - trzeba nacisnąć +pokeskill aby uaktywnić skilla
UWAGA !!! PO KAŻDYM DODANYM SPRICIE, MODELU, DZWIEKU, NALEZY SKOMPILOWAĆ POKEMODA
//SPRITES enum{ SPR_ROPE, SPR_BUBBLE, SPR_SHOCKWAVE, SPR_STEAM1, SPR_EXPLODE1, SPR_XFIRE, SPR_BALLSMOKE, SPR_ZBEAM6, SPR_EEXPLO, SPR_FIRE, SPR_LGTNING, SPR_MUZZLEFLASH1, SPR_BIGSPIT, SPR_XPLODE, SPR_ARBOK, SPR_TRAIL, SPR_GAS, SPR_SNOW, SPR_AEROBLAST, MAX_SPR } stock const SPRITES[MAX_SPR][] = { "sprites/rope.spr", "sprites/bubble.spr", "sprites/shockwave.spr", "sprites/steam1.spr", "sprites/explode1.spr", "sprites/xfire.spr", "sprites/ballsmoke.spr", "sprites/zbeam6.spr", "sprites/eexplo.spr", "sprites/fire.spr", "sprites/lgtning.spr", "sprites/muzzleflash1.spr", "sprites/cnt1.spr", "sprites/pokemon/zerogxplode2.spr", "sprites/pokemon/arbok.spr", "sprites/pokemon/psybeam.spr", "sprites/pokemon/splash.spr", "sprites/pokemon/snow.spr", "sprites/pokemon/aeroblast.spr" }
Nad MAX_SPR dodaj swój Sprite, czyli SPR_TWOJA_NAZWA, UWAGA, TUTAJ MUSI BYĆ PRZECINEK !
Następnie, po ostatnim sprite (u mnie "aeroblast.spr") dopisz swojego, czyli "sprites/pokemon/twoj_sprite.spr" UWAGA, TO SPRITE KTÓRY ZNDAJDUJĘ SIĘ NA OSTATNIM MIEJSCIU, WIĘC NIE TRZEBA DAWAĆ TUTAJ PRZECINKA.
2.
public IceThrower(id, skill, prop) { if ( entity_in_water(id) ){ poke_print(id, print_chat, "You cannot use Ice Thrower while underwater") sound_deny(id) g_StopSkill[id] = true; return SKILL_READY; } new flamecount = 3 new Float:fOrigin[3], Float:fVelocity[3] pev(id, pev_origin, fOrigin) velocity_by_aim(id, 35, fVelocity) new Float:fTemp[3], iFireOrigin[3] xs_vec_add(fOrigin, fVelocity, fTemp) FVecIVec(fTemp, iFireOrigin) new Float:fFireVelocity[3], iFireVelocity[3] velocity_by_aim(id, 100, fFireVelocity) FVecIVec(fFireVelocity, iFireVelocity) new parm[7] parm[0] = iFireOrigin[0] parm[1] = iFireOrigin[1] parm[2] = iFireOrigin[2] parm[3] = iFireVelocity[0] parm[4] = iFireVelocity[1] parm[5] = iFireVelocity[2] parm[6] = SPRITE_INDEX[SPR_EXPLODE1] create_sprite_spray( parm ) if( flamecount-1 ) set_task(0.1, "create_sprite_spray", 0, parm, 7, "a", flamecount-1) parm[0] = id parm[1] = 1 parm[2] = skill spray_check( parm ) if( flamecount-1 ) set_task(0.1, "spray_check", 0, parm, 3, "a", flamecount-1) poke_sound(id, CHAN_VOICE, SND_FLAME) if( end_rep_use(id, skill, 3.0) ) return SKILL_USED; return SKILL_READY; }
parm[6] = SPRITE_INDEX[SPR_EXPLODE1]
zamiast SPR_EXPLODE1 dodaj swój sprite czyli:
parm[6] = SPRITE_INDEX[SPR_TWOJ_SPRITE]
Teraz skompiluj pokemoda, nowo powstały .amxx wgraj do plugins.ini, do pokemon>skill.ini dodaj
IceThrower f 10 b "opis skilla"
f - typ lodowy
10 - czas ładowania skilla
b - trzeba nacisnąć +pokeskill aby uaktywnić skilla
UWAGA !!! PO KAŻDYM DODANYM SPRICIE, MODELU, DZWIEKU, NALEZY SKOMPILOWAĆ POKEMODA
Użytkownik radim edytował ten post 18.08.2011 15:15
Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !
#3
Napisano 18.08.2011 15:26
a jak zrobić aby ten skill zamrażał ?
#4
Napisano 18.08.2011 15:40
Automatyczna wiadomość
Ten temat został przeniesiony z forum:
AMX Mod X -> Pytania
do
Scripting AMXX -> Pytania
Ten temat został przeniesiony z forum:
AMX Mod X -> Pytania
do
Scripting AMXX -> Pytania
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych