Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Funkcja odkopania?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Skull3D

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 102
Zaawansowany

  • Postów:651
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 17.08.2011 20:38

Cześć
Mam taką funkcje

public FunctionZakop(id){
new iPlayers[32], iNum;
new Float:fOrigin[3], Float:fEnd[3];

fEnd[2] = -8192.0;
pev(id, pev_origin, fOrigin);
engfunc(EngFunc_TraceLine, fOrigin, fEnd, 0, id, 0);
get_tr2(0, TR_vecEndPos, fOrigin);
set_pev(id, pev_origin, fOrigin);
}
}


I potrzebuję żeby odkopać gracza
I proszę o wytłumaczenie o co chodzi z zakopaniem/odkopaniem.

Wiem ze to ta komenda:

fEnd[2] = -8192.0;


#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6032
Godlike

  • Postów:10825
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 17.08.2011 20:45

funkcja zakop też nie wygląda dobrze powinno być tak + funkcja odkop
public FunctionZakop(id){
	new iPlayers[32], iNum;
	new Float:fOrigin[3], Float:fEnd[3];
	pev(id, pev_origin, fOrigin);
	
	pev(id, pev_origin, fEnd);
	fEnd[2] = -8192.0;
	
	engfunc(EngFunc_TraceLine, fOrigin, fEnd, 0, id, 0);
	get_tr2(0, TR_vecEndPos, fOrigin);
	set_pev(id, pev_origin, fOrigin);
}

public FunctionOdkop(id){
	new Float:fOrigin[3];
	
	pev(id,pev_origin,fOrigin);
	
	fOrigin[2] += 40.0;
	
	set_pev(id,pev_origin,fOrigin)
}

  • +
  • -
  • 1

#3 Skull3D

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 102
Zaawansowany

  • Postów:651
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 17.08.2011 20:46

Sprawdze.
Funkcje Zakopania mam od diablixa :)




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych