Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Nowe menu - menu u wybranego gracza


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 16.08.2011 15:35

Witam , czy może mi ktoś powiedzieć czemu indexowi player nie wyskakuje menu pytanie ?
public menuy(id) {
	new menu = menu_create("Gracze", "WyborGracza");
	
	new name[48], num;
	for(new i=1; i<=32; i++) {
		if(is_user_connected(i) && (get_user_team(i) == 1 || get_user_team(i) == 2)) {
			Players[id][num++] = i;
			
			get_user_name(i, name, charsmax(name));
			menu_additem(menu, name);l		}
	}
	
	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
	menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
	menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
	menu_display(id, menu);
}

public WyborGracza(id, menu, item) {
	if(item == MENU_EXIT) {
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	new id2 = Players[id][item];
	new imie[48];
	get_user_name(id2, imie, charsmax(imie));
	new player = find_player ( "a", "imie") ;
	if(player)
	{
		if(jestes_w_party[player]==true) hudmsg(id,3.0,"Wybrany gracz jest juz w party !")
		else pytanie(player,id)
	}
	sprawdz_akceptacje(id,player)
	
	menu_destroy(menu);
	return PLUGIN_HANDLED;
}

public pytanie(id,index) {
	new tekst[512]
	formatex(tekst, 511, "Chcesz dolaczyc do %s Party ?",nazwa_party[index]);
	
	new menu = menu_create(tekst, "WyborGraczax");
	
	menu_additem(menu, "Tak");
	menu_additem(menu, "Nie");
	
	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
	menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
	menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
	menu_display(id, menu);
}

  • +
  • -
  • 0

#2 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 16.08.2011 16:24

Po co używać "find_player"...
public WyborGracza(id, menu, item) {
if(item == MENU_EXIT) {
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
new id2 = Players[id][item];

if(jestes_w_party[id2]) hudmsg(id,3.0,"Wybrany gracz jest juz w party !")
else pytanie(id2,id)

sprawdz_akceptacje(id,id2)

menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}

  • +
  • -
  • 1
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#3 KariiO

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 17.08.2011 14:53

wszystko fajnie ale mam znów problem w dalszym menu...: (nie chciałem zakładać kolejnego tematu więc dałem to tu)
public pytanie(id,index) {//caly public dziala
	new tekst[512]
	formatex(tekst, 511, "Chcesz dolaczyc do '%s' Party ?",nazwa_party[index]);
	
	new menu = menu_create(tekst, "WyborGraczax");
	
	menu_additem(menu, "Tak");
	menu_additem(menu, "Nie");
	
	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
	menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
	menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
	menu_display(id, menu);
}

public WyborGraczax(id, menu, item) {
	new player = find_player ( "a", "nazwa_lidera_party[id]") ;
	if(item == MENU_EXIT) {
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
		jestes_w_party[id]=false
		czy_lider[id]=false
		hudmsg(player,3.0,"Gracz wylaczyl menu zaproszenia tym samym odmawiajac !")
	}
	switch(item)
	{
		case 0:
		{

			jestes_w_party[id]=true
			czy_lider[id]=false
			ilosc_graczy_party[player]+=1
			nazwa_party[id] = nazwa_party[player]
			ilosc_graczy_party[id] = ilosc_graczy_party[player]
			hudmsg(player,3.0,"Gracz zaakceptowal zaproszenie !")
		}
		case 1:
		{
			jestes_w_party[id]=false
			czy_lider[id]=false
			hudmsg(player,3.0,"Gracz odmowil !")
		}
	}
	
	menu_destroy(menu);
	return PLUGIN_HANDLED;
}
w drugim publicu hudmsg u playera czyli wysyłającego wszystko działa lecz nie ustawia mu zmiennych np. tej:
ilosc_graczy_party[player]+=1

  • +
  • -
  • 0

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 17.08.2011 14:55

new player = find_player ( "a", "nazwa_lidera_party[id]") ;
na
new player = find_player ( "a", nazwa_lidera_party[id]) ;

  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych