public menuy(id) { new menu = menu_create("Gracze", "WyborGracza"); new name[48], num; for(new i=1; i<=32; i++) { if(is_user_connected(i) && (get_user_team(i) == 1 || get_user_team(i) == 2)) { Players[id][num++] = i; get_user_name(i, name, charsmax(name)); menu_additem(menu, name);l } } menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz"); menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona"); menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona"); menu_display(id, menu); } public WyborGracza(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } new id2 = Players[id][item]; new imie[48]; get_user_name(id2, imie, charsmax(imie)); new player = find_player ( "a", "imie") ; if(player) { if(jestes_w_party[player]==true) hudmsg(id,3.0,"Wybrany gracz jest juz w party !") else pytanie(player,id) } sprawdz_akceptacje(id,player) menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } public pytanie(id,index) { new tekst[512] formatex(tekst, 511, "Chcesz dolaczyc do %s Party ?",nazwa_party[index]); new menu = menu_create(tekst, "WyborGraczax"); menu_additem(menu, "Tak"); menu_additem(menu, "Nie"); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz"); menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona"); menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona"); menu_display(id, menu); }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Nowe menu - menu u wybranego gracza
Temat rozp. KariiO, 16.08.2011 15:35
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 16.08.2011 15:35
Witam , czy może mi ktoś powiedzieć czemu indexowi player nie wyskakuje menu pytanie ?
#2
Napisano 16.08.2011 16:24
Po co używać "find_player"...
public WyborGracza(id, menu, item) {
if(item == MENU_EXIT) {
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
new id2 = Players[id][item];
if(jestes_w_party[id2]) hudmsg(id,3.0,"Wybrany gracz jest juz w party !")
else pytanie(id2,id)
sprawdz_akceptacje(id,id2)
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#3
Napisano 17.08.2011 14:53
wszystko fajnie ale mam znów problem w dalszym menu...: (nie chciałem zakładać kolejnego tematu więc dałem to tu)
public pytanie(id,index) {//caly public dziala new tekst[512] formatex(tekst, 511, "Chcesz dolaczyc do '%s' Party ?",nazwa_party[index]); new menu = menu_create(tekst, "WyborGraczax"); menu_additem(menu, "Tak"); menu_additem(menu, "Nie"); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz"); menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona"); menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona"); menu_display(id, menu); } public WyborGraczax(id, menu, item) { new player = find_player ( "a", "nazwa_lidera_party[id]") ; if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; jestes_w_party[id]=false czy_lider[id]=false hudmsg(player,3.0,"Gracz wylaczyl menu zaproszenia tym samym odmawiajac !") } switch(item) { case 0: { jestes_w_party[id]=true czy_lider[id]=false ilosc_graczy_party[player]+=1 nazwa_party[id] = nazwa_party[player] ilosc_graczy_party[id] = ilosc_graczy_party[player] hudmsg(player,3.0,"Gracz zaakceptowal zaproszenie !") } case 1: { jestes_w_party[id]=false czy_lider[id]=false hudmsg(player,3.0,"Gracz odmowil !") } } menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; }w drugim publicu hudmsg u playera czyli wysyłającego wszystko działa lecz nie ustawia mu zmiennych np. tej:
ilosc_graczy_party[player]+=1
#4
Napisano 17.08.2011 14:55
new player = find_player ( "a", "nazwa_lidera_party[id]") ;na
new player = find_player ( "a", nazwa_lidera_party[id]) ;
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych