Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Tutorial

Łatwiejszy Opis Klas

Tutorial Dodatek Fix

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Koniarek

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:250
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 13.08.2011 04:03

Siemka! :)

Pokaze wam dzisiaj jak dodac Łatwiejszy opis Klas

Wiec do Dziela!


Szukasz:

#define MAX_FLASH


Dajesz Pod:

#define NOWY_OPIS

//#define STARY_OPIS


I teraz jak chcesz wlaczyc Nowy Opis to zostawisz tak jak jest a jak chcesz ten Stary to przed #define NOWY_OPIS dajesz //


Teraz szukasz swojej tabeli Expa i nad Nią dajesz:

Spoiler


Instrukcja jak dodac New Opis:

Szukasz

Spoiler


Teraz szukasz:

register_clcmd("say /klasy","show_menu_klasy")


I zamieniasz na:

#if defined STARY_OPIS
register_clcmd("say /klasy","show_menu_klasy")
#endif

#if defined NOWY_OPIS
register_clcmd("say /klasy","Nowy_Opis")
#endif


Nastepnie szukasz:

public show_menu_klasy(id)


I dajesz przed:

#if defined STARY_OPIS


Dalej w tym samym publicu szukasz:

showitem(id,"Ninja"," "," ","<br>Posiada Kusze (wybierz noz a potem reload by wyjac<br>Moze zastawiac pulapki z granatow (zmiana trybow PPM)<br>Gdy postrzeli przeciwnika pistoletem, zostawia on za soba slad<br><br>")


I za

}
dajesz
 #endif


I na koniec .sma DiabloModa dajesz:

Spoiler



Jest to opis z Slynnego CoD Moda

Ja tylko to przerobilem na DiabloModa i Dodalem pare #define

Nakazuje Dodawania na inne fora ale z tym oto pod pisem:

Spoiler



Sorka zapomnialem dac .sma i .amxx ;)




Załączone pliki


Użytkownik M4A1 edytował ten post 13.08.2011 05:14


#2 Stachuu :D ??

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:476
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 13.08.2011 06:43

na początek
#define ILE_KLAS x	------- ile mamy klas +1 none


public Nowy_Opis(id)
{
	static motd[1550],header[100],len
	
	len = 0
	
	// Table i background
	len += formatex(motd[len],sizeof motd - 1 - len,"<body bgcolor=#000000 text=#FFB000>")
	len += formatex(motd[len],sizeof motd - 1 - len,"<center><table width=700 border=1 cellpadding=4 cellspacing=4>")
	len += formatex(motd[len],sizeof motd - 1 - len,"<tr><td>Klasa</td><td>Umiejetnosc</td></tr>")
	//Title
	formatex(header,sizeof header - 1,"Umiejetnosci klas")
	for(new i = 0;i<ILE_KLAS;i++){
		len += formatex(motd[len],sizeof motd - 1 - len,"<tr><td>%s</td><td>%i</td></tr>",Race[i],opis_klas[i])
	}
	len += formatex(motd[len],sizeof motd - 1 - len,"</table>")
	
	show_motd(id,motd,header) 	
}

w formie tabeli

tylko pamiętać aby dodać opis_klas[][] tego co up

ale lapaj +
  • +
  • -
  • 2

#3 Juma

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 64
Pomocny

  • Postów:373
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Arek
  • Lokalizacja:Haynau
Offline

Napisano 13.08.2011 08:33

Rodem z COD Mod'a :).

Co do czego to plusik i tak poleci, bo zawsze się może przydać ;)
  • +
  • -
  • 0

#4 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 13.08.2011 11:02

Ja mam w innym pluginie i co prawda muszę sobie edytować pliki textowe ale dla mnie jakoś to wygodniej ;P
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Opis Klas"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "KariiO"

new Race[13][18] = {"Brak","Vampir", "Bandyta","Paladyn", "Elf","Zielarz","Rycerz", "Dzikus", "Lowca Glow", "Straznik", "Asasyn", "Zabojca", "Templariusz"}

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_clcmd("say /klasy","select_class")
}


public select_class(id)
{
if(is_user_bot(id)) return PLUGIN_CONTINUE;

new text[512]
new menu = menu_create("Wybierz opis klasy :","menu_klashandle")

menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");

for(new i=1;i<sizeof Race;i++)
{
formatex(text, 511,"\w%s",Race[i])
menu_additem(menu,text)
}
menu_display(id,menu,0)
return PLUGIN_CONTINUE;
}

public menu_klashandle(id,menu,item)
{
if(item == MENU_EXIT){
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
switch(item)
{
case 0:
{
show_motd(id, "Vampir.txt", "Opis Vampira")
}
case 1:
{
show_motd(id, "Bandyta.txt", "Opis Bandyty")
}
case 2:
{
show_motd(id, "Paladyn.txt", "Opis Paladyna")
}
case 3:
{
show_motd(id, "Elf.txt", "Opis Elfa")
}
case 4:
{
show_motd(id, "Zielarz.txt", "Opis Zielarza")
}
case 5:
{
show_motd(id, "Rycerz.txt", "Opis Rycerza")
}
case 6:
{
show_motd(id, "Dzikus", "Opis Dzikusa")
}
case 7:
{
show_motd(id, "Lowca.txt", "Opis Lowcy Glow")
}
case 8:
{
show_motd(id, "Straznik.txt", "Opis Straznika")
}
case 9:
{
show_motd(id, "Asasyn.txt", "Opis Asasyna")
}
case 10:
{
show_motd(id, "Zabojca.txt", "Opis Zabojcy")
}
case 11:
{
show_motd(id, "Templariusz.txt", "Opis Templariusza")
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

Użytkownik KariiO edytował ten post 29.10.2011 20:37

  • +
  • -
  • 2

#5 M@nkovsky

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:110
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 27.08.2011 21:12

Jak zrobić dokładnie tą tabele?





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Tutorial, Dodatek, Fix

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych