Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Ninja i jej bronie


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kodi

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:58
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 11.08.2011 21:27

Witam.
Chciałbym by ktoś pomógł mi zrobić tak by Ninja nie dostawała żadnej broni poza koso. Aktualnie zrobiłem że niby nie ma broni lecz dostaje np z perków.
Czy jest szansa by all bronie jej wypadały ?

Wklejka #575521 | Wklej.org

#2 LuQazz

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:128
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Kobyłka
Offline

Napisano 15.08.2011 00:10

new const bronie = 1<<CSW_KNIFE;
o tym zapomniałeś :P

Łap.

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>

new const nazwa[] = "Ninja";
new const opis[] = "Slaba widocznosc, zmniejszona grawitacja, natychmiastowe zabicie z noza";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE;
new const zdrowie = 40;
new const bronie = 0
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init() {
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 40);
	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);
	ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 800.0/800.0);
	ma_klase[id] = false;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
			
	if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
		
	return HAM_IGNORED;
}

public ResetHUD(id)
{
	if(ma_klase[id])
		entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);
}

  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika
Dołączona grafika

#3 Kodi

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:58
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 17.08.2011 01:04

Hmm nie idzie tego skompilować :(

Wklejka #577912 | Wklej.org

#4 HaDeS From HELL

    CoD MoD Fanatyk

  • Użytkownik

Reputacja: 161
Profesjonalista

  • Postów:452
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 17.08.2011 09:53

Zobacz to
@edit troche się pospieszyłem z tym nie nie zobaczyłem twojego 1 postu ty chcesz tak ,że jak np grasz ninjdą to na tej klasie nie możesz dostać perku który ci daje broń ??
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>

new const nazwa[] = "Ninja";
new const opis[] = "Slaba widocznosc, zmniejszona grawitacja, natychmiastowe zabicie z noza";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
{
client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.",nazwa)
return COD_STOP;
}
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 40);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 800.0/800.0);
ma_klase[id] = false;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

public ResetHUD(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);
}

Użytkownik Szybcioor edytował ten post 17.08.2011 09:56

  • +
  • -
  • 0

#5 Kodi

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:58
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 17.08.2011 22:46

Szybcioor, chcę tak by miał tylko kose i nic więcej nie mógł dostać no i jeszcze pake, defa :P

#6 ToRRent

    Dirty Bomber

  • Power User

Reputacja: 227
Wszechwidzący

  • Postów:861
  • Steam:steam
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 17.08.2011 23:08

Szybcioor, chcę tak by miał tylko kose i nic więcej nie mógł dostać no i jeszcze pake, defa :P



public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);
if(weapon != CSW_KNIFE || weapon != CSW_C4)
cod_take_weapon(id, weapon)
}


Wybacz piszę z pamięci więc daje tylko szkielet tego jak powinno to wyglądać ;)

Użytkownik =ToRRent= edytował ten post 17.08.2011 23:10

  • +
  • -
  • 0

ZdobywcyGier

YouTubeFacebook |  Twitch


#7 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:1913
Offline

Napisano 18.08.2011 13:23

W tym temacie masz kod na blokowanie broni klasie.

[CoD Nowy] Mała edycja klasy - AMXX.pl: Support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 0

2011 - Admin FFA

2011 ~ 2012 - Support Team

2012 ~ 2014 - Moderator

2014 - Junior Admin

2015 - Przyjaciel  R.I.P. sharkowy :(

 


#8 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7177
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 20.08.2011 14:19

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: odpowiedź udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych