Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Ninja i jej bronie
Temat rozp.
Kodi
, 11.08.2011 21:27
7 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 11.08.2011 21:27
Witam.
Chciałbym by ktoś pomógł mi zrobić tak by Ninja nie dostawała żadnej broni poza koso. Aktualnie zrobiłem że niby nie ma broni lecz dostaje np z perków.
Czy jest szansa by all bronie jej wypadały ?
Wklejka #575521 | Wklej.org
Chciałbym by ktoś pomógł mi zrobić tak by Ninja nie dostawała żadnej broni poza koso. Aktualnie zrobiłem że niby nie ma broni lecz dostaje np z perków.
Czy jest szansa by all bronie jej wypadały ?
Wklejka #575521 | Wklej.org
#2
Napisano 15.08.2011 00:10
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE;o tym zapomniałeś
Łap.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <colorchat> new const nazwa[] = "Ninja"; new const opis[] = "Slaba widocznosc, zmniejszona grawitacja, natychmiastowe zabicie z noza"; new const bronie = 1<<CSW_KNIFE; new const zdrowie = 40; new const bronie = 0 new const kondycja = 30; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new bool:ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 40); entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0); ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255); entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 800.0/800.0); ma_klase[id] = false; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; } public ResetHUD(id) { if(ma_klase[id]) entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0); }
#4
Napisano 17.08.2011 09:53
Zobacz to
@edit troche się pospieszyłem z tym nie nie zobaczyłem twojego 1 postu ty chcesz tak ,że jak np grasz ninjdą to na tej klasie nie możesz dostać perku który ci daje broń ??
@edit troche się pospieszyłem z tym nie nie zobaczyłem twojego 1 postu ty chcesz tak ,że jak np grasz ninjdą to na tej klasie nie możesz dostać perku który ci daje broń ??
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
new const nazwa[] = "Ninja";
new const opis[] = "Slaba widocznosc, zmniejszona grawitacja, natychmiastowe zabicie z noza";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
{
client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.",nazwa)
return COD_STOP;
}
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 40);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 800.0/800.0);
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
public ResetHUD(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);
}
Użytkownik Szybcioor edytował ten post 17.08.2011 09:56
#5
Napisano 17.08.2011 22:46
Szybcioor, chcę tak by miał tylko kose i nic więcej nie mógł dostać no i jeszcze pake, defa
#6
Napisano 17.08.2011 23:08
Szybcioor, chcę tak by miał tylko kose i nic więcej nie mógł dostać no i jeszcze pake, defa
public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);
if(weapon != CSW_KNIFE || weapon != CSW_C4)
cod_take_weapon(id, weapon)
}
Wybacz piszę z pamięci więc daje tylko szkielet tego jak powinno to wyglądać
Użytkownik =ToRRent= edytował ten post 17.08.2011 23:10
#7
Napisano 18.08.2011 13:23
W tym temacie masz kod na blokowanie broni klasie.
[CoD Nowy] Mała edycja klasy - AMXX.pl: Support AMX Mod X
[CoD Nowy] Mała edycja klasy - AMXX.pl: Support AMX Mod X
#8
Napisano 20.08.2011 14:19
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: odpowiedź udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: odpowiedź udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych