Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Klasa: Elektryk

CoD Nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
52 odpowiedzi w tym temacie

#41 gost11

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:30
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Trójmiasto !!
Offline

Napisano 18.06.2012 20:18

Łap i sprawdz czy działa to co chciałes

Załączone pliki


Jestem Nowy !!!


#42 absolwentdawid

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:4
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:LBN <3
Offline

Napisano 30.10.2012 18:10

mam pytanko ta klasa elektryk ma m4 ? :)

#43 Green Skill

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: -5
Mniej niż zer0.

  • Postów:79
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:De_Dust2
Offline

Napisano 30.10.2012 18:11

No i po co podbijac posty , nie mozesz spojrzec w kod i zobacz CSW_M4A1 ?!

A co do pytania To ma m4 i szybkiego shotguna - XM1014
Dołączona grafika

Serdecznie Zapraszam na mojego Cod Mod (601lvl) .

#44 Jamdzam

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 74
Pomocny

  • Postów:284
  • GG:
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Bytom
Offline

Napisano 07.02.2013 21:54

przerobi ktos na cod stary ?
  • +
  • -
  • 0

Sprawdź to !

COD By Jamdzam_v3

 


#45 Venom dnb

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:36
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 16.03.2013 18:30

Czy obrazenia z pioruna wrastaja jak dodajemy punkty inteligecji???
  • +
  • -
  • 0

#46 Mentos123

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:5
  • Lokalizacja:Kozia Wieś
Offline

Napisano 17.03.2013 15:01

Czy obrazenia z pioruna wrastaja jak dodajemy punkty inteligecji???


Tak ;]
  • +
  • -
  • 0

#47 Venom dnb

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:36
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 17.03.2013 20:51

Ok dzięki za info.
  • +
  • -
  • 0

#48 hexu

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:17
  • Lokalizacja:Kreków
Offline

Napisano 20.08.2013 15:11

Można prosić o tą klasę na admin level D  ??


  • +
  • -
  • 0

#49 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 625
Wszechmogący

  • Postów:1510
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 20.08.2013 15:17

Lap

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#50 hexu

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:17
  • Lokalizacja:Kreków
Offline

Napisano 21.08.2013 11:48

Dzięki wielkie MAGNET


  • +
  • -
  • 0

#51 stoniak

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:1
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:SK
Offline

Napisano 24.08.2013 12:52

Witam,gdy zmieniam SMA  i robie na amxx to błąd : "error 088 number of arguments does not match definition"

 

Proszę przerobiłby mi ktoś ?

Lub zrobił już plik amxx z tego?

 

 


  • +
  • -
  • 0

#52 Gigancik

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:53
  • Lokalizacja:Wysokie Mazowieckie
Offline

Napisano 24.08.2013 12:59

Zrobi mi ktos to klase aby nazywała się Piorun

Miała 2 piorony

bron miała: mp5, usp i he i smoke

statystyki wszystko po 20

 

 

?


  • +
  • -
  • 0

#53 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 625
Wszechmogący

  • Postów:1510
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 27.08.2013 11:26

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
 
new sprite;
new ilosc_blyskawic[33],poprzednia_blyskawica[33];
new const gszSound[] = "ambience/thunder_clap.wav";
 
new const nazwa[] = "Piorun";
new const opis[] = "Masz 2 blyskawice. ( Uzycie: klawisz E )";
new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY | 1<<CSW_USP | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_SMOKEGRENADE;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 20;
 
new ma_klase[33]
 
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "piterka");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
 
 
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}
 
public plugin_precache()
{
sprite = precache_model("sprites/lgtning.spr");
precache_sound(gszSound);
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
   
ilosc_blyskawic[id] = 2;
ma_klase[id] = 1;
 
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = 0;
ilosc_blyskawic[id] = 0;
}
 
public cod_class_skill_used(id) {
 
if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED;
 
if(!ilosc_blyskawic[id]) {
return PLUGIN_HANDLED;
}
new ofiara, body;
get_user_aiming(id, ofiara, body);
 
if(is_user_alive(ofiara)){
if(get_user_team(ofiara) == get_user_team(id)) {
return PLUGIN_HANDLED;
}
 
if(poprzednia_blyskawica[id]+5.0>get_gametime()) {
client_print(id,print_chat,"Blyskawicy mozesz uzyc raz na 5 sek.");
return PLUGIN_HANDLED;
}
poprzednia_blyskawica[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_blyskawic[id]--;
 
puscBlyskawice(id, ofiara, 50.0, 0.5);
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
 
stock Create_TE_BEAMENTS(startEntity, endEntity, iSprite, startFrame, frameRate, life, width, noise, red, green, blue, alpha, speed) {
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY )
write_byte( TE_BEAMENTS )
write_short( startEntity )        // start entity
write_short( endEntity )        // end entity
write_short( iSprite )            // model
write_byte( startFrame )        // starting frame
write_byte( frameRate )            // frame rate
write_byte( life )                // life
write_byte( width )                // line width
write_byte( noise )                // noise amplitude
write_byte( red )                // red
write_byte( green )                // green
write_byte( blue )                // blue
write_byte( alpha )                // brightness
write_byte( speed )                // scroll speed
message_end()
}
puscBlyskawice(id, ofiara, Float:fObrazenia = 55.0, Float:fCzas = 1.0){
//Obrazenia
new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "blyskawica");
cod_inflict_damage(id, ofiara, fObrazenia, 1.0, ent, DMG_SHOCK);
 
remove_entity(ent);
 
//Piorun
Create_TE_BEAMENTS(id, ofiara, sprite, 0, 10, floatround(fCzas*10), 150, 5, 200, 200, 200, 200, 10);
 
//Dzwiek
emit_sound(id, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
emit_sound(ofiara, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}
 
 
public ResetHUD(id) {
if(ma_klase[id] == 1) {
ilosc_blyskawic[id] = 2;
}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych