Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#41
Napisano 18.06.2012 20:18
Jestem Nowy !!!
#42
Napisano 30.10.2012 18:10
#45
Napisano 16.03.2013 18:30
#46
Napisano 17.03.2013 15:01
Czy obrazenia z pioruna wrastaja jak dodajemy punkty inteligecji???
Tak ;]
#47
Napisano 17.03.2013 20:51
#48
Napisano 20.08.2013 15:11
Można prosić o tą klasę na admin level D ??
#49
Napisano 20.08.2013 15:17
Lap
Załączone pliki
#51
Napisano 24.08.2013 12:52
Witam,gdy zmieniam SMA i robie na amxx to błąd : "error 088 number of arguments does not match definition"
Proszę przerobiłby mi ktoś ?
Lub zrobił już plik amxx z tego?
#52
Napisano 24.08.2013 12:59
Zrobi mi ktos to klase aby nazywała się Piorun
Miała 2 piorony
bron miała: mp5, usp i he i smoke
statystyki wszystko po 20
?
#53
Napisano 27.08.2013 11:26
#include <amxmodx>#include <amxmisc>#include <cstrike>#include <codmod>#include <engine>#include <hamsandwich>new sprite;new ilosc_blyskawic[33],poprzednia_blyskawica[33];new const gszSound[] = "ambience/thunder_clap.wav";new const nazwa[] = "Piorun";new const opis[] = "Masz 2 blyskawice. ( Uzycie: klawisz E )";new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY | 1<<CSW_USP | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_SMOKEGRENADE;new const zdrowie = 20;new const kondycja = 20;new const inteligencja = 20;new const wytrzymalosc = 20;new ma_klase[33]public plugin_init() {register_plugin(nazwa, "1.0", "piterka");cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");}public plugin_precache(){sprite = precache_model("sprites/lgtning.spr");precache_sound(gszSound);}public cod_class_enabled(id){ilosc_blyskawic[id] = 2;ma_klase[id] = 1;}public cod_class_disabled(id){ma_klase[id] = 0;ilosc_blyskawic[id] = 0;}public cod_class_skill_used(id) {if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED;if(!ilosc_blyskawic[id]) {return PLUGIN_HANDLED;}new ofiara, body;get_user_aiming(id, ofiara, body);if(is_user_alive(ofiara)){if(get_user_team(ofiara) == get_user_team(id)) {return PLUGIN_HANDLED;}if(poprzednia_blyskawica[id]+5.0>get_gametime()) {client_print(id,print_chat,"Blyskawicy mozesz uzyc raz na 5 sek.");return PLUGIN_HANDLED;}poprzednia_blyskawica[id] = floatround(get_gametime());ilosc_blyskawic[id]--;puscBlyskawice(id, ofiara, 50.0, 0.5);}return PLUGIN_HANDLED;}stock Create_TE_BEAMENTS(startEntity, endEntity, iSprite, startFrame, frameRate, life, width, noise, red, green, blue, alpha, speed) {message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY )write_byte( TE_BEAMENTS )write_short( startEntity ) // start entitywrite_short( endEntity ) // end entitywrite_short( iSprite ) // modelwrite_byte( startFrame ) // starting framewrite_byte( frameRate ) // frame ratewrite_byte( life ) // lifewrite_byte( width ) // line widthwrite_byte( noise ) // noise amplitudewrite_byte( red ) // redwrite_byte( green ) // greenwrite_byte( blue ) // bluewrite_byte( alpha ) // brightnesswrite_byte( speed ) // scroll speedmessage_end()}puscBlyskawice(id, ofiara, Float:fObrazenia = 55.0, Float:fCzas = 1.0){//Obrazenianew ent = create_entity("info_target");entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "blyskawica");cod_inflict_damage(id, ofiara, fObrazenia, 1.0, ent, DMG_SHOCK);remove_entity(ent);//PiorunCreate_TE_BEAMENTS(id, ofiara, sprite, 0, 10, floatround(fCzas*10), 150, 5, 200, 200, 200, 200, 10);//Dzwiekemit_sound(id, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);emit_sound(ofiara, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);}public ResetHUD(id) {if(ma_klase[id] == 1) {ilosc_blyskawic[id] = 2;}}/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }*/
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07, 11.02.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07, 08.02.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09, 08.01.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia, 12.02.2023 cod nowy |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych