Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Klasa: Elektryk

CoD Nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
52 odpowiedzi w tym temacie

#21 VerShinin

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:173
  • Lokalizacja:Świdwin
Offline

Napisano 19.10.2011 10:43

+ za klasę.

Mógłby ktoś powiedzieć, gdzie się zmienia dmg z pioruna ? Bo jakoś doszukać sie tego nie mogę. Oraz ile jeden punkt w int daje DMG, ewentualnie też gdzie to się zmienia.
  • +
  • -
  • 0

#22 Polonista

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:36
Offline

Napisano 29.10.2011 20:55

puscBlyskawice(id, ofiara, Float:fObrazenia = 55.0, Float:fCzas = 1.0){

55.0 - obrażenia

Użytkownik Polonista edytował ten post 29.10.2011 20:57


#23 Szakal_

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:75
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:kocikowa
Offline

Napisano 30.10.2011 08:57

Kolego a zapisales jej nazwe a plugins-codmod ?

#24 eck0^

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:20
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Łomża
Offline

Napisano 30.10.2011 09:34

Troche za mocna klasa ;d Osłabiłem ja troche, ale tak to miodzio ;*. +leci

#25 Vandalier88

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:19
  • GG:
  • Imię:Rychu
  • Lokalizacja:Dolnośląskie
Offline

Napisano 01.11.2011 10:50

Istny majstersztyk. Bardzo pomysłowe i orginalne moim zdaniem, czego brakuje większości klas na CoD'a. Bo co to za sztuka ustawić broń i staty na start? Cos pięknego :)
  • +
  • -
  • 0

#26 wiekoma

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -11
Poniżej przeciętnej

  • Postów:70
  • GG:
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Nowa Sól
Offline

Napisano 10.11.2011 23:35

Plik .amxx wrzucasz do csstrike/addons/amxmodx/plugin
Plik .sma wrzucasz do csstrike/addons/amxmodx/scripting
później wchodzisz csstrike/addons/amxmodx/config/plugins.ini szukasz linijke klasy i dodajesz codclass_elektryk.amxx
i tak samo robisz w pliku plugincodmod.ini.Jeśli pomogłem daj +
  • +
  • -
  • 0

#27 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 11.11.2011 08:42

Czy nie ma tak że pioruny sie bugują ?
  • +
  • -
  • 0

#28 ExuS

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:175
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Zamość
Offline

Napisano 19.11.2011 19:57

Może ktoś wytłumaczyć co oznaczają liczby do ustawiania dmg? Bo trochę się przy tym pogubiłem ;P

puscBlyskawice(id, ofiara, 50.0, 0.5); - co oznaczają te 2 liczby?

puscBlyskawice(id, ofiara, Float:fObrazenia = 55.0, Float:fCzas = 1.0) - i fObrazenia?
  • +
  • -
  • 0
Serwery na sprzedaż - http://forum.gamehostingtalk.pl/showthread.php?12427-Serwery-sieci-GoldenGaming-pl

#29 misiek111232

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:213
  • Lokalizacja:Działki
Offline

Napisano 19.11.2011 20:30

mam pytanko a jak strzela się z tych piorunów.?
  • +
  • -
  • 0

#30 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 19.11.2011 20:36

Klawisz E
  • +
  • -
  • 0

#31 ExuS

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:175
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Zamość
Offline

Napisano 19.11.2011 20:49

I musisz nacelować na przeciwnika.

Może ktoś wytłumaczyć co oznaczają liczby do ustawiania dmg? Bo trochę się przy tym pogubiłem ;P

puscBlyskawice(id, ofiara, 50.0, 0.5); - co oznaczają te 2 liczby?

puscBlyskawice(id, ofiara, Float:fObrazenia = 55.0, Float:fCzas = 1.0) - i fObrazenia?


Kto pomoże?
  • +
  • -
  • 0
Serwery na sprzedaż - http://forum.gamehostingtalk.pl/showthread.php?12427-Serwery-sieci-GoldenGaming-pl

#32 V3ko

    Guru

  • Power User

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:746
  • Lokalizacja:Stopnica
Offline

Napisano 24.11.2011 16:58

50.0 to jest siła ataku standardowa a 0.5 to chyba jest 1 pkt int = + 0.5 siły ataku ;d
  • +
  • -
  • 0

#33 ExTaza?!

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 104
Zaawansowany

  • Postów:424
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Leszno
Offline

Napisano 26.11.2011 16:34

Kto przerobi to na Starego Coda ? Bo ja za bardzo nie czaje Nowego ;)
  • +
  • -
  • 0

http://www.Cs-Kurnik.pl - Zapraszam!

 

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png IP: awp.cs-kurnik.pl:27017 / 155.133.43.190:27017

 

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png IP: ts3.cs-kurnik.pl - Darmowe kanały                     


#34 Bołwis

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:19
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Łódz
Offline

Napisano 27.11.2011 18:31

Dzięki działa , Malkib musisz dopisac cod_class elektryk.amxx do codmodsplugins.ini
  • +
  • -
  • 0

#35 Koniarek

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:250
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 10.12.2011 23:56

Jak t zrobic by ta blyskawica leciala od gora?TZN ze jak wcisne E i na celuje na Przeciwnika i jak dostaje to zeby byla ta blyskawica na jego glowa i by taka dluga blyskwica byla?Az do sufitu?

#36 _nothing_

    NO ACTA !

  • Zbanowany

Reputacja: 134
Zaawansowany

  • Postów:377
  • GG:
  • Imię:Nothing
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 11.12.2011 00:00

piterka jeszcze napraw to aby zabicie z pioruna zaliczało fraga .

#37 kamiloo2

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:83
  • Lokalizacja:TG
Offline

Napisano 13.12.2011 21:35

Jak zmienić aby zamiast 50obrazej było mniej?
tutaj:
puscBlyskawice(id, ofiara, 50.0, 0.5);
czy tutaj:
puscBlyskawice(id, ofiara, Float:fObrazenia = 55.0, Float:fCzas = 1.0){


#38 Jerem96

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:414
  • GG:
  • Imię:Jeremiasz
  • Lokalizacja:Tczew
Offline

Napisano 15.12.2011 23:35

Chciałbym się dowiedzieć jak zmienić DMG pioruna, żeby za 45k int waliło z 30k max.
CoD by Jerem
Dołączona grafika

#39 Pietras11

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 89
Zaawansowany

  • Postów:518
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Gniezno
Offline

Napisano 10.01.2012 18:18

Mam takie pytanie gdzie się zmienia ilość piorunów?? zmieniłem w ilość błyskawic w 2 miejscach i lipa:/

Użytkownik Pietras11 edytował ten post 11.01.2012 20:01

  • +
  • -
  • 0

#40 kamil22771

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: -4
Mniej niż zer0.

  • Postów:22
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 18.06.2012 20:08

a moze ktos zrobic na "ADMIN_LEVEL_H" i dac 5 Blyskawic??

a moze ktos zrobic na "ADMIN_LEVEL_H" i dac 5 Blyskawic??





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych