Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  | 
             
Zomm na wszystkich broniach i 16k $ na respie
			
				
					
						
					
					#1
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 10.08.2011 11:51
Item: Poradnik Snajpera
Opis: Posiadasz ZOOM'a na wszystkich broniach
Item: Plecak zlodzieja
Opis: Dostajesz 16000$[/center:5491ade951]
www.BartoIT.pl
 
 - klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD
			
				
					
						
					
					#2
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 12.08.2011 07:34
if(informacje_przedmiotu == NumerItemu)
cs_set_user_money(id) += 16000
Nie wiem czy dziala.
			
				
					
						
					
					#3
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 12.08.2011 08:01
Po dodaniu do "DajPrzedmiot(id, przedmiot)" w tym swith(przedmiot)
COD_B12SAS.sma(2572) : error 017: undefined symbol "informacje_przedmiotu" COD_B12SAS.sma(2573) : error 088: number of arguments does not match definition
Użytkownik SAS edytował ten post 12.08.2011 08:07
www.BartoIT.pl
 
 - klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD
			
				
					
						
					
					#4
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 12.08.2011 08:05
Co do drugiego, zoom ma być na klawisz? na prawy myszki czy jak?
			
				
					
						
					
					#5
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 12.08.2011 08:08
www.BartoIT.pl
 
 - klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD
			
				
					
						
					
					#6
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 12.08.2011 08:09
if(informacje_przedmiotu_gracza[id] == NumerItemu)
reszta bez zmian
Dodano 12 sierpień 2011 - 08:12:
a jeszcze cos
[id]
dodaj
[0]
			
				
					
						
					
					#7
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 12.08.2011 08:59
error 088: number of arguments does not match definition
www.BartoIT.pl
 
 - klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD
			
				
					
						
					
					#8
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 12.08.2011 09:04
			
				
					
						
					
					#9
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 12.08.2011 09:07
public Odrodzenie(id)
{
if(klasa_gracza[id] == tajniak)
	ZmienUbranie(id, 0);
	else
		ZmienUbranie(id, 1);
	if (klasa_gracza[id] == tajniak && is_user_alive(id) && random_num(1,3) == 1)
	{
		new CsTeams:team=cs_get_user_team(id)        
		
		if(team==CS_TEAM_CT)
			cs_set_user_team(id,CS_TEAM_T,CS_DONTCHANGE)
		if(team==CS_TEAM_T)
			cs_set_user_team(id,CS_TEAM_CT,CS_DONTCHANGE)
		ExecuteHam(Ham_Spawn,id)
		cs_set_user_team(id,team,CS_DONTCHANGE)
	}	
	if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	if(nowa_klasa_gracza[id])
	{
		klasa_gracza[id] = nowa_klasa_gracza[id];
		nowa_klasa_gracza[id] = 0;
		ilosc_rakiet_gracza[id] = 0;
		ilosc_dynamitow_gracza[id] = 0;
		ilosc_min_gracza[id] = 0;
		strip_user_weapons(id);
		give_item(id, "weapon_knife");
		switch(get_user_team(id))
		{
			case 1: give_item(id, "weapon_deagle");
				case 2: give_item(id, "weapon_deagle");
			}
		WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
	}
	if(!klasa_gracza[id])
	{
		WybierzKlase(id);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 255);	
	switch(klasa_gracza[id])
	
{
	case Snajper:
	{
		give_item(id, "weapon_awp");
		give_item(id, "weapon_scout");
		give_item(id, "weapon_deagle");
	}
	xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx klasy dalej
	}
	case ksk:
	{
		give_item(id, "weapon_awp");
		give_item(id, "weapon_scout");
		give_item(id, "weapon_sg550");
		set_user_gravity(id, 0.2);
		set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 35);
	}
	case kamikadze:
	{
		give_item(id, "weapon_xm1014");
	}
	case kowboj:
	{
		give_item(id, "weapon_elite");
	}
	case mistyk:
	{
		give_item(id, "weapon_deagle");
	}
	case zwinny:
	{
		give_item(id, "weapon_ak47");
	}
	case antyz:
	{
		give_item(id, "weapon_aug");
		give_item(id, "weapon_mp5navy");
		set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 85);
	}
	case markowy:
	{
		give_item(id, "weapon_sg550");
		give_item(id, "weapon_sg552");
	}
}
if(gracz_resetuje[id])
{
	ResetujPunkty(id);
	gracz_resetuje[id] = false;
}
if(punkty_gracza[id]>0)
	PrzydzielPunkty(id);
	
	
	
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 53)
		set_user_gravity(id, 0.2)
	
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 32)
		set_user_gravity(id, 0.5)
	
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 31) //numer itemu
	{
		set_user_clip(id, maxClip[get_user_weapon(id)]);
	}
	
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 10 || informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 9)
		give_item(id, "weapon_hegrenade");
	
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 9)
		ZmienUbranie(id, 0);
	
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 1)
		set_user_footsteps(id, 1);
	else
		set_user_footsteps(id, 0);
	
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 13)
		give_item(id, "weapon_awp");
	
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 55)
		give_item(id, "weapon_m3");
	
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 56)
		give_item(id, "weapon_hegrenade");
	
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 58)
		cs_set_user_money(id) += 16000;
	
	
	
	new weapons[32];
	new weaponsnum;
	get_user_weapons(id, weapons, weaponsnum);
	for(new i=0; i<weaponsnum; i++)
		if(is_user_alive(id))
		if(maxAmmo[weapons[i]] > 0)
		cs_set_user_bpammo(id, weapons[i], maxAmmo[weapons[i]]);
	
	redukcja_obrazen_gracza[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(wytrzymalosc_gracza[id])))/100);
	maksymalne_zdrowie_gracza[id] = zdrowie_klasy[klasa_gracza[id]]+zdrowie_gracza[id]*2;
	szybkosc_gracza[id] = STANDARDOWA_SZYBKOSC*szybkosc_klasy[klasa_gracza[id]]+floatround(kondycja_gracza[id]*1.3);
	
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 18)
	{
		maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 100;
		szybkosc_gracza[id] -= 0.4;
	}
	
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 25)
	{
		maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 50;
		szybkosc_gracza[id] -= 0.3;
	}
	
	set_user_armor(id, pancerz_klasy[klasa_gracza[id]]);
	set_user_health(id, maksymalne_zdrowie_gracza[id]);
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 17)
		set_user_armor(id, 500);
	
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 42)
	{
		ilosc_min_gracza[id] = 3;
	}
	
	
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}Może w złe miejsce nadal to wpisuje ?
www.BartoIT.pl
 
 - klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD
			
				
					
						
					
					#11
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 12.08.2011 09:18
cs_set_user_money[id] += 16000;
			
				
					
						
					
					#12
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 12.08.2011 09:23
A i tak przy okazji - wiecie może jak zrobić nową statystykę , np. xxxx i za kazdy punkt w nią zainwestowany do broni +5 dmg np. ?
www.BartoIT.pl
 
 - klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD
			
				
					
						
					
					#13
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 12.08.2011 09:26
			
				
					
						
					
					#14
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 12.08.2011 13:41
sila_gracza[id xxxxxx
www.BartoIT.pl
 
 - klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD
			
				
					
						
					
					#15
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 12.08.2011 13:52
			
				
					
						
					
					#16
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 12.08.2011 14:04
new inteligencja[65]; new zdrowie[60]; new wytrzymalosc[60]; new kondycja[60]; new sila[60]; new tytul[25]; format(inteligencja, 64, "Inteligencja: \r%i \y(Zwieksza obrazenia zadawane przedmiotami)", inteligencja_gracza[id]); format(zdrowie, 59, "Zycie: \r%i \y(Zwieksza zycie)", zdrowie_gracza[id]); format(wytrzymalosc, 59, "Wytrzymalosc: \r%i \y(Zmniejsza obrazenia)", wytrzymalosc_gracza[id]); format(kondycja, 59, "Kondycja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", kondycja_gracza[id]); format(sila, 59, "Sila: \r%i \y(Zwieksza DMG Broni)", sila_gracza[id]); format(tytul, 24, "Przydziel Punkty(%i):", punkty_gracza[id]); new menu = menu_create(tytul, "PrzydzielPunkty_Handler"); menu_additem(menu, inteligencja); menu_additem(menu, zdrowie); menu_additem(menu, wytrzymalosc); menu_additem(menu, kondycja); menu_additem(menu, sila); menu_display(id, menu);
Dobra - to teraz 1 pytanie - kopiowac tylko siła , czy i te nowy tytul ?
www.BartoIT.pl
 
 - klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD
			
				
					
						
					
					#18
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 12.08.2011 14:11
www.BartoIT.pl
 
 - klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD
			
				
					
						
					
					#19
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 12.08.2011 15:39
			
				
					
						
					
					#20
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 12.08.2011 16:07
www.BartoIT.pl
 
 - klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


 
Dodatki SourceMod



 Temat jest zamknięty

				
				







