Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zomm na wszystkich broniach i 16k $ na respie


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
24 odpowiedzi w tym temacie

#1 Barto_12_SAS

    mów mi Paja

  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:433
  • GG:
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Dąbrowa
Offline

Napisano 10.08.2011 11:51

Jak dokonać tego typu opcji itemów ?

Item: Poradnik Snajpera
Opis: Posiadasz ZOOM'a na wszystkich broniach

Item: Plecak zlodzieja
Opis: Dostajesz 16000$[/center:5491ade951]
  • +
  • -
  • 0

www.BartoIT.pl

:plus: - klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD


#2 Na 5tyk

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1 712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 12.08.2011 07:34

Plecak zlodziaja:
if(informacje_przedmiotu == NumerItemu)
cs_set_user_money(id) += 16000

Nie wiem czy dziala.
  • +
  • -
  • 0

#3 Barto_12_SAS

    mów mi Paja

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:433
  • GG:
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Dąbrowa
Offline

Napisano 12.08.2011 08:01

dodałem to do public "DajPrzedmiot(id, przedmiot)" - to chyba dobrze ?
Po dodaniu do "DajPrzedmiot(id, przedmiot)" w tym swith(przedmiot)

COD_B12SAS.sma(2572) : error 017: undefined symbol "informacje_przedmiotu"
COD_B12SAS.sma(2573) : error 088: number of arguments does not match definition

Użytkownik SAS edytował ten post 12.08.2011 08:07

  • +
  • -
  • 0

www.BartoIT.pl

:plus: - klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD


#4 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 12.08.2011 08:05

dodaj w odrodzenie(id)

Co do drugiego, zoom ma być na klawisz? na prawy myszki czy jak?
  • +
  • -
  • 0

#5 Barto_12_SAS

    mów mi Paja

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:433
  • GG:
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Dąbrowa
Offline

Napisano 12.08.2011 08:08

No byłoby najlepiej na PPM .
  • +
  • -
  • 0

www.BartoIT.pl

:plus: - klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD


#6 Na 5tyk

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1 712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 12.08.2011 08:09

Poprawka ifa:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id] == NumerItemu)

reszta bez zmian

Dodano 12 sierpień 2011 - 08:12:
a jeszcze cos :) po
[id]

dodaj
[0]

  • +
  • -
  • 1

#7 Barto_12_SAS

    mów mi Paja

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:433
  • GG:
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Dąbrowa
Offline

Napisano 12.08.2011 08:59

error 088: number of arguments does not match definition

  • +
  • -
  • 0

www.BartoIT.pl

:plus: - klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD


#8 Na 5tyk

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1 712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 12.08.2011 09:04

Po 16000 daj ; (srednik)
  • +
  • -
  • 0

#9 Barto_12_SAS

    mów mi Paja

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:433
  • GG:
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Dąbrowa
Offline

Napisano 12.08.2011 09:07

Cały czas ten sam błąd

public Odrodzenie(id)
{
if(klasa_gracza[id] == tajniak)
	ZmienUbranie(id, 0);
	else
		ZmienUbranie(id, 1);
	if (klasa_gracza[id] == tajniak && is_user_alive(id) && random_num(1,3) == 1)
	{
		new CsTeams:team=cs_get_user_team(id)        
		
		if(team==CS_TEAM_CT)
			cs_set_user_team(id,CS_TEAM_T,CS_DONTCHANGE)
		if(team==CS_TEAM_T)
			cs_set_user_team(id,CS_TEAM_CT,CS_DONTCHANGE)
		ExecuteHam(Ham_Spawn,id)
		cs_set_user_team(id,team,CS_DONTCHANGE)
	}	
	if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	if(nowa_klasa_gracza[id])
	{
		klasa_gracza[id] = nowa_klasa_gracza[id];
		nowa_klasa_gracza[id] = 0;
		ilosc_rakiet_gracza[id] = 0;
		ilosc_dynamitow_gracza[id] = 0;
		ilosc_min_gracza[id] = 0;
		strip_user_weapons(id);
		give_item(id, "weapon_knife");
		switch(get_user_team(id))
		{
			case 1: give_item(id, "weapon_deagle");
				case 2: give_item(id, "weapon_deagle");
			}
		WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
	}
	if(!klasa_gracza[id])
	{
		WybierzKlase(id);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 255);	
	switch(klasa_gracza[id])
	
{

	case Snajper:
	{
		give_item(id, "weapon_awp");
		give_item(id, "weapon_scout");
		give_item(id, "weapon_deagle");
	}
	xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx klasy dalej
	}
	case ksk:
	{
		give_item(id, "weapon_awp");
		give_item(id, "weapon_scout");
		give_item(id, "weapon_sg550");
		set_user_gravity(id, 0.2);
		set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 35);
	}
	case kamikadze:
	{
		give_item(id, "weapon_xm1014");
	}
	case kowboj:
	{
		give_item(id, "weapon_elite");
	}
	case mistyk:
	{
		give_item(id, "weapon_deagle");
	}
	case zwinny:
	{
		give_item(id, "weapon_ak47");
	}
	case antyz:
	{
		give_item(id, "weapon_aug");
		give_item(id, "weapon_mp5navy");
		set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 85);
	}
	case markowy:
	{
		give_item(id, "weapon_sg550");
		give_item(id, "weapon_sg552");
	}
}

if(gracz_resetuje[id])
{
	ResetujPunkty(id);
	gracz_resetuje[id] = false;
}

if(punkty_gracza[id]>0)
	PrzydzielPunkty(id);
	
	
	
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 53)
		set_user_gravity(id, 0.2)
	
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 32)
		set_user_gravity(id, 0.5)
	
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 31) //numer itemu
	{
		set_user_clip(id, maxClip[get_user_weapon(id)]);
	}
	
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 10 || informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 9)
		give_item(id, "weapon_hegrenade");
	
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 9)
		ZmienUbranie(id, 0);
	
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 1)
		set_user_footsteps(id, 1);
	else
		set_user_footsteps(id, 0);
	
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 13)
		give_item(id, "weapon_awp");
	
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 55)
		give_item(id, "weapon_m3");
	
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 56)
		give_item(id, "weapon_hegrenade");
	
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 58)
		cs_set_user_money(id) += 16000;
	
	
	
	new weapons[32];
	new weaponsnum;
	get_user_weapons(id, weapons, weaponsnum);
	for(new i=0; i<weaponsnum; i++)
		if(is_user_alive(id))
		if(maxAmmo[weapons[i]] > 0)
		cs_set_user_bpammo(id, weapons[i], maxAmmo[weapons[i]]);
	
	redukcja_obrazen_gracza[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(wytrzymalosc_gracza[id])))/100);
	maksymalne_zdrowie_gracza[id] = zdrowie_klasy[klasa_gracza[id]]+zdrowie_gracza[id]*2;
	szybkosc_gracza[id] = STANDARDOWA_SZYBKOSC*szybkosc_klasy[klasa_gracza[id]]+floatround(kondycja_gracza[id]*1.3);
	
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 18)
	{
		maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 100;
		szybkosc_gracza[id] -= 0.4;
	}
	
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 25)
	{
		maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 50;
		szybkosc_gracza[id] -= 0.3;
	}
	
	set_user_armor(id, pancerz_klasy[klasa_gracza[id]]);
	set_user_health(id, maksymalne_zdrowie_gracza[id]);
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 17)
		set_user_armor(id, 500);
	
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 42)
	{
		ilosc_min_gracza[id] = 3;
	}
	
	
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

Może w złe miejsce nadal to wpisuje ?
  • +
  • -
  • 0

www.BartoIT.pl

:plus: - klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD


#10 Night90

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 58
Pomocny

  • Postów:257
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 12.08.2011 09:17

w Public Odrodzenie daj

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == NumerItemu)   
		 cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) + 16000)

Tam gdzie dodajesz Case itemu daj

case NumerItemu:
		{
			cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) + 16000)
		}

  • +
  • -
  • 2

b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png

b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png

 


#11 Na 5tyk

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1 712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 12.08.2011 09:18

a wpisz
cs_set_user_money[id] += 16000;

  • +
  • -
  • 0

#12 Barto_12_SAS

    mów mi Paja

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:433
  • GG:
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Dąbrowa
Offline

Napisano 12.08.2011 09:23

Night90 - Twój sposób działa

A i tak przy okazji - wiecie może jak zrobić nową statystykę , np. xxxx i za kazdy punkt w nią zainwestowany do broni +5 dmg np. ?
  • +
  • -
  • 0

www.BartoIT.pl

:plus: - klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD


#13 Night90

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 58
Pomocny

  • Postów:257
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 12.08.2011 09:26

Wyciągnij sobie tą statystykę stąd:

[CoD Stary] Cod Mod by Night^^ - AMXX.pl: Support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 1

b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png

b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png

 


#14 Barto_12_SAS

    mów mi Paja

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:433
  • GG:
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Dąbrowa
Offline

Napisano 12.08.2011 13:41

Dla samej pewności - czy to tego mam szukać , a przynajmniej z tym związane ?

sila_gracza[id xxxxxx

  • +
  • -
  • 0

www.BartoIT.pl

:plus: - klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD


#15 Na 5tyk

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1 712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 12.08.2011 13:52

Nie. Poszukaj funkcji public PrzydzielStaty (czy cos takiego) i tam masz napisane
  • +
  • -
  • 0

#16 Barto_12_SAS

    mów mi Paja

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:433
  • GG:
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Dąbrowa
Offline

Napisano 12.08.2011 14:04

new inteligencja[65];
	new zdrowie[60];
	new wytrzymalosc[60];
	new kondycja[60];
	new sila[60];
	new tytul[25];
	format(inteligencja, 64, "Inteligencja: \r%i \y(Zwieksza obrazenia zadawane przedmiotami)", inteligencja_gracza[id]);
	format(zdrowie, 59, "Zycie: \r%i \y(Zwieksza zycie)", zdrowie_gracza[id]);
	format(wytrzymalosc, 59, "Wytrzymalosc: \r%i \y(Zmniejsza obrazenia)", wytrzymalosc_gracza[id]);
	format(kondycja, 59, "Kondycja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", kondycja_gracza[id]);
	format(sila, 59, "Sila: \r%i \y(Zwieksza DMG Broni)", sila_gracza[id]);
	format(tytul, 24, "Przydziel Punkty(%i):", punkty_gracza[id]);
	new menu = menu_create(tytul, "PrzydzielPunkty_Handler");
	menu_additem(menu, inteligencja);
	menu_additem(menu, zdrowie);
	menu_additem(menu, wytrzymalosc);
	menu_additem(menu, kondycja);
	menu_additem(menu, sila);
	menu_display(id, menu);

Dobra - to teraz 1 pytanie - kopiowac tylko siła , czy i te nowy tytul ?
  • +
  • -
  • 0

www.BartoIT.pl

:plus: - klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD


#17 Night90

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 58
Pomocny

  • Postów:257
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 12.08.2011 14:07

Szukaj po sila_gracza a odnajdziesz to, ewentualnie możesz szukać po sama sila
  • +
  • -
  • 1

b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png

b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png

 


#18 Barto_12_SAS

    mów mi Paja

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:433
  • GG:
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Dąbrowa
Offline

Napisano 12.08.2011 14:11

Czyli wszedzie gdzie sila to to jest do skopiowania ?
  • +
  • -
  • 0

www.BartoIT.pl

:plus: - klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD


#19 Na 5tyk

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1 712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 12.08.2011 15:39

Tak.
  • +
  • -
  • 0

#20 Barto_12_SAS

    mów mi Paja

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:433
  • GG:
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Dąbrowa
Offline

Napisano 12.08.2011 16:07

Jeszcze jedno w sprawie tego dmg za punkt - ile to domyslenie jest ustawione dmg za 1 punkt ? Albo inaczej , gdzie to można jakby co zmienić ?
  • +
  • -
  • 0

www.BartoIT.pl

:plus: - klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych