Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zomm na wszystkich broniach i 16k $ na respie


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
24 odpowiedzi w tym temacie

#21 Night90

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:254
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Blisko Lublina :>
Offline

Napisano 12.08.2011 16:12

Taka linijka:

damage = damage+0.1*sila_gracza[idattacker];

Domyśle 10 pkt to 1 dmg więcej

Ale wystarczy że zmienisz 0.1 na 5 i będziesz miał że 1 pkt to 5 do dmg :)
  • +
  • -
  • 2
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png

#22 Barto_12_SAS

    mów mi Paja

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:433
  • GG:
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Dąbrowa
Offline

Napisano 12.08.2011 16:20

aha - wielkie dzięki "+" 4you

EDIT : mówili , aby wszystko z siła pokopiować a bez tego to pewnie crash serwera :D :/

Jeszcze jedno pytanie : mam klase np. rolnik z kazachstanu i on ma 2x dmg to na jakiej zasadzie bedzie to dzialalo ?

(dmg broni + dmg ze skill'a )* 2
 (dmg broni * 2 ) + dmg z umiejetnosci

EDIT 2 :

A no i jeszcze jak byłyby wspomagacze dmg

z tego co aktualnie mi działa to na tej zasadzie
(dmg broni * x )* x
a teraz jak bedzie ?

Po za tym sorki , że wam d**e zawracam , czy tam jak ktoś woli Qlturalniej czas marnuje


EDIT 3 :

Po skompilowaniu coś się takiego przytrafiło

COD_B12SAS.sma(2493) : error 017: undefined symbol "sila2gracza"

Co z tym ?

EDIT 4 :

Już sobie poradziłem :D
Nie "zdefiniowałem" nowej waartości sila2gracza , czy jakoś tak

Użytkownik SAS edytował ten post 12.08.2011 17:01

  • +
  • -
  • 0

www.BartoIT.pl

:plus: - klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD


#23 Night90

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:254
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Blisko Lublina :>
Offline

Napisano 12.08.2011 17:34

Jeśli gracz dostanie item który dodaje do DMG to będzie DMG z broni + statystyka+item
  • +
  • -
  • 0
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png

#24 Barto_12_SAS

    mów mi Paja

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:433
  • GG:
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Dąbrowa
Offline

Napisano 14.08.2011 19:23

Aha- sorki , że tak póxno ale dopierosię zoorientowałem - co odpowiada za zapis tych punktów , bo co wbije lvl to chce abym je rozdawał ponownie - w pozostałych 4 są a w tym zwiekszeniu dmg broni jakby sie nie zapisały
  • +
  • -
  • 0

www.BartoIT.pl

:plus: - klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD


#25 Night90

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:254
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Blisko Lublina :>
Offline

Napisano 14.08.2011 19:29

public ZapiszDane(id)
{
	new vaultkey[64],vaultdata[256];
	format(vaultkey,63,"%s-%i-cod", nazwa_gracza[id], klasa_gracza[id]);
	format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id], sila_gracza[id]);
	nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata);
}

public WczytajDane(id, klasa)
{
	new vaultkey[64],vaultdata[256];
	format(vaultkey,63,"%s-%i-cod", nazwa_gracza[id], klasa);
	format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id], sila_gracza[id]);
	nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255);
	
	replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");
	
	new doswiadczeniegracza[32], poziomgracza[32], inteligencjagracza[32], silagracza[32], zrecznoscgracza[32], zwinnoscgracza[32], sila2gracza[32];
	
	parse(vaultdata, doswiadczeniegracza, 31, poziomgracza, 31, inteligencjagracza, 31, silagracza, 31, zrecznoscgracza, 31, zwinnoscgracza, 31, sila2gracza, 31);
	
	doswiadczenie_gracza[id] = str_to_num(doswiadczeniegracza);
	poziom_gracza[id] = str_to_num(poziomgracza)>0?str_to_num(poziomgracza):1;
	inteligencja_gracza[id] = str_to_num(inteligencjagracza);
	zdrowie_gracza[id] = str_to_num(silagracza);
	wytrzymalosc_gracza[id] = str_to_num(zrecznoscgracza);
	kondycja_gracza[id] = str_to_num(zwinnoscgracza);
	sila_gracza[id] = str_to_num(sila2gracza);
	punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]-sila_gracza[id];
}

A dokładniej tam gdzie masz to
%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i

  • +
  • -
  • 0
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych