Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Zomm na wszystkich broniach i 16k $ na respie
#1
Napisano 10.08.2011 11:51
Item: Poradnik Snajpera
Opis: Posiadasz ZOOM'a na wszystkich broniach
Item: Plecak zlodzieja
Opis: Dostajesz 16000$[/center:5491ade951]
www.BartoIT.pl
- klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD
#2
Napisano 12.08.2011 07:34
if(informacje_przedmiotu == NumerItemu)
cs_set_user_money(id) += 16000
Nie wiem czy dziala.
#3
Napisano 12.08.2011 08:01
Po dodaniu do "DajPrzedmiot(id, przedmiot)" w tym swith(przedmiot)
COD_B12SAS.sma(2572) : error 017: undefined symbol "informacje_przedmiotu" COD_B12SAS.sma(2573) : error 088: number of arguments does not match definition
Użytkownik SAS edytował ten post 12.08.2011 08:07
www.BartoIT.pl
- klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD
#4
Napisano 12.08.2011 08:05
Co do drugiego, zoom ma być na klawisz? na prawy myszki czy jak?
#5
Napisano 12.08.2011 08:08
www.BartoIT.pl
- klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD
#6
Napisano 12.08.2011 08:09
if(informacje_przedmiotu_gracza[id] == NumerItemu)
reszta bez zmian
Dodano 12 sierpień 2011 - 08:12:
a jeszcze cos
[id]
dodaj
[0]
#7
Napisano 12.08.2011 08:59
error 088: number of arguments does not match definition
www.BartoIT.pl
- klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD
#8
Napisano 12.08.2011 09:04
#9
Napisano 12.08.2011 09:07
public Odrodzenie(id)
{
if(klasa_gracza[id] == tajniak)
ZmienUbranie(id, 0);
else
ZmienUbranie(id, 1);
if (klasa_gracza[id] == tajniak && is_user_alive(id) && random_num(1,3) == 1)
{
new CsTeams:team=cs_get_user_team(id)
if(team==CS_TEAM_CT)
cs_set_user_team(id,CS_TEAM_T,CS_DONTCHANGE)
if(team==CS_TEAM_T)
cs_set_user_team(id,CS_TEAM_CT,CS_DONTCHANGE)
ExecuteHam(Ham_Spawn,id)
cs_set_user_team(id,team,CS_DONTCHANGE)
}
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(nowa_klasa_gracza[id])
{
klasa_gracza[id] = nowa_klasa_gracza[id];
nowa_klasa_gracza[id] = 0;
ilosc_rakiet_gracza[id] = 0;
ilosc_dynamitow_gracza[id] = 0;
ilosc_min_gracza[id] = 0;
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
switch(get_user_team(id))
{
case 1: give_item(id, "weapon_deagle");
case 2: give_item(id, "weapon_deagle");
}
WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
}
if(!klasa_gracza[id])
{
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 255);
switch(klasa_gracza[id])
{
case Snajper:
{
give_item(id, "weapon_awp");
give_item(id, "weapon_scout");
give_item(id, "weapon_deagle");
}
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx klasy dalej
}
case ksk:
{
give_item(id, "weapon_awp");
give_item(id, "weapon_scout");
give_item(id, "weapon_sg550");
set_user_gravity(id, 0.2);
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 35);
}
case kamikadze:
{
give_item(id, "weapon_xm1014");
}
case kowboj:
{
give_item(id, "weapon_elite");
}
case mistyk:
{
give_item(id, "weapon_deagle");
}
case zwinny:
{
give_item(id, "weapon_ak47");
}
case antyz:
{
give_item(id, "weapon_aug");
give_item(id, "weapon_mp5navy");
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 85);
}
case markowy:
{
give_item(id, "weapon_sg550");
give_item(id, "weapon_sg552");
}
}
if(gracz_resetuje[id])
{
ResetujPunkty(id);
gracz_resetuje[id] = false;
}
if(punkty_gracza[id]>0)
PrzydzielPunkty(id);
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 53)
set_user_gravity(id, 0.2)
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 32)
set_user_gravity(id, 0.5)
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 31) //numer itemu
{
set_user_clip(id, maxClip[get_user_weapon(id)]);
}
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 10 || informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 9)
give_item(id, "weapon_hegrenade");
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 9)
ZmienUbranie(id, 0);
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 1)
set_user_footsteps(id, 1);
else
set_user_footsteps(id, 0);
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 13)
give_item(id, "weapon_awp");
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 55)
give_item(id, "weapon_m3");
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 56)
give_item(id, "weapon_hegrenade");
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 58)
cs_set_user_money(id) += 16000;
new weapons[32];
new weaponsnum;
get_user_weapons(id, weapons, weaponsnum);
for(new i=0; i<weaponsnum; i++)
if(is_user_alive(id))
if(maxAmmo[weapons[i]] > 0)
cs_set_user_bpammo(id, weapons[i], maxAmmo[weapons[i]]);
redukcja_obrazen_gracza[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(wytrzymalosc_gracza[id])))/100);
maksymalne_zdrowie_gracza[id] = zdrowie_klasy[klasa_gracza[id]]+zdrowie_gracza[id]*2;
szybkosc_gracza[id] = STANDARDOWA_SZYBKOSC*szybkosc_klasy[klasa_gracza[id]]+floatround(kondycja_gracza[id]*1.3);
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 18)
{
maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 100;
szybkosc_gracza[id] -= 0.4;
}
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 25)
{
maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 50;
szybkosc_gracza[id] -= 0.3;
}
set_user_armor(id, pancerz_klasy[klasa_gracza[id]]);
set_user_health(id, maksymalne_zdrowie_gracza[id]);
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 17)
set_user_armor(id, 500);
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 42)
{
ilosc_min_gracza[id] = 3;
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}Może w złe miejsce nadal to wpisuje ?
www.BartoIT.pl
- klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD
#11
Napisano 12.08.2011 09:18
cs_set_user_money[id] += 16000;
#12
Napisano 12.08.2011 09:23
A i tak przy okazji - wiecie może jak zrobić nową statystykę , np. xxxx i za kazdy punkt w nią zainwestowany do broni +5 dmg np. ?
www.BartoIT.pl
- klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD
#13
Napisano 12.08.2011 09:26
#14
Napisano 12.08.2011 13:41
sila_gracza[id xxxxxx
www.BartoIT.pl
- klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD
#15
Napisano 12.08.2011 13:52
#16
Napisano 12.08.2011 14:04
new inteligencja[65]; new zdrowie[60]; new wytrzymalosc[60]; new kondycja[60]; new sila[60]; new tytul[25]; format(inteligencja, 64, "Inteligencja: \r%i \y(Zwieksza obrazenia zadawane przedmiotami)", inteligencja_gracza[id]); format(zdrowie, 59, "Zycie: \r%i \y(Zwieksza zycie)", zdrowie_gracza[id]); format(wytrzymalosc, 59, "Wytrzymalosc: \r%i \y(Zmniejsza obrazenia)", wytrzymalosc_gracza[id]); format(kondycja, 59, "Kondycja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", kondycja_gracza[id]); format(sila, 59, "Sila: \r%i \y(Zwieksza DMG Broni)", sila_gracza[id]); format(tytul, 24, "Przydziel Punkty(%i):", punkty_gracza[id]); new menu = menu_create(tytul, "PrzydzielPunkty_Handler"); menu_additem(menu, inteligencja); menu_additem(menu, zdrowie); menu_additem(menu, wytrzymalosc); menu_additem(menu, kondycja); menu_additem(menu, sila); menu_display(id, menu);
Dobra - to teraz 1 pytanie - kopiowac tylko siła , czy i te nowy tytul ?
www.BartoIT.pl
- klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD
#18
Napisano 12.08.2011 14:11
www.BartoIT.pl
- klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD
#19
Napisano 12.08.2011 15:39
#20
Napisano 12.08.2011 16:07
www.BartoIT.pl
- klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty









