Witam mam takie pytanie jak dodać Auto Bunny Hop klasie.
Pytam się was ponieważ ja nie wiem i czekam na odpowiedzi od was proszę o dokładne odpowiedzi!!!
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 08.08.2011 12:33
#2
Napisano 08.08.2011 14:26
Na początku pod
Pod
Pod :
dodajesz(jeśli tego nie ma):
I na końcu dajesz:
Całość powinna wygladać tak:
#include <codmod>dodajesz
#include <engine>
Pod
new const wytrzymalosc = 0;dajesz:
new bool:ma_klase[33];
Pod :
public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); }
dodajesz(jeśli tego nie ma):
public cod_class_enabled(id) ma_klase[id] = true; public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false;
I na końcu dajesz:
public client_PreThink(id) { if(!ma_klase[id]) return; entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0) if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) { new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags); if (flags & FL_WATERJUMP) return; if (entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) > 1) return; if (!(flags & FL_ONGROUND)) return; new Float:velocity[3] entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity) velocity[2] += 255.0 entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity) entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6) } }
Całość powinna wygladać tak:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
new const nazwa[] = "Klasa";
new const opis[] = "Ma auto bunnyhopa";
new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public client_PreThink(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0)
if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2)
{
new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags);
if (flags & FL_WATERJUMP)
return;
if (entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) > 1)
return;
if (!(flags & FL_ONGROUND))
return;
new Float:velocity[3]
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
velocity[2] += 255.0
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)
}
}
Użytkownik severe edytował ten post 08.08.2011 14:28
#3
Napisano 08.08.2011 15:30
ej severe nie oto mi chodziło mi chodzi w QTM_CodMod więc proszę o dalesz odpowiedzi
!!!

#4
Napisano 08.08.2011 15:31
Zaznaczyłeś, że to jest nowy więc Ci zrobił..
#5
Napisano 08.08.2011 15:55
no pomyliło mi się to Jest Stary cod mod
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary
CoD Stary
Zmiana zapisu monet cod staryZmiana zapisu monet nie na klase ale jako ogół Napisany przez Jamdzam, 15.06.2019 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
CoD Stary
[ROZWIĄZANE] problem z klasą dostającą granat co 15 secNapisany przez Jamdzam, 10.06.2019 ![]() |
|
![]() |
||
CoD Stary
Dodanie int, wytrzymałości do perku przedmiotuNapisany przez WirtualnyFanatyk, 26.02.2019 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Stary
Zmiana huduCod nowy, cod stary, opisy klas HUD Napisany przez WirtualnyFanatyk, 20.10.2018 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Stary
CoD Nowy vs CoD StaryNapisany przez Zaaxel, 21.11.2017 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych