Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Pytanie dotyczące BH dla klasy

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 proszeopomoc

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: -10
Poniżej przeciętnej

  • Postów:95
  • GG:
  • Imię:Arek
  • Lokalizacja:łódż
Offline

Napisano 08.08.2011 12:33

Witam mam takie pytanie jak dodać Auto Bunny Hop klasie.



Pytam się was ponieważ ja nie wiem i czekam na odpowiedzi od was proszę o dokładne odpowiedzi!!!

#2 severe

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:52
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 08.08.2011 14:26

Na początku pod
#include <codmod>
dodajesz
#include <engine>

Pod
new const wytrzymalosc = 0;
dajesz:
new bool:ma_klase[33];

Pod :
public plugin_init() {
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

dodajesz(jeśli tego nie ma):
public cod_class_enabled(id)
	ma_klase[id] = true;


public cod_class_disabled(id)
	ma_klase[id] = false;

I na końcu dajesz:
public client_PreThink(id) 
{
	if(!ma_klase[id])
		return;
		
	entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0)	
	
	if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) 
	{
		new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags);
		
		if (flags & FL_WATERJUMP)
			return;
			
		if (entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) > 1)
			return;
		if (!(flags & FL_ONGROUND))
			return;
		
		new Float:velocity[3]
		entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
		velocity[2] += 255.0
		entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
		
		entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)
	}
}

Całość powinna wygladać tak:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>

new const nazwa[] = "Klasa";
new const opis[] = "Ma auto bunnyhopa";
new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;


public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public client_PreThink(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;

entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0)

if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2)
{
new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags);

if (flags & FL_WATERJUMP)
return;

if (entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) > 1)
return;
if (!(flags & FL_ONGROUND))
return;

new Float:velocity[3]
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
velocity[2] += 255.0
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)
}
}

Użytkownik severe edytował ten post 08.08.2011 14:28

  • +
  • -
  • 2

#3 proszeopomoc

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -10
Poniżej przeciętnej

  • Postów:95
  • GG:
  • Imię:Arek
  • Lokalizacja:łódż
Offline

Napisano 08.08.2011 15:30

ej severe nie oto mi chodziło mi chodzi w QTM_CodMod więc proszę o dalesz odpowiedzi :D!!!

#4 ;((

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 347
Wszechpomocny

  • Postów:1 157
  • Lokalizacja:Aha
Offline

Napisano 08.08.2011 15:31

Zaznaczyłeś, że to jest nowy więc Ci zrobił..
  • +
  • -
  • 0

#5 proszeopomoc

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -10
Poniżej przeciętnej

  • Postów:95
  • GG:
  • Imię:Arek
  • Lokalizacja:łódż
Offline

Napisano 08.08.2011 15:55

no pomyliło mi się to Jest Stary cod mod





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych