Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Nieskończona ilość pieniędzy - inaczej....


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 07.08.2011 17:51

Chciałem przykładowo w Diablo 5.9l użyć pluginu:
Unlimited Money - nieograniczona kasa - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Lecz nie do końca dobrze działa bo jeżeli mam 17k a chce kupić coś za 16k piszę że nie mam wymaganej ilości pieniędzy.

LECZ gdy nie używam tego pluginu a mam przykładowy plugin VIP czasem dobija do 20k no ale wiadomo że od nowej rundy wyrównuje do "max" 16k.
Można do jakoś zmienić żeby nie wyrównywało ?
  • +
  • -
  • 0

#2 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 09.08.2011 09:18

Prawdopodobnie się nie da od nowej rundy zawszę będzie dawać ci 16 k
  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#3 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 539
Wszechwiedzący

  • Postów:1464
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 10.08.2011 14:21

A gdyby tak przy końcu rundy pobierać kasę gracza, w nowej rundzie ustawiać taska np. 0.5 który będzie miał przywrócić zapisaną ilość życia?
W sumie to takie tylko luźnie przemyślenie...
  • +
  • -
  • 0

#4 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 361
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 10.08.2011 14:35

A gdyby tak użyć po prostu pluginu od Arkshine:
#include < amxmodx >
#include < orpheu >
#include < orpheu_memory >
#include < orpheu_stocks >

const null = 0;
const minOrigStartMoney = 800;
const maxOrigStartMoney = 16000;
const maxSignedLong = 2147483583;

public plugin_precache( ) {
OrpheuRegisterHook( OrpheuGetFunction( "AddAccount", "CBasePlayer" ), "CBasePlayer_AddAccount", OrpheuHookPre );
OrpheuPatchMeM( );

}

public OrpheuHookReturn:CBasePlayer_AddAccount( const player, const amount, const bool:trackChange ) {
return OrpheuSupercede;
}

public OrpheuPatchMeM( ) {
PatchMem
(
"minStartMoney@CheckStartMoney()#SetCvar" , float( minOrigStartMoney ), float( null ),
"maxStartMoney@CheckStartMoney()#SetCvar" , float( maxOrigStartMoney ), float( maxSignedLong ),
"minStartMoney@ClientPutInServer()#SetCvar" , float( minOrigStartMoney ), float( null ),
"maxStartMoney@ClientPutInServer()#SetCvar" , float( maxOrigStartMoney ), float( maxSignedLong ),
"minStartMoney@HandleMenu_ChooseTeam()#SetCvar" , float( minOrigStartMoney ), float( null ),
"maxStartMoney@HandleMenu_ChooseTeam()#SetCvar" , float( maxOrigStartMoney ), float( maxSignedLong ),
"minStartMoney@CheckStartMoney()#Check" , minOrigStartMoney, null,
"maxStartMoney@CheckStartMoney()#Check" , maxOrigStartMoney, maxSignedLong,
"minStartMoney@ClientPutInServer()#Check" , minOrigStartMoney, null,
"maxStartMoney@ClientPutInServer()#Check" , maxOrigStartMoney, maxSignedLong,
"maxStartMoney@HandleMenu_ChooseTeam()#Check" , minOrigStartMoney, null,
"maxStartMoney@HandleMenu_ChooseTeam()#Check" , maxOrigStartMoney, maxSignedLong,
"maxStartMoney@CBasePlayer::AddAccount()#Check" , maxOrigStartMoney, maxSignedLong,
"maxStartMoney@CBasePlayer::AddAccount()#Set" , maxOrigStartMoney, maxSignedLong,
"maxStartMoney@CBasePlayer::JoiningThink()#Check" , maxOrigStartMoney, maxSignedLong,
"maxStartMoney@CBasePlayer::JoiningThink()#Set" , maxOrigStartMoney, maxSignedLong,
"maxStartMoney@CBasePlayer::Reset()#Check" , maxOrigStartMoney, maxSignedLong,
"maxStartMoney@CBasePlayer::Reset()#Set" , maxOrigStartMoney, maxSignedLong,
"maxStartMoney@CHalfLifeTraining::PlayerThink()#Check", maxOrigStartMoney, maxSignedLong,
"maxStartMoney@CHalfLifeTraining::PlayerThink()#Set" , maxOrigStartMoney, maxSignedLong
);

}

PatchMem( any:... ) {
enum Patch {
memoryIdentifier[ 64 ],
any:valueOriginal,
any:valueToReplace
};

new data[ Patch ];
new rowCount = numargs( ) / 3;
new offsetsPatched;

for ( new i = 0, c, j, row; i < rowCount; i++ )
{
row = i * 3;
while ( ( c = getarg( row, j ) ) ) { data[ memoryIdentifier ][ j++ ] = c; }

data[ memoryIdentifier ][ j++ ] = '^0';
data[ valueOriginal ] = getarg( row + 1 );
data[ valueToReplace ] = getarg( row + 2 );

if ( OrpheuMemorySet( data[ memoryIdentifier ], 1, data[ valueToReplace ] ) )
{
server_print( "^t[OK] %s", data[ memoryIdentifier ] );
offsetsPatched++;
}
else
{
server_print( "^t[NOT FOUND] %s", data[ memoryIdentifier ] );
}
j = 0;
}

}


Sygnatura w załączniku -> /orpheu/memory/

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2

#5 KariiO

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 10.08.2011 16:42

Wszystko git +
Tylko ja nie mam u siebie na serwerze orpheu...więc pewnie muszę zainstalować?
  • +
  • -
  • 0

#6 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 539
Wszechwiedzący

  • Postów:1464
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 10.08.2011 17:15

Zapewne tak...
Instalacja Orpheu - AMXX.pl: Support AMX Mod X

Dodano 10 sierpień 2011 - 18:23:
Money Manager - Menadżer pieniędzy - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Jeszcze może to przetestuj :]
  • +
  • -
  • 0

#7 KariiO

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 14.08.2011 13:24

Może mi ktoś skompilować ten plugin co dał Ortega ?
Bo mi coś nie chce...
  • +
  • -
  • 0

#8 Skull3D

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 102
Zaawansowany

  • Postów:651
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 14.08.2011 13:29

Łapaj:

Załączone pliki



#9 KariiO

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 15.08.2011 13:19

Sprawdziłem i prawie działa lecz na początku rundy jeżeli mam 17k zmniejsza do standardowego maksimum czyli 16k.

Logi:
L 08/16/2011 - 01:20:03: Info (map "de_dust2_long") (file "addons/amxmodx/logs/error_20110816.log")
L 08/16/2011 - 01:20:03: [ORPHEU] Function "CBasePlayer::AddAccount" not found
L 08/16/2011 - 01:20:03: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "moneyx.amxx")
L 08/16/2011 - 01:20:03: [AMXX] Run time error 10: native error (native "OrpheuGetFunction")
L 08/16/2011 - 01:20:03: [AMXX]    [0] dasdasdas.sma::plugin_precache (line 12)

Użytkownik KariiO edytował ten post 16.08.2011 14:27

  • +
  • -
  • 0

#10 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 361
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 16.08.2011 15:06

amxmodx\configs\orpheu\functions\CBasePlayer\

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych