Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Informacja o wyczarowaniu HE u Lowcy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 remake

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:27
  • Lokalizacja:Hmm... Co cię to?
Offline

Napisano 07.08.2011 13:38

Dziś wpadłem na pomysł, żeby dorobić informacje u Łowcy, że wyczarował granata. Udało mi się, lecz po wyczarowaniu HE oraz wyświetleniu informacji o tym, następuje następne ładowanie granata mimo, iż nie wykorzystałem go poprzednio. Oczywiście granat nie zostaje dodany do aktualnej liczby granatów, ale chciałbym by była wyświetlana informacja "posiadasz już maksymalną liczbę granatów". Myślałem, żeby to zrobić mniej więcej tak, lecz niestety zakończyło się to niepowodzeniem:
case Hunter: 
{
if(fm_give_item(id, "weapon_hegrenade"))
{
show_hudmessage(id, "[Lowca] Wyczarowales He Grenade")
}
else show_hudmessage(id, "Nie mozesz wiecej wyczarowac")
}


Próbowałem też coś takiego, ale to się nawet kupy nie trzyma oraz występują błędy przy kompilacji.
Spoiler


Spoiler


Moje pytanie brzmi: Czy da się stworzyć coś takiego co próbuję i czy mógłby mi ktoś powiedzieć co robię źle?
  • +
  • -
  • 0

#2 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 07.08.2011 14:36

case Hunter: 

		{

			new ilosc_granatow = cs_get_user_bpammo(id,CSW_HEGRENADE)

			if(ilosc_granatow<0)

			{

				give_item(id,"weapon_hegrenade")

				show_hudmessage(id, "[Lowca] Wyczarowales He Grenade") 

			}

			else show_hudmessage(id, "Nie mozesz wiecej wyczarowac") 

		}

  • +
  • -
  • 2

#3 remake

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:27
  • Lokalizacja:Hmm... Co cię to?
Offline

Napisano 07.08.2011 18:30

case Hunter: 
		{
			new ilosc_granatow = cs_get_user_bpammo(id,CSW_HEGRENADE)
			if(ilosc_granatow<0)
			{
				give_item(id,"weapon_hegrenade")
				show_hudmessage(id, "[Lowca] Wyczarowales He Grenade") 
			}
			else show_hudmessage(id, "Nie mozesz wiecej wyczarowac") 
		}


Nie działało więc trochę poprawiłem i działa. Wielki + dla Ciebie ;)
Prawidłowo powinno to wyglądać tak:
		case Hunter: 
{
new ilosc_granatow = cs_get_user_bpammo(id,CSW_HEGRENADE)
if(ilosc_granatow<1)
{
fm_give_item(id,"weapon_hegrenade")
show_hudmessage(id, "[Lowca] Wyczarowales He Grenade")
}
else show_hudmessage(id, "[Lowca] Nie mozesz wiecej wyczarowac")
}

  • +
  • -
  • 0

#4 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 07.08.2011 23:06

Literówka :)
Ale dobrze że działa.
  • +
  • -
  • 0

#5 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 539
Wszechwiedzący

  • Postów:1464
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.08.2011 09:03

Bo nie miałeś #include <fun> :]
  • +
  • -
  • 0

#6 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 705
Guru

  • Postów:2178
Offline

Napisano 08.08.2011 10:18

Bo nie miałeś #include <fun> :]

W diablomodzie fun jest od razu.
Najpierw zobacz w kod, a potem "pomagaj" :]
  • +
  • -
  • 0

#7 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 539
Wszechwiedzący

  • Postów:1464
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.08.2011 11:19

A więc co innego mogło być przyczyną nie działania z funa:
give_item(id,"weapon_hegrenade")?
  • +
  • -
  • 0

#8 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 08.08.2011 12:13

Podejrzewam :
if(ilosc_granatow<0)

if(ilosc_granatow<1)

  • +
  • -
  • 0

#9 remake

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:27
  • Lokalizacja:Hmm... Co cię to?
Offline

Napisano 08.08.2011 13:44

Heh, najważniejsze że już działa pod kodem jaki podałem..
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych