Dziś wpadłem na pomysł, żeby dorobić informacje u Łowcy, że wyczarował granata. Udało mi się, lecz po wyczarowaniu HE oraz wyświetleniu informacji o tym, następuje następne ładowanie granata mimo, iż nie wykorzystałem go poprzednio. Oczywiście granat nie zostaje dodany do aktualnej liczby granatów, ale chciałbym by była wyświetlana informacja "posiadasz już maksymalną liczbę granatów". Myślałem, żeby to zrobić mniej więcej tak, lecz niestety zakończyło się to niepowodzeniem:
case Hunter:
{
if(fm_give_item(id, "weapon_hegrenade"))
{
show_hudmessage(id, "[Lowca] Wyczarowales He Grenade")
}
else show_hudmessage(id, "Nie mozesz wiecej wyczarowac")
}
Próbowałem też coś takiego, ale to się nawet kupy nie trzyma oraz występują błędy przy kompilacji.
Moje pytanie brzmi: Czy da się stworzyć coś takiego co próbuję i czy mógłby mi ktoś powiedzieć co robię źle?