Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Błędy w logach i crashe serwera CoD by DarkGL

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Fajled

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 56
Pomocny

  • Postów:279
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 06.08.2011 19:25

Witam !
Otóż mam pewien problem na swoim CoD. Wgrałem modyfikacje Starego CoDa by DarkGL - serwer crashuje się ciągle, nawet jedna mapa do końca spokojnie nie może przejść.

Oto błędy logów:

L 08/06/2011 - 18:25:39: Start of error session.
L 08/06/2011 - 18:25:39: Info (map "cs_assault") (file "addons/amxmodx/logs/error_20110806.log")
L 08/06/2011 - 18:25:39: [CSTRIKE] Invalid weapon id 29
L 08/06/2011 - 18:25:39: [AMXX] Run time error 10 (plugin "cod.amxx") (native "cs_get_user_bpammo") - debug not enabled!
L 08/06/2011 - 18:25:39: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 08/06/2011 - 19:09:04: Start of error session.
L 08/06/2011 - 19:09:04: Info (map "de_inferno") (file "addons/amxmodx/logs/error_20110806.log")
L 08/06/2011 - 19:09:04: [CSTRIKE] Non-player entity 0 out of range
L 08/06/2011 - 19:09:04: [AMXX] Run time error 10 (plugin "cod.amxx") (native "cs_set_weapon_ammo") - debug not enabled!
L 08/06/2011 - 19:09:04: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).

Tego CoDa są dwie wersje - 1 i 3 (druga wycofana), bodajże drugi H@ wgrał tę pierwszą, dlatego jest cod.amxx - ja teraz wgrałem wersję 3 gdyż chciałem wyłączyć w define sklep i sprint. I właśnie teraz jak są crashe to czysto w logach - dalej z tym "starym" - nowy ma nazwę cod2.amxx.
Dodawałem debug do plugins.ini, ale przez to serwer się wyłącza jeszcze szybciej... Wie ktoś co na to poradzić?

Użytkownik Failed edytował ten post 06.08.2011 19:27

  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10825
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 06.08.2011 22:58

nic mi te logi nie dają sprawdzę to sam
  • +
  • -
  • 0

#3 M0nk3y

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: -5
Mniej niż zer0.

  • Postów:18
  • Imię:Artur
  • Lokalizacja:Radziszów
Offline

Napisano 07.08.2011 12:45

L 08/07/2011 - 13:25:09: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "cod.amxx")
L 08/07/2011 - 13:25:09: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds
L 08/07/2011 - 13:25:09: [AMXX] [0] cod.sma::OddajPrzedmiot_Handle (line 4641)
L 08/07/2011 - 13:25:59: Start of error session.

L 08/07/2011 - 12:51:16: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "cod.amxx")
L 08/07/2011 - 12:51:16: [AMXX] Run time error 10: native error (native "entity_get_int")
L 08/07/2011 - 12:51:16: [AMXX] [0] cod.sma::PokazInformacje (line 4321)
L 08/07/2011 - 12:51:16: [ENGINE] Invalid entity 31

łap ;) pisałem Ci już na gg o tym ale 0 odpowiedzi ^^
  • +
  • -
  • 0

#4 Fajled

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 56
Pomocny

  • Postów:279
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 07.08.2011 18:48

M0nk3y, to chyba jest temat z moim problemem, a nie twoim ?
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych