public ZamienItem(id) { new menu = menu_create("Zamien przedmiot", "ZamienPrzedmiot_Handle"); new cb = menu_makecallback("ZamienItem_Callback"); for(new i=0; i<=32; i++) { if(!is_user_connected(i)) continue; menu_additem(menu, nazwa_gracza[i], _, _, cb); } menu_display(id, menu); } public ZamienPrzedmiot_Handle(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } new access, callback, data[64], info[64]; menu_item_getinfo(menu, item, access, info, charsmax(info), data, charsmax(data), callback); new id2 = get_user_index(data); if(!is_user_connected(id2)){ client_print(id, print_chat, "Nie odnaleziono zadanego gracza."); return PLUGIN_CONTINUE; } if(dostal_przedmiot[id2]){ client_print(id, print_chat, "Wybrany gracz musi poczekac 1 runde."); return PLUGIN_CONTINUE; } if(dostal_przedmiot[id]){ client_print(id, print_chat, "Musisz poczekac 1 runde."); return PLUGIN_CONTINUE; } if(!informacje_przedmiotu_gracza[id2][0]){ client_print(id, print_chat, "Wybrany gracz nie mam zadnego itemu."); return PLUGIN_CONTINUE; } if(!informacje_przedmiotu_gracza[id][0]){ client_print(id, print_chat, "Nie masz zadnego itemu."); return PLUGIN_CONTINUE; } new nazwa_menu[128]; formatex(nazwa_menu, charsmax(nazwa_menu), "Wymien sie itemem %s z graczem %s", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]],nazwa_gracza[id]) new menu2 = menu_create(nazwa_menu, "menu_wymien"); menu_additem(menu2, "Tak", nazwa_gracza[id]); menu_additem(menu2, "Nie", nazwa_gracza[id]); menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz"); menu_display(id2, menu2); return PLUGIN_CONTINUE; } public menu_wymien(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } new access, callback, data[64]; menu_item_getinfo(menu, item, access, data, charsmax(data), _, _, callback); new id2 = get_user_index(data) switch(item) { case 0: { new perk_zmienny[4]; perk_zmienny[0] = informacje_przedmiotu_gracza[id2][0]; perk_zmienny[1] = informacje_przedmiotu_gracza[id][0]; perk_zmienny[2] = informacje_przedmiotu_gracza[id2][1] perk_zmienny[3] = informacje_przedmiotu_gracza[id][1] DajPrzedmiot(id, perk_zmienny[0]); DajPrzedmiot(id2, perk_zmienny[1]); informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = perk_zmienny[2]; informacje_przedmiotu_gracza[id2][1] = perk_zmienny[3]; dostal_przedmiot[id2] = true; dostal_przedmiot[id] = true; new nazwa_dajacego[64]; get_user_name(id, nazwa_dajacego, charsmax(nazwa_dajacego)) client_print(id, print_chat, "Wymieniles sie itemem z %s.", data); client_print(id2, print_chat, "Wymieniles sie itemem z %s.", nazwa_dajacego) } case 1: client_print(id2, print_chat, "Wybrany gracz nie zgodzil sie na wymiane itemu.") } return PLUGIN_CONTINUE; } public ZamienItem_Callback(id, menu, item) { new access, callback, data[64], info[64]; menu_item_getinfo(menu, item, access, info, charsmax(info), data, charsmax(data), callback); new id2 = get_user_index(data); if(id2 == id || !klasa_gracza[id2] || !informacje_przedmiotu_gracza[id2][0]) return ITEM_DISABLED; return ITEM_ENABLED; }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

Brak odpowiedzi do tego tematu
#1
Napisano 06.08.2011 19:09
Witam. Mógłby mi ktoś pomóc przerobić jeden kod? Mianowicie chodzi mi o Wymianę itemami. Normalnie jest tak, jak nawet jeden item ma chociaż 40wytrzymałości to przy wymianie będzie już miał 100. Dałby ktoś radę? ,)
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary
CoD Stary
Zmiana zapisu monet cod staryZmiana zapisu monet nie na klase ale jako ogół Napisany przez Jamdzam, 15.06.2019 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
CoD Stary
[ROZWIĄZANE] problem z klasą dostającą granat co 15 secNapisany przez Jamdzam, 10.06.2019 ![]() |
|
![]() |
||
CoD Stary
Dodanie int, wytrzymałości do perku przedmiotuNapisany przez WirtualnyFanatyk, 26.02.2019 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Stary
Zmiana huduCod nowy, cod stary, opisy klas HUD Napisany przez WirtualnyFanatyk, 20.10.2018 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Stary
CoD Nowy vs CoD StaryNapisany przez Zaaxel, 21.11.2017 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych