Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Wymiana perkami + wytrzymałość.

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 VerShinin

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:173
  • Lokalizacja:Świdwin
Offline

Napisano 06.08.2011 19:09

Witam. Mógłby mi ktoś pomóc przerobić jeden kod? Mianowicie chodzi mi o Wymianę itemami. Normalnie jest tak, jak nawet jeden item ma chociaż 40wytrzymałości to przy wymianie będzie już miał 100. Dałby ktoś radę? ,)

public ZamienItem(id)
{
        new menu = menu_create("Zamien przedmiot", "ZamienPrzedmiot_Handle");
        new cb = menu_makecallback("ZamienItem_Callback");
        for(new i=0; i<=32; i++)
        {
                if(!is_user_connected(i))
                        continue;
                menu_additem(menu, nazwa_gracza[i], _, _, cb);
        }
        menu_display(id, menu);
}

public ZamienPrzedmiot_Handle(id, menu, item)
{
        if(item == MENU_EXIT)
        {
                menu_destroy(menu);
                return PLUGIN_CONTINUE;
        }
        new access, callback, data[64], info[64];
        menu_item_getinfo(menu, item, access, info, charsmax(info), data, charsmax(data), callback);
        new id2 = get_user_index(data);
        if(!is_user_connected(id2)){
                client_print(id, print_chat, "Nie odnaleziono zadanego gracza.");
                return PLUGIN_CONTINUE;
        }
        
        if(dostal_przedmiot[id2]){
                client_print(id, print_chat, "Wybrany gracz musi poczekac 1 runde.");
                return PLUGIN_CONTINUE;
        }
        
        if(dostal_przedmiot[id]){
                client_print(id, print_chat, "Musisz poczekac 1 runde.");
                return PLUGIN_CONTINUE;
        }
        
        if(!informacje_przedmiotu_gracza[id2][0]){
                client_print(id, print_chat, "Wybrany gracz nie mam zadnego itemu.");
                return PLUGIN_CONTINUE;
        }
        
        if(!informacje_przedmiotu_gracza[id][0]){
                client_print(id, print_chat, "Nie masz zadnego itemu.");
                return PLUGIN_CONTINUE;
        }
        
        new nazwa_menu[128];
        formatex(nazwa_menu, charsmax(nazwa_menu), "Wymien sie itemem %s z graczem %s", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]],nazwa_gracza[id])
        new menu2 = menu_create(nazwa_menu, "menu_wymien");
        
        menu_additem(menu2, "Tak", nazwa_gracza[id]);
        menu_additem(menu2, "Nie", nazwa_gracza[id]);
        
        menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
        menu_display(id2, menu2);
        return PLUGIN_CONTINUE;
}

public menu_wymien(id, menu, item)
{
        if(item == MENU_EXIT)
        {
                menu_destroy(menu);
                return PLUGIN_CONTINUE;
        }
        new access, callback, data[64];
        menu_item_getinfo(menu, item, access, data, charsmax(data), _, _, callback);
        new id2 = get_user_index(data) 
        
        switch(item)
        {
                case 0: 
                { 
                        new perk_zmienny[4];
                        perk_zmienny[0] = informacje_przedmiotu_gracza[id2][0];
                        perk_zmienny[1] = informacje_przedmiotu_gracza[id][0];
                        perk_zmienny[2] = informacje_przedmiotu_gracza[id2][1]
                        perk_zmienny[3] = informacje_przedmiotu_gracza[id][1]
                        
                        DajPrzedmiot(id, perk_zmienny[0]);
                        DajPrzedmiot(id2, perk_zmienny[1]);
                        informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = perk_zmienny[2];
                        informacje_przedmiotu_gracza[id2][1] = perk_zmienny[3];
                        
                        dostal_przedmiot[id2] = true;
                        dostal_przedmiot[id] = true;
                        
                        new nazwa_dajacego[64];
                        get_user_name(id, nazwa_dajacego, charsmax(nazwa_dajacego))
                        
                        client_print(id, print_chat, "Wymieniles sie itemem z %s.", data);
                        client_print(id2, print_chat, "Wymieniles sie itemem z %s.", nazwa_dajacego)
                }
                case 1: client_print(id2, print_chat, "Wybrany gracz nie zgodzil sie na wymiane itemu.")
                }
        return PLUGIN_CONTINUE;
}

public ZamienItem_Callback(id, menu, item)
{
        new access, callback, data[64], info[64];
        menu_item_getinfo(menu, item, access, info, charsmax(info), data, charsmax(data), callback);
        new id2 = get_user_index(data);
        if(id2 == id || !klasa_gracza[id2] || !informacje_przedmiotu_gracza[id2][0])
                return ITEM_DISABLED;
        return ITEM_ENABLED;
}

  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych