Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Klasa inżynier

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
42 odpowiedzi w tym temacie

#21 Karaj

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:83
  • Imię:Adi
  • Lokalizacja:Strzelce
Offline

Napisano 07.08.2011 00:07

precache_sound("sentry_shoot.wav");

precache_model("models/v_tfc_spanner.mdl")
precache_model("models/base2.mdl")
precache_model("models/sentry2.mdl")
engfunc(EngFunc_PrecacheModel,"models/computergibs.mdl")
mdl_gib_build1 = engfunc(EngFunc_PrecacheModel,"models/mbarrel.mdl")
mdl_gib_build2 = engfunc(EngFunc_PrecacheModel,"models/computergibs.mdl")
mdl_gib_build3 = engfunc(EngFunc_PrecacheModel,"models/metalplategibs.mdl")
mdl_gib_build4 = engfunc(EngFunc_PrecacheModel,"models/cindergibs.mdl")
precache_sound("debris/bustmetal1.wav");
precache_sound("debris/bustmetal2.wav");

#22 lohster

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:31
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Słupsk
Offline

Napisano 07.08.2011 00:38

Nie no ja sie zalamie ja z tego nic nie kumam ale dzięki za help :(

#23 Crew

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:114
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Elbląg
Offline

Napisano 07.08.2011 09:12

gdzie w tym sma ustawić ilość działek na rundę?
Dałoby jeszcze zrobić takie coś jak w dziau Cypisa (ks 1.3), że nie ożna stawiać za blisko respa i bs'a?

Użytkownik Crew edytował ten post 07.08.2011 09:14

  • +
  • -
  • 0

#24 Szymek^

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:187
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Tczew
Offline

Napisano 07.08.2011 10:50

Dark mi również czasem serwer crashuje. Modele mam a nagle server shuuting down. Jest to gdy ma powstać działo czyli jest 100%.
Czy ten update twój pomoże ?
  • +
  • -
  • 0

#25 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 07.08.2011 11:11

a nie możesz sprawdzić ? trochę samodzielności
  • +
  • -
  • 0

#26 Szymek^

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:187
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Tczew
Offline

Napisano 07.08.2011 12:01

dalej crashe w logach i konsoli czysto.
  • +
  • -
  • 0

#27 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 07.08.2011 13:14

wgrałes modele ?
  • +
  • -
  • 0

#28 Aleksiej

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:61
  • Imię:Abdul
  • Lokalizacja:
Offline

Napisano 07.08.2011 16:20

Super sprawa, ale mam pewien problem.

Czy jest mozliwosc dodania takiego czegos, zeby dzialo znikalo po rundzie i zeby mozna bylo posiadac tylko jedno dzialo w tym samym czasie? :)
  • +
  • -
  • 0

#29 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 07.08.2011 17:00

a nie ma tak obecnie ?
  • +
  • -
  • 0

#30 Aleksiej

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:61
  • Imię:Abdul
  • Lokalizacja:
Offline

Napisano 07.08.2011 17:32

Wrzucilem Twoja wersje bez modyfikowania i moge postawic nieskonczenie wiele dzial, ktore nie znikaja po rundzie. :)
  • +
  • -
  • 0

#31 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 07.08.2011 17:38

Te modele i tą muze
precache_model("models/v_tfc_spanner.mdl")
	precache_model("models/base2.mdl")
	precache_model("models/sentry2.mdl")
	engfunc(EngFunc_PrecacheModel,"models/computergibs.mdl")
	mdl_gib_build1 = engfunc(EngFunc_PrecacheModel,"models/mbarrel.mdl")
	mdl_gib_build2 = engfunc(EngFunc_PrecacheModel,"models/computergibs.mdl")
	mdl_gib_build3 = engfunc(EngFunc_PrecacheModel,"models/metalplategibs.mdl")
	mdl_gib_build4 = engfunc(EngFunc_PrecacheModel,"models/cindergibs.mdl")
	precache_sound("debris/bustmetal1.wav");
	precache_sound("debris/bustmetal2.wav");

  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#32 Szymek^

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:187
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Tczew
Offline

Napisano 07.08.2011 19:10

Bo DarkGL edytowałem moją składankę. w public plugin_init() dodaj

register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");



I po problemie bo nie zainkludowałem eventu.

Dodano 07 sierpień 2011 - 20:12:
Z tego co wiem to te 5 modeli są w standardzie HL i 2 ostanie dźwięki.

Dodano 07 sierpień 2011 - 20:14:
Dark mam pytanie czy to prawidłowo, że jest 2x prechacowany 1 model ?


engfunc(EngFunc_PrecacheModel,"models/computergibs.mdl")mdl_gib_build2 = engfunc(EngFunc_PrecacheModel,"models/computergibs.mdl")
  • +
  • -
  • 3

#33 Aleksiej

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:61
  • Imię:Abdul
  • Lokalizacja:
Offline

Napisano 07.08.2011 19:43

Nadal mozna postawic wiecej niz jedno dzialo, da rade wprowadzic jakies ograniczenie?

Ale fakt faktem juz znikaja po rundzie, wiec leci +.

Użytkownik Aleksiej edytował ten post 07.08.2011 19:43

  • +
  • -
  • 0

#34 Szymek^

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:187
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Tczew
Offline

Napisano 07.08.2011 20:07

Nie jestem pewien ale zmień :

new bool:ma_dzialko[33];


na:

new ilosc_dzial[33];



w
public DajNoweDzialko(id)


zmień ma_dzialko[id] = true;

na:


ilosc_dzial[id] = 1;



w
public OpcjeDziala_Handle(id,menu,item)


if(ma_klase[id])


zmień na:

if(ilosc_dzial[id] > 0)


i zamiast:

ma_dzialo[id] = false;


wklej:

client_print(id, print_center, "Nie masz juz dzial!")


  • +
  • -
  • 1

#35 Aleksiej

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:61
  • Imię:Abdul
  • Lokalizacja:
Offline

Napisano 07.08.2011 20:20

Nie bangla niestety.
  • +
  • -
  • 0

#36 adek1479

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:193
  • GG:
  • Lokalizacja:Wrzesnia
Offline

Napisano 07.08.2011 20:30

Ehe fajnie wszystko :D Wgrałem modele a tu crashe :D To dacie sma które jest na 100% dobre?

#37 Szymek^

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:187
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Tczew
Offline

Napisano 08.08.2011 06:58

Adek podczas rozmowy na STEAM mówiłeś, że logi masz. Daj je a będzie łatwo rozwiązać problem.
  • +
  • -
  • 0

#38 Karaj

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:83
  • Imię:Adi
  • Lokalizacja:Strzelce
Offline

Napisano 08.08.2011 16:53

Dark weź tą klasę do Poradniki, Łatki oraz Pluginy i udoskonalaj ją bo fajna klasa:)

#39 czyzyk

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:93
  • Imię:Pieklo
  • Lokalizacja:Pieklo
Offline

Napisano 08.08.2011 17:35

Poprawka.
Teraz po rundzie znikają te działak bo jak 10osób zaczeło klasc te działka to ich z 60 wyszło

Załączone pliki



#40 Szymek^

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:187
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Tczew
Offline

Napisano 09.08.2011 07:39

To ze znikaniem działek już wyżej rozwiązałem :)
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych