Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#21
Napisano 07.08.2011 00:07
precache_model("models/v_tfc_spanner.mdl")
precache_model("models/base2.mdl")
precache_model("models/sentry2.mdl")
engfunc(EngFunc_PrecacheModel,"models/computergibs.mdl")
mdl_gib_build1 = engfunc(EngFunc_PrecacheModel,"models/mbarrel.mdl")
mdl_gib_build2 = engfunc(EngFunc_PrecacheModel,"models/computergibs.mdl")
mdl_gib_build3 = engfunc(EngFunc_PrecacheModel,"models/metalplategibs.mdl")
mdl_gib_build4 = engfunc(EngFunc_PrecacheModel,"models/cindergibs.mdl")
precache_sound("debris/bustmetal1.wav");
precache_sound("debris/bustmetal2.wav");
#22
Napisano 07.08.2011 00:38
#23
Napisano 07.08.2011 09:12
Dałoby jeszcze zrobić takie coś jak w dziau Cypisa (ks 1.3), że nie ożna stawiać za blisko respa i bs'a?
Użytkownik Crew edytował ten post 07.08.2011 09:14
#24
Napisano 07.08.2011 10:50
Czy ten update twój pomoże ?
#25
Napisano 07.08.2011 11:11
#26
Napisano 07.08.2011 12:01
#27
Napisano 07.08.2011 13:14
#28
Napisano 07.08.2011 16:20
Czy jest mozliwosc dodania takiego czegos, zeby dzialo znikalo po rundzie i zeby mozna bylo posiadac tylko jedno dzialo w tym samym czasie?
#29
Napisano 07.08.2011 17:00
#30
Napisano 07.08.2011 17:32
#31
Napisano 07.08.2011 17:38
precache_model("models/v_tfc_spanner.mdl") precache_model("models/base2.mdl") precache_model("models/sentry2.mdl") engfunc(EngFunc_PrecacheModel,"models/computergibs.mdl") mdl_gib_build1 = engfunc(EngFunc_PrecacheModel,"models/mbarrel.mdl") mdl_gib_build2 = engfunc(EngFunc_PrecacheModel,"models/computergibs.mdl") mdl_gib_build3 = engfunc(EngFunc_PrecacheModel,"models/metalplategibs.mdl") mdl_gib_build4 = engfunc(EngFunc_PrecacheModel,"models/cindergibs.mdl") precache_sound("debris/bustmetal1.wav"); precache_sound("debris/bustmetal2.wav");
If you can dream it, you can do it.
#32
Napisano 07.08.2011 19:10
register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");
I po problemie bo nie zainkludowałem eventu.
Dodano 07 sierpień 2011 - 20:12:
Z tego co wiem to te 5 modeli są w standardzie HL i 2 ostanie dźwięki.
Dodano 07 sierpień 2011 - 20:14:
Dark mam pytanie czy to prawidłowo, że jest 2x prechacowany 1 model ?
engfunc(EngFunc_PrecacheModel,"models/computergibs.mdl")mdl_gib_build2 = engfunc(EngFunc_PrecacheModel,"models/computergibs.mdl")
#33
Napisano 07.08.2011 19:43
Ale fakt faktem juz znikaja po rundzie, wiec leci +.
Użytkownik Aleksiej edytował ten post 07.08.2011 19:43
#34
Napisano 07.08.2011 20:07
new bool:ma_dzialko[33];
na:
new ilosc_dzial[33];
w
public DajNoweDzialko(id)
zmień ma_dzialko[id] = true;
na:
ilosc_dzial[id] = 1;
w
public OpcjeDziala_Handle(id,menu,item)
if(ma_klase[id])
zmień na:
if(ilosc_dzial[id] > 0)
i zamiast:
ma_dzialo[id] = false;
wklej:
client_print(id, print_center, "Nie masz juz dzial!")
#35
Napisano 07.08.2011 20:20
#36
Napisano 07.08.2011 20:30
#37
Napisano 08.08.2011 06:58
#38
Napisano 08.08.2011 16:53
#39
Napisano 08.08.2011 17:35
Teraz po rundzie znikają te działak bo jak 10osób zaczeło klasc te działka to ich z 60 wyszło
Załączone pliki
#40
Napisano 09.08.2011 07:39
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii , 05.03.2024 cod nowy |
|
|
|||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07 , 11.02.2024 cod nowy |
|
|
||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07 , 08.02.2024 cod nowy |
|
|
|||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09 , 08.01.2024 cod nowy |
|
|
|||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia , 12.02.2023 cod nowy |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych