Klasa inżynier
Karaj
07.08.2011
precache_sound("sentry_shoot.wav");
precache_model("models/v_tfc_spanner.mdl")
precache_model("models/base2.mdl")
precache_model("models/sentry2.mdl")
engfunc(EngFunc_PrecacheModel,"models/computergibs.mdl")
mdl_gib_build1 = engfunc(EngFunc_PrecacheModel,"models/mbarrel.mdl")
mdl_gib_build2 = engfunc(EngFunc_PrecacheModel,"models/computergibs.mdl")
mdl_gib_build3 = engfunc(EngFunc_PrecacheModel,"models/metalplategibs.mdl")
mdl_gib_build4 = engfunc(EngFunc_PrecacheModel,"models/cindergibs.mdl")
precache_sound("debris/bustmetal1.wav");
precache_sound("debris/bustmetal2.wav");
precache_model("models/v_tfc_spanner.mdl")
precache_model("models/base2.mdl")
precache_model("models/sentry2.mdl")
engfunc(EngFunc_PrecacheModel,"models/computergibs.mdl")
mdl_gib_build1 = engfunc(EngFunc_PrecacheModel,"models/mbarrel.mdl")
mdl_gib_build2 = engfunc(EngFunc_PrecacheModel,"models/computergibs.mdl")
mdl_gib_build3 = engfunc(EngFunc_PrecacheModel,"models/metalplategibs.mdl")
mdl_gib_build4 = engfunc(EngFunc_PrecacheModel,"models/cindergibs.mdl")
precache_sound("debris/bustmetal1.wav");
precache_sound("debris/bustmetal2.wav");
Crew
07.08.2011
gdzie w tym sma ustawić ilość działek na rundę?
Dałoby jeszcze zrobić takie coś jak w dziau Cypisa (ks 1.3), że nie ożna stawiać za blisko respa i bs'a?
Edited by Crew, 07.08.2011 09:14.
Dałoby jeszcze zrobić takie coś jak w dziau Cypisa (ks 1.3), że nie ożna stawiać za blisko respa i bs'a?
Edited by Crew, 07.08.2011 09:14.
Szymek^
07.08.2011
Dark mi również czasem serwer crashuje. Modele mam a nagle server shuuting down. Jest to gdy ma powstać działo czyli jest 100%.
Czy ten update twój pomoże ?
Czy ten update twój pomoże ?
Aleksiej
07.08.2011
Super sprawa, ale mam pewien problem.
Czy jest mozliwosc dodania takiego czegos, zeby dzialo znikalo po rundzie i zeby mozna bylo posiadac tylko jedno dzialo w tym samym czasie?
Czy jest mozliwosc dodania takiego czegos, zeby dzialo znikalo po rundzie i zeby mozna bylo posiadac tylko jedno dzialo w tym samym czasie?

Aleksiej
07.08.2011
Wrzucilem Twoja wersje bez modyfikowania i moge postawic nieskonczenie wiele dzial, ktore nie znikaja po rundzie.

speedkill
07.08.2011
Te modele i tą muze
precache_model("models/v_tfc_spanner.mdl") precache_model("models/base2.mdl") precache_model("models/sentry2.mdl") engfunc(EngFunc_PrecacheModel,"models/computergibs.mdl") mdl_gib_build1 = engfunc(EngFunc_PrecacheModel,"models/mbarrel.mdl") mdl_gib_build2 = engfunc(EngFunc_PrecacheModel,"models/computergibs.mdl") mdl_gib_build3 = engfunc(EngFunc_PrecacheModel,"models/metalplategibs.mdl") mdl_gib_build4 = engfunc(EngFunc_PrecacheModel,"models/cindergibs.mdl") precache_sound("debris/bustmetal1.wav"); precache_sound("debris/bustmetal2.wav");
Szymek^
07.08.2011
Bo DarkGL edytowałem moją składankę. w public plugin_init() dodaj
I po problemie bo nie zainkludowałem eventu.
Dodano 07 sierpień 2011 - 20:12:
Z tego co wiem to te 5 modeli są w standardzie HL i 2 ostanie dźwięki.
Dodano 07 sierpień 2011 - 20:14:
Dark mam pytanie czy to prawidłowo, że jest 2x prechacowany 1 model ?
engfunc(EngFunc_PrecacheModel,"models/computergibs.mdl")mdl_gib_build2 = engfunc(EngFunc_PrecacheModel,"models/computergibs.mdl")
register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");
I po problemie bo nie zainkludowałem eventu.
Dodano 07 sierpień 2011 - 20:12:
Z tego co wiem to te 5 modeli są w standardzie HL i 2 ostanie dźwięki.
Dodano 07 sierpień 2011 - 20:14:
Dark mam pytanie czy to prawidłowo, że jest 2x prechacowany 1 model ?
engfunc(EngFunc_PrecacheModel,"models/computergibs.mdl")mdl_gib_build2 = engfunc(EngFunc_PrecacheModel,"models/computergibs.mdl")
Aleksiej
07.08.2011
Nadal mozna postawic wiecej niz jedno dzialo, da rade wprowadzic jakies ograniczenie?
Ale fakt faktem juz znikaja po rundzie, wiec leci +.
Edited by Aleksiej, 07.08.2011 19:43.
Ale fakt faktem juz znikaja po rundzie, wiec leci +.
Edited by Aleksiej, 07.08.2011 19:43.
Szymek^
07.08.2011
Nie jestem pewien ale zmień :
na:
w
zmień ma_dzialko[id] = true;
na:
w
zmień na:
i zamiast:
wklej:
new bool:ma_dzialko[33];
na:
new ilosc_dzial[33];
w
public DajNoweDzialko(id)
zmień ma_dzialko[id] = true;
na:
ilosc_dzial[id] = 1;
w
public OpcjeDziala_Handle(id,menu,item)
if(ma_klase[id])
zmień na:
if(ilosc_dzial[id] > 0)
i zamiast:
ma_dzialo[id] = false;
wklej:
client_print(id, print_center, "Nie masz juz dzial!")
adek1479
07.08.2011
Ehe fajnie wszystko
Wgrałem modele a tu crashe
To dacie sma które jest na 100% dobre?


Szymek^
08.08.2011
Adek podczas rozmowy na STEAM mówiłeś, że logi masz. Daj je a będzie łatwo rozwiązać problem.
Karaj
08.08.2011
Dark weź tą klasę do Poradniki, Łatki oraz Pluginy i udoskonalaj ją bo fajna klasa:)
czyzyk
08.08.2011
Poprawka.
Teraz po rundzie znikają te działak bo jak 10osób zaczeło klasc te działka to ich z 60 wyszło
Teraz po rundzie znikają te działak bo jak 10osób zaczeło klasc te działka to ich z 60 wyszło